yosi escribió: |
ahí, ahí, Iago... metendo presión!! ![]() Lestrove, éste sí que vai ás barricadas e onde faga falla, eh? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() a ver se Admin ten compaixon de nós, o que non chora non mama... ![]() ![]() ![]() |
montxo escribió: |
Pois ainda que asi sexa a norma tampoco vexo ben que un equipo pase de 1ª a terceira, si se manten o nome do equipo, e a mitade dos seus miembros, como moito baixar a 2ª Eu como capitan do equipo gañador o ano pasado, dou o meu voto (si sirve de aljo) a que nestes casos se manteña a categoria dos equipos que brillantemente disputaron o circuito o ano pasado, sin a sua presenza, o sabor da victoria non sera o mesmo....queremos loitar contra os millores... tamen se pode ampliar en dos equipos a 1ª division...neste tempada Veña sorte e a ver si temos un bo arranxo... |
lestrove escribió: |
Hai medo nos Irmandiños,que xa presumen de hemeroteca. ![]() |
montxo escribió: | ||
O que deberias era respetar o vixente campion do Circuito...iso o primeiro, e na proxima carreira de Lestrove, facernos o pasillo como se lle fai os campions...lembra que o meu voto foi decisivo para que sigas na elite co teu equipo... a lo menos deberias ser agradecido...CHAMBON... ![]() |