Foros ›
Autor
Mensaxe
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2013, 10:36
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Hola Riveter, he estado mirando toda la mañana en la web y al final he reservado en:

www.booking.com/hotel/...69576cddX1

Este sitio está cerca de O Cebreiro ya que no he encontrado opciones más cercanas. He cogido una habitación doble para la noche del viernes al sábado. Si quieres, y en función de los que seamos, mira de coger tú una también en ese mismo sitio y podemos ir juntos en coche. La idea es salir despues de las 20:00 horas del viernes ya que yo salgo a esa hora de trabajar.

Un bico y enhorabuena por tu blog, me gusta mucho.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 16 Mai 2013, 21:24

Este domingo teño pensado facer un adestramento lono-longo saíndo de Elviña/Mesoiro e ata onde chegue a ritmo moi suave. Se alguén se anima a compartir adestramento aínda que sexan uns kms, xa me avisades por aquí.

Paseino moi ben lendo as vosas crónicas no Trail do Seixo, mágoa desas molestias no pé Cándido, espero que non sexa nada e te recuperes o antes posible. Lin algo de que Riveter me chamaba animal - ou era que estaba feito un animal Moi feliz Avergoñado .

Saudos.

www.24gramos.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 16 Mai 2013, 22:27

O pe vai tirando Anarky, grazas polo interés, si fose posible, apuntaríame para o domingo.

O importante: ¿Donde está Rafita? 0

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2013, 8:55

Anarky, ainda acabo de lerte agora (taba celebrando a letra J, que e a mais galega de todas as letras galegas Sorriso )
Que si, rapas, que tas feito un animal, que levas unha progresion im-prezionante, como disia o outro. Non sei se hai que chamarte jepardo ou puma, pero ighual acaeche mellor becerriño por aquilo da procedencia. Fast becerriño Sorriso

Eu esta fin de semana teño que contentarme con ir co cativo a piscina e despois deixalo xogar a nintendo ou debuxar por ali un anaquiño mentres eu cumpro servizos minimos na cinta. Que teñades un feliz entreno e portadevos ben, non me teñan que dar queixas de vos. Ríndose

Candido, cada ves que leo unha entrada do teu blog -matarilerilerile- fagome mais consciente do trapalleiriña que son Ríndose

Luis Repanocheitor: ainda tou dubidando se ir durmir a Sarria a vespera do TAC ou que faser. Son un desastriño total, seino, desculpade Avergoñado

"Amamos o touciño tanto como a velocidade" (Colectivo Ronseltz)
cronicasdomaquis.blogspot.com.es/
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2013, 11:56

Gústame moito eso de Fast Becerriño Mr. Green

Eu mañá tentarei facer un adestramento de 5-6 h sen desniveis excesivamente abruptos, pero dame = o terreo ou lugar por se alguén se anima aínda que sexa un rato, logo xa sigo eu coa miña loucura. Leerei o foro despois para ver se alguén se une a esta causa perdida e senón tocará facer un desos adestramentos que curten física como mentalmente - sobre todo se lle da por chover intensamente Muerto .

Saudos.

PD: Supoño que a maioría estaredes "en capilla" con eso de que para a semana é o UTAC pero non vos virá mal rodar un pouco Moi feliz ou estades na fase de tappering Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2013, 14:43

Este finde me abstendré de entrenar corriendo, a lo sumo caminaré y probaré a dar algunas zancadas al trote para sentir como voy. Sino, saldré en bici, como ya hice ayer para acompañar a Rafita en el inicio de su periplo.
Riveter, no eres trapalleira, eres original Sorriso
Suerte para Anarky y los demás en sus entrenamientos.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 21:42

Candido espero que nos vayas informando de por donde anda Rafa.Yo estuve corriendo el sábado por las fragas del eume y la verdad es que estaba peligroso de cojones,resbaladizo al máximo y además estuve corriendo con mis zapatillas de impedido "hoka" .Me quedan dos semanas para la Cerdanya y estuve probando el material y esas cosas.Pero lo que mas estuve entrenando es la cabeza ¡¡joder y para eso las fraga es lo mejor!!,es exactamente igual que estar en la selva no ves nada,no tienes prespectiva y es muy bonito y tal,pero yo acabé hasta los huevos de tanta belleza.Me falto un tris para hidratarme con un gin tonic a las doce de la mañana en la taberna que hay en el monasterio.LLevaba casi cinco horas corriendo y me quedaba solo media hora hasta el coche,la próxima vez lo hago vive Dios.¡¡¡Buena suerte a todos los que vais al Caurel!!!Si teneis suerte con el tiempo yo creo que es la carrera mas bonita que he corrido.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 7:45

mcorredoira, cuenta con ello, según vaya teniendo noticias contaré la historia del viaje de Rafita.

Tras 11 meses he pasado una semana sin correr, solo 2 salidas en bici con 100 km acumulados y unas mojaduras gloriosas.
¿Sentís cosquilleo los que vais a O Courel?

porpiernas.blogspot.com

Última edición por Cándido o Mar, 21 Mai 2013, 10:44; editado 1 vez
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 18:40

Corredoira, deixate de gin tonics; na taberna do mosteiro hai que jalarse un bocata xamon con pan tumaca, que xa o probamos Martin e eu despois dunha pateada e declaramolo patrimonio da humanidade. E parese mentira que te poidas saturar de beleza tendo a Paula na casa, que xa tiñas que estar afeito a esas dobledoses Sorriso

Candido, espero que vaias recuperando ben. Lamentablemente, eu non teño nin tempo nin asentamento mental para sentir coxegas nin na de na. Como moito a vespera entrarei en panico, un clasico en min, e dareille a vara a todo cristo.

Unha grande idea o feisbuk da aventura de Rafita; quero que me faghan seguidora honoraria, onde hai que asinar? Sorriso

vagamundinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/10
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 20:56

Hola,

En primer lugar saludo a todos los habituales de este hilo en mi primera intervención. Y ahora voy al grano: ayer domingo, hacia las doce y media, encontré en el sendero del Mero, poco más arriba de la Telva, unas gafas de sol. Si alguien sabe algo, que me dé un toque por MP.

Un saludo.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2013, 10:47

Ayer probé con un rato de carrera y ejercicios, pié y pierna resentidos pero mejorando, visita al fisio-hosteópata y a seguir mejorando.
Rafita llegará hoy a Gijón: ¿Donde está Rafita? 1

¡Ese Courel, vamooos!

porpiernas.blogspot.com
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2013, 11:14

vagamundinhos escribió:
Hola,

En primer lugar saludo a todos los habituales de este hilo en mi primera intervención. Y ahora voy al grano: ayer domingo, hacia las doce y media, encontré en el sendero del Mero, poco más arriba de la Telva, unas gafas de sol. Si alguien sabe algo, que me dé un toque por MP.

Un saludo.

Benvido, señor encontrador de gafas.

dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2013, 18:37

Cándido escribió:
Ayer probé con un rato de carrera y ejercicios, pié y pierna resentidos pero mejorando, visita al fisio-hosteópata y a seguir mejorando.
Rafita llegará hoy a Gijón: ¿Donde está Rafita? 1

¡Ese Courel, vamooos!

Hola Cándido, alegrome da tua mellora, pronto nos vemos na próxima.
Fenomenal info con Rafita. Grazas

Apertas
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2013, 20:26

Repanochaaaaaaaa Tas ai?

Oiches, ao final o venres vou durmir na casa dos coleguitas de Sarria... Aghora soamente falta que non me perda mil veces no camiño Sarria-Courel Ríndose

Sodes un encanto Lucia e ti por estar dispostos a aturarme, mil millons de millons de ghrasias.

Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2013, 23:12

riveter escribió:
Repanochaaaaaaaa Tas ai?

Oiches, ao final o venres vou durmir na casa dos coleguitas de Sarria... Aghora soamente falta que non me perda mil veces no camiño Sarria-Courel Ríndose

Sodes un encanto Lucia e ti por estar dispostos a aturarme, mil millons de millons de ghrasias.

Hola!!! Aquí estoy, jeje. Intentando no gastar ni una milésima de fuerzas para lo que se nos viene encima Silbar Disimulando Muro Pensando Abraiado
Son 36 kms..., toca disfrutarlos en cada momento. No tengo ni idea del tiempo que hice hace dos años pero supongo que andaría alrededor de las 5 horas y media (no he encontrado las clasificaciones ni de ese año ni del año pasado). Unas cuantas horas por el monte adiante.
Te envío mi móvil en un privado para estar en contacto y come bien estos días. Por cierto, estoy dudando si llevar o no la mochila de hidratación, creo que al final me decantaré por llevarla aunque hay 5 avituallamientos.

Y tú eres tonta..., nada de aturarte, en todo caso nos aguantaríamos los unos a los otros.
Un bico e unha aperta moi grandes.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos