Foros ›
XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
kalquera

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 23:50
Asunto: Re: XVI Media Maraton de Vigo - 12/Mayo/2013

Hola yo me qude fuera de gijon iva a por marca, bueno mirando al futuro cual sera mas facil la de vigo o ferreirua,??? Graciasssss
nesisi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/11
185 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 9:23

Sin dudarlo la de Vigo, es mas llana y está homologada.
kalquera

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 13:24

Es q cadal cual, hay un colega me dijo q era rompepiernas, bueno aer...
Charlyadhuso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/03/13
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Mai 2013, 7:05

De rompepiernas nada de nada,la mayoria del recorrido es llano,sacando la subida a independencia que hay que bajar ritmo y porta do sol direccion pi y margall,el resto es llano y rapido,
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 01 Mai 2013, 10:20

La información sobre los precios y dias de inscripcion de esta mediomaratón, en el calendario de correrengalicia dice lo siguiente:

10 € hasta el día 2 de Mayo
15 € del 3 al 9 de Mayo (día que se cerrará la inscripción)

y en la pagina web de la mediomaratón www.mediamaratondevigo.com/ dice:

Plazos de inscripción:
-Hasta las 24:00h del 5 de Mayo (10€)

-Días 6 y 7 de Mayo (15€)

A saber... Pensando

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
karris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/10/12
16 Carreiras
356 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Mai 2013, 11:01

Xoixe, estenderon o prazo (antes na páxina de mediamaratondevigo tiñan o mesmo, ata o 2 de Maio)
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 01 Mai 2013, 12:06

karris escribió:
Xoixe, estenderon o prazo (antes na páxina de mediamaratondevigo tiñan o mesmo, ata o 2 de Maio)

Jrasiñas, meu Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3863 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Mai 2013, 17:28

xoixe escribió:
karris escribió:

Jrasiñas, meu Guiño

Pois haberá que inscribirse mañán ou pasado. Graciñas por informar.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Dom, 05 Mai 2013, 14:27

Dirixidos á organización da XVI Media Maratón de Vigo, unha pregunta e un comentario.

A pregunta: Cando remate o prazo de inscrición e obviamente antes de que se dispute a carreira, haberá algún sitio onde se poida consultar a listaxe de equipos na proba de remudas (relevos, en spanish)?

O comentario: Algo xa se dixo no facebook desta proba e eu vouno escribir aquí. Non sei de onde partiu a idea, pero paréceme unha inxusta discriminación (non son termos redundantes, ollo, pero ese é outro tema) que os vigueses, polo feito de selo, non poidamos aparcar de balde nun céntrico aparcadoiro moooi próximo á liña de saída/meta, mentres os que veñen de fóra de Vigo, si, ata as 19.00 horas. Nunha cidade cun mal servizo de autobús urbano en días laborables ás parroquias da bisbarra; nunha cidade cun horrible servizo de autobús urbano a esas mesmas parroquias en domingos e festivos; nunha cidade onde o centro queda lonxe de moitos sitios, resulta que os que aquí vivimos e aquí pagamos impostos os 365 días do ano, temos que deixar o coche no quinto carallo fronte os que veñen de fóra que, eles sí, eles poden aparcar no mesmo corazón de Vigo, xustiño no centro neurálxico da Media Maratón. Solución xusta: ou todos con chepa ou todos chepudos, non sei se me explico.

Nada máis polo de agora. Saúdos.
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Dom, 05 Mai 2013, 14:53

Charlyadhuso escribió:
De rompepiernas nada de nada,la mayoria del recorrido es llano,sacando la subida a independencia que hay que bajar ritmo y porta do sol direccion pi y margall,el resto es llano y rapido,

Hombre, no se que concepto tienes de llano.Una cosa es que no sean rampas del 16% pero llano no es. Una vez que te sales de la zona arenal,Berbés,Bouzas encontrarte terrenos totalmente planos en Vigo es difícil. Puede ser más o menos llano pero siempre tendrá sus repechitos y toboganes. Medio maratones llanos homologados en Galicia hay 2: A Coruña y Villagarcía (un pequeño desnivel sin importancia en un punto del circuito).Pontevedra ya no es llano con su paso por el casco urbano y de la Vigbay mejor ni hablamos,jeje.

Me gustaría ir pero estoy recuperando de una lesión y no me apetece mucho sacrificarme (y pagar) para hacer una marca pobre.
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Mai 2013, 18:04

si se puede hacer marca facilmente, casi todo llano pero es más hay bastante pendiente negativa y largas, ejem desde salida hasta el nudo, ahí se vuela, y las subidas son cortas.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
alibaba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/12/08
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 16:58

o circuito é bastante máis chan que outras carreiras que se corren cada finde. Non ten nada parecido á costa do vite (stgo) o cemiterio de Campañó (pontevedra) ou as costas da popular da virxe das angustias en A Guarda.o do parking de balde pareceme ben. para todos? sí, debera ser. pero tampuco hai porqué levar o coche á meta. Coma calquer centro de cidade hai varios parkings perto da saida. non tentaraimos nunca aparcar no obradoiro en superficie o dái da popular. ou sí?
Charlyadhuso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/03/13
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 17:57

Yo creo que lo de rompepiernas teneis que quitarlo de la cabeza,no va a ser para tanto,Serginho tienes razon pero pasaremos por calles con repechos ,calles llanas,etc,sera un Mix de tramos,pero lo principal es pensar que va a haber bastante participacion y lo mejor un dia veraniego segun Meteogalicia,mis compañeros y yo ya estamos entrenando para el domingo,animo y vamos a pasarlo a tope
jomer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/03/11
15 Carreiras
59 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 7:47

ya se me ha pasado la fecha, que lastima
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
538 Carreiras
5897 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 8:41

jomer escribió:
ya se me ha pasado la fecha, que lastima

Ayer hablé con la organización por teléfono y me dijeron que iban a extender el plazo hasta esta mañana para facilitar el pago a los que querían hacer ingreso directo en el banco. Inténtalo, a ver.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos