Foros ›
Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 15:15
Asunto: Re: Os Afiadores

novoa_run escribió:
Carreira dura a de hoxe, moito sube-baixa, axustándonos perfectamente o guión, a 4'16 sin forzar demasiado para non desgastarse para o maratón, postos 60 e 61. Pensando Ou quizá foi o que nos salvou, non apretar na primeira metade de carreira para ir máis forte na segunda Pregunta
Vistahermosa, ¿que tal esa proba?
Os demáis, a ver si pasades de vez en cando pola casa. Guiño
Bicos
Hola chicos, o importante pa vos e o proximo domingo, asi que o millor e rematar sin mancarse, ademais se era tan rumpepernas , non esta nada mal.
En canto a miña proba, saliu mal, distes momentos hai un 98 por cento de posibilidades de non ir Triste , os 800 mtr. xa empezou a cargarseme o musculo e parei, voltei trotando, pero despois de uns 15 m. de masaxealo decicin arrancar de novo, o final fixen casi 11 Km. pero notando a zona moi cargada, e ahora, unhas horas despois esta dolorida, coma se houbera levado un golpe.
Agotarei o plazo ata o final, haber si ise 2 por cento, e o que vale Rezar
Bicos pa todos.
P.D. Por certo, non sei que tal lle iria a Garrido, no Galiñeiro.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 15:29

Toi triste, Triste pensábamos que nos ías acompañar. Pois con calma e paciencia capi e mellórate pronto
Orbita, ao final que fixeches hoxe, fixeches a tirada so ou en compañía de alguén?
Novoa, por segunda vez volvíches entrar antes ca mín por unhos mm de chip Silbar
Bicos
IREHITA

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 17:29

Como foi ese dia de preparación para CORUÑA ( NOVOA E RUBÉN) , e tamén para o medio lexionado ( VISTAHERMOSA ).
Saludos para MANEL, ORBITA E ESPADANA.)
No Galiñeiro moy bonita pero tamén dura, e menos mal que o tempo nos acompañou.
para volver a repetir.

UN BICO.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 19:45

IREHITA, a carreira algo durilla con moita costa pero sen desgastarnos demasiado e regulando moito acabamos na posición 60 e 61 de 250. Outra vez o chip de Novoa entrou antes ca o meu :))
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 20:08

rubenigui escribió:
Outra vez o chip de Novoa entrou antes ca o meu
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Vistahermosa, botarémoste de menos en Coruña si finalmente non vas Triste
Irehita-Garrido, ¿tamén te vas facer montuno? creo que me vou quedar só como asfaltero.
Mañá SERIES, eso si, suaves, 18:30 na pista.
Bicos
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2013, 18:44

Boas meus.
Esta semàn agardo poder adestrar convosco.
Eu vou recuperando sensaciós e atopàndome millor.o domingo estaba pra correr mais ràpido pero preferín non arriscar na baixada porque ia soiño sen naide que me achuchase e tampouco veía o grupeto de gonzalo-marcos i eloy.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 8:25

callosraba escribió:
Boas meus.
Eu vou recuperando sensaciós e atopàndome millor.o domingo estaba pra correr mais ràpido pero preferín non arriscar na baixada porque ia soiño sen naide que me achuchase e tampouco veía o grupeto de gonzalo-marcos i eloy.

onte fixemos series na pista da uni, case que nos pudiches acompañar. O Mércores temos pensado unha rodaxe non excesivamente forte. Quedamos as 18:30 onde sempre debaixo da ponte da autovía. Se te animas xa sabes.
Bicos
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 15:20

rubenigui escribió:
callosraba escribió:
Boas meus.

onte fixemos series na pista da uni, case que nos pudiches acompañar. O Mércores temos pensado unha rodaxe non excesivamente forte. Quedamos as 18:30 onde sempre debaixo da ponte da autovía. Se te animas xa sabes.
Bicos

sabedes que saio as 19:30h do curro...ohhhhhhhh

hoxe irei a rodar e vos???
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 15:33

callosraba escribió:
rubenigui escribió:
callosraba escribió:
Boas meus.

Bicos

sabedes que saio as 19:30h do curro...ohhhhhhhh

hoxe irei a rodar e vos???

Hoxe toca descanso, esta semana só sairemos mañá para ir suave, e o venres para facer 20-25 min
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 18:26

www.biorritmo.net/calc...rritmo.htm

ahora entendoo todo, os meus biorritmos están polo chan
16//10/1973 Muro Muro Muro Muro Muro
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 21:03

rubenigui escribió:

O Mércores temos pensado unha rodaxe non excesivamente forte. Quedamos as 18:30 onde sempre debaixo da ponte da autovía. Se te animas xa sabes.
Bicos
Pensando As 18:30, vexo que queredes aclimatar o corpo o calor Ríndose Ríndose Ríndose
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 21:36

vistahermosa escribió:
rubenigui escribió:

O Mércores temos pensado unha rodaxe non excesivamente forte. Quedamos as 18:30 onde sempre debaixo da ponte da autovía. Se te animas xa sabes.
Bicos
Pensando As 18:30, vexo que queredes aclimatar o corpo o calor Ríndose Ríndose Ríndose
Bicos

mañá imos ir suave así que non haberá problema para aclimatarse. Que tal esa perna Capi
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 22:38

Polo que vexo esa perna non está mal de todo Vistahermosa, inscrito para o maratón "in extremis" Aplauso Aplauso Aplauso ou como dirían os amigos esprintes: CDC. Si che apetece sair mañá xa sabes.
Rubenigui, os meus biorritmos van estar abaixo de todo precisamente o domingo Confuso
Moitos bicos para Manel e ánimos co seu particular maratón, que ese si que é duro de verdade.
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 22:49

Rubenigui, acabo de ver a túa mensaxe, "mimadriña" que duro ten que ser a partir do km 35. Muerto Muerto Muerto
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 17 Abr 2013, 6:28

novoa_run escribió:
Polo que vexo esa perna non está mal de todo Vistahermosa, inscrito para o maratón "in extremis" Aplauso Aplauso Aplauso ou como dirían os amigos esprintes: CDC. Si che apetece sair mañá xa sabes.

Bicos.
Pois si, in extremis Satisfecho onte sain a probar, e ainda que notei algunha molestia, foi moito menos, asi que valor y al toro Rezar espero que dandolle moitos mimos ata o domingo desaparezcan de todo. Descansarei o que queda de semana, como moito, igual me animo o venres a acompañarvos, hoxe pasarei a visitarvos, e asi recollo a caixa que ten Rubenigui pa darme.
Bicos.
P.D. Xa estades dandome consellos de alimentacion e todo o que vexades necesario po domingo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos