Foros ›
Campeonato Galego de Cross Largo Riveira 27-01Cross Menores
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Xan 2013, 16:58
Asunto: Re: Campeonato Galego de Cross Largo Riveira 27-01Cross Meno

Muy buen cross con barro como tiene que ser, y sobre todo felicitar a la organización, hacer un cross en esas condiciones es para quitarse el sombrero Aplauso
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Lun, 28 Xan 2013, 23:23
Asunto: Re: Campeonato Galego de Cross Largo Riveira 27-01Cross Menores

ultimo escribió:
YA ESTÁ BÍEN DE CRITICAR! YO ESTABA A LAS 9 DE LA MAÑANA EN EL CIRCUITO Y A ESA HORA LA GENTE DE LA FEDERACIÓN ESTABA CHORREANDO MIENTRAS YO ESTABA MIRANDO DESDE EL COCHE, IMAGINAOS COMO ESTABA ESA GENTE A LAS TRES DE LA TARDE. COMO EN TODO, LOS MEDIOS SON LOS QUE SON Y LA METEOROLOGÍA DE GALICIA ES COMO ES. ME GUSTARÍA QUE TODOS ARRIMÁRAMOS UN POCO EL HOMBRO Y COOPERARAMOS PARA QUE EL ATLETISMO SALIERA ADELANTE. PARA DAR PALOS SOBRA GENTE. DE TODAS FORMAS, SI PENSAIS QUE ES FÁCIL ORGANIZAR ENVENTOS EN ESAS CONDICIONES OS RECOMIENDO QUE UN DOMINGO LE AYUDEIS A ORAGNIZAR UN EVENTO¨EN ESTAS CONDICIONES (QUE OS PAGEN LO QUE ELLOS COBRAN) Y SEGURO QUE VUESTRA PERSPECTIVA CAMBIA. UN SALUDO! ESTÉVEZ
Gracias por tu comentario, al que por cierto no estamos acostumbrados, pues todo el mundo vierte sus críticas contra la organización de las pruebas, contra la FGA, contra los jueces... contra.... contra... y casi siempre destructivas, de las cuales no se saca nada en limpio. Queremos críticas fundadas y constructivas, que nos obliguen a mejorar las pruebas en la medida de lo posible, que te aseguro que lo intentamos una tras otra en la Delegación de la FGA en Santiago.
El esfuerzo realizado para este Campeonato ha sido enorme, y no ha lucido nada el trabajo de días.
Fíjate, cuando nos marchamos el Sábado del circuito a las 8 de la tarde, ya era noche cerrada, estábamos temerosos de que la noche fuese lluviosa y ventosa..... Y caray si lo fué... A llegar el domingo a las 8 de la mañana..... Seguía siendo noche cerrada...Salida completamente inundada...circuito lleno de ramas, etc, etc, etc.
Pero nos queda la satisfacción de haber hecho ..... o intentado hacer un buen trabajo... Seguro que mejorable.... Y haberle dado a la ciudad de Riveira, a la comarca del Barbanza y a toda Galicia el disfrute de un Galego de Cross en un marco incomparable, en un durísimo circuito y en un meteorológicamente hablando día de perros.
Por cierto, los que nos metemos en estos fregados, o la mayoria que yo conozco, no lo hacemos por la gratificación económica, ya que es de coña.... Lo hacemos porque nos gusta este deporte, y disfrutamos con el.
Antes de acabar este tochazo, reconocer especialmente el esfuerzo y trabajo realizado por el Santa Uxía Atletismo, o lo que es lo mismo Juan Manuel "Pájaro". Aplauso Aplauso
Perdón por el rollo y disculpad los fallos que se pudieran haber cometido.
gracias a todos/as.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 28 Xan 2013, 23:46

cubeliños escribió:
ultimo escribió:
YA ESTÁ BÍEN DE CRITICAR! YO ESTABA A LAS 9 DE LA MAÑANA EN EL CIRCUITO Y A ESA HORA LA GENTE DE LA FEDERACIÓN ESTABA CHORREANDO MIENTRAS YO ESTABA MIRANDO DESDE EL COCHE, IMAGINAOS COMO ESTABA ESA GENTE A LAS TRES DE LA TARDE. COMO EN TODO, LOS MEDIOS SON LOS QUE SON Y LA METEOROLOGÍA DE GALICIA ES COMO ES. ME GUSTARÍA QUE TODOS ARRIMÁRAMOS UN POCO EL HOMBRO Y COOPERARAMOS PARA QUE EL ATLETISMO SALIERA ADELANTE. PARA DAR PALOS SOBRA GENTE. DE TODAS FORMAS, SI PENSAIS QUE ES FÁCIL ORGANIZAR ENVENTOS EN ESAS CONDICIONES OS RECOMIENDO QUE UN DOMINGO LE AYUDEIS A ORAGNIZAR UN EVENTO¨EN ESTAS CONDICIONES (QUE OS PAGEN LO QUE ELLOS COBRAN) Y SEGURO QUE VUESTRA PERSPECTIVA CAMBIA. UN SALUDO! ESTÉVEZ
Gracias por tu comentario, al que por cierto no estamos acostumbrados, pues todo el mundo vierte sus críticas contra la organización de las pruebas, contra la FGA, contra los jueces... contra.... contra... y casi siempre destructivas, de las cuales no se saca nada en limpio. Queremos críticas fundadas y constructivas, que nos obliguen a mejorar las pruebas en la medida de lo posible, que te aseguro que lo intentamos una tras otra en la Delegación de la FGA en Santiago.
El esfuerzo realizado para este Campeonato ha sido enorme, y no ha lucido nada el trabajo de días.
Fíjate, cuando nos marchamos el Sábado del circuito a las 8 de la tarde, ya era noche cerrada, estábamos temerosos de que la noche fuese lluviosa y ventosa..... Y caray si lo fué... A llegar el domingo a las 8 de la mañana..... Seguía siendo noche cerrada...Salida completamente inundada...circuito lleno de ramas, etc, etc, etc.
Pero nos queda la satisfacción de haber hecho ..... o intentado hacer un buen trabajo... Seguro que mejorable.... Y haberle dado a la ciudad de Riveira, a la comarca del Barbanza y a toda Galicia el disfrute de un Galego de Cross en un marco incomparable, en un durísimo circuito y en un meteorológicamente hablando día de perros.
Por cierto, los que nos metemos en estos fregados, o la mayoria que yo conozco, no lo hacemos por la gratificación económica, ya que es de coña.... Lo hacemos porque nos gusta este deporte, y disfrutamos con el.
Antes de acabar este tochazo, reconocer especialmente el esfuerzo y trabajo realizado por el Santa Uxía Atletismo, o lo que es lo mismo Juan Manuel "Pájaro". Aplauso Aplauso
Perdón por el rollo y disculpad los fallos que se pudieran haber cometido.
gracias a todos/as.

pouco que engadir que non sexan aplausos... Aplauso Aplauso Aplauso

pero por favor, non digas que non vos luciu o traballo porque non é certo... para min foi un dos galegos de cross máis espectaculares que recordo, e penso que falo con coñecemento de causa, pois xa levo ido a uns cantos...

quédome tamén coa amabilidade dos membros da organización á hora de facilitar información, co autobús posto a disposición dos atletas para ir ás duchas, ou a mangueira para quitar o barro... por citar 3 exemplos que se me veñen á memoria de contado

debe ser que os que, coma vos, disfrutamos con este deporte e nos gusta, tamén o valoramos Guiño

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 0:12

Que tera que ver o que estades a decir, con que nos fixesen deixar os coches a 2 km de distancia, cando había sitio de sobra o lado do circuito.
Eu tamen agradezco os organizadores a sua labor, pero nos os de tráfico por non facilitar as cousas.
Por certo, si vistedes as fotos, son espectaculares.
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 0:34

Brasillas escribió:
Que tera que ver o que estades a decir, con que nos fixesen deixar os coches a 2 km de distancia, cando había sitio de sobra o lado do circuito.
Eu tamen agradezco os organizadores a sua labor, pero nos os de tráfico por non facilitar as cousas.
Por certo, si vistedes as fotos, son espectaculares.
Ola Brasillas, perto do circuito, millor dito ó seu carón sitúase un aparcadeiro de máis de 500 praza (o miradoiro de Couso), pero tiña un inconvinte habilitalo como tal, xa que para acceder a este, tiñamos que cruzar o circuito dúas veces, en concreto, nos dous pasos que cruzan a estrada.... E claro.... Eso era un gran problema para a seguridade dos atletas. E sen ánimo de polemizar.... Dous kilómetros.... Esos son os que van dende o circuito ata o cruce da estrada xeral de Carreira... Pero enténdoche ben, ca que caía as distancias parecen máis. Se esta sede volve albergar outra proba, trataremos que a organización (Concello de Riveira) millore este tema.
Grazas pola túa contribución. Guiño
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 2:14

Home Brasillas, eso dudo que corresponda a organización, de feito eu escoitei a un municipal falar co outro coche e dicíndolle que non deixara pasar coches, certo é que sitio había, aínda que o lugar de deixar os coches era o propio para ir quentando, uns 500 metros se non esaxeramos.

De todas formas sendo un pouco espabilado e con educación podíase pasar sen problema en coche, nos fixemolo faltando 20 minutos para a saída. Guiño
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 2:16

Fíxate si a organización era atenta, que o delegado de santiago que nos estaba avisando de que tivesemos coidado no tartán puideno utilizar de ropero no medio da proba para deixarlle os guantes que xa me sobraban.
Gracias Iván !
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 9:33

Que si oh,mais voluntá que puxemos os cinco artistas en sacar a bo porto este Cross....Iván,Pájaro,Jorge Blanco,Vicente,Javier e un humilde servidor,asegúrovos que non hay outro equipo así sobre la faz de la tierra. Nono Guiño
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 11:54

mac-ray escribió:
Fíxate si a organización era atenta, que o delegado de santiago que nos estaba avisando de que tivesemos coidado no tartán puideno utilizar de ropero no medio da proba para deixarlle os guantes que xa me sobraban.
Gracias Iván !
mac-ray, ja,ja, ja, que bueno; teño os teus guantes a bo recaudo no meu coche. Cando queiras recupéralos. A verdad é que forno un par de detalles simpáticos, primeiro pasa Nimo é me lanza o gorro; o rato pasas tí e me lanzas os guantes; despois pasa outro e melanza outra prenda. Que mellor roupeiro!!! jA,ja.
Nada, non quero comentar nada sobre o cross porque xa o fixen no facebook, pero simplemente decir que a min o que máis me preocupaba era a seguridade dos atletas e que ninguén se lesionase, que a integridade física é o máis importante.
O do policía cmunicoumo Lolo e falando co concelleiro de deportes creo que empezou a deixar pasar a xente. Eles son os encargados da seguridade e non podo saber nin discutir porque non deixaba pasar á xente porque o descoñezo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
680 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 13:04

Jajaja, derek!! Víanche cara de frío!!! Non me digas que non te coidamos jejejej.
latyi

Novo foreiro
Novo foreiro
2/09/12
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 15:00

osea que el Brasillas no veia ningún problema en que los niños corrieran un fin de semana sí y otro también y resulta que le fastidió llegar a casa cerca de las cuatro para comer.....el "señor Brasillas"no entiende una circunstancia colectiva y se queja de una personal.
Es más,el hecho de competir un fin de semana si y otro también,también conlleva circunstancias muy similares a las que a este individuo le provocó que UN DÍA NO LLEGASE A CASA A TIEMPO O A "SU TIEMPO"PARA COMER...Sabes a qué hora pueden llegar los niños que se desplazan a las competiciones en los autobuses de sus clubes respectivos???me parece que NO,pero me alegro de que lo vayas imaginando simplemente por PADECERLO UNA VEZ EN TU CUERPO Y ALMA en un mes o en dos o en tres o en quince días,me dá exactamente igual...los niños lo van a sufrir en sus carnes con sus respectivos entrenadores y padres TODOS los fines de semana que salen a competir TE LO ASEGURO....!!!!!!
Y te recomiendo una cosa,si quieres criticar hazlo en base a un bien colectivo y NO para un BIENESTAR PERSONAL.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 15:17

Amigo Brasillas,en el mensaje anterior te han dado cera.Y con razón. Guiño
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 15:32

Sin comentarios q tamen son pai, pero o de individuo creo que sobra(sempre q nos espresemos con educación)
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 20:11

Pois a min encantoume e iso que salin de ali cunha mala hostia de cojones, 1º curva y uno que venia por detras me desacalza... bueno cousas do oficio, a o que ibamos haber se organizades outro pronto que me quero desquitar jejeje para a orgaanizacion un 9 (po 10 faltaba un baño aub que fuera cutre)
Saudos
farru

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/06
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 22:44

boas noites,
vendo que hai xente que confunde o touciño coa velocidade (pareceme a min) caso do señor/a latyi e dentro do pouco que eu coñezo do tema ,pola miña parte nada que obxetar a xente que procurou que a carreira saise omellor posible á vista do panorama ao mellor seria algio mais de achacar a unha cuestion das institucions, pero para non perderme.

Polo que a min respecta non podo facer unha critica particular a ninguen porque os xuices e colavoradores creo que bastante fixeron nesas condicions.
O circuito ,para min moi bo ,foi un cross puro e duro como ten que ser , agora ben esto era creo un campeonato galego junior e absoluto polo tanto a participacion dos cativo sobraba xa que o campionato era o que era ,e asi o señor/a latyi non hubera tido que madrugar nin mollarse.
Como tal campeonato autonomico que era o lugar para tal evento tiña polo menosque ter unha accesibilidade que era insuficiente ou mala. (exemplo de accesibilidade o Belarmino Alonso).

Non era unha carreira de asfalto aparte da auga hai que sumar o barro e o frio .
habia autobus para ir as duchas pero si estabas calado ata arriba, con frio ,tiñas o coche lonxe, o bus estaba a veira do circuito e tiñas que ir o coche a coller as cousas, e que xa non voltabas para ir a coller o bus.

Por eso e por outros detalle a carreira quedou un pouco deslucida e no cal a federacion se tiña que fixar un pouco mais , e a queixa estivo algo extendida.
Por ultimo o cross como tal de quitar o sombreiro , o tema infraestructuras de xusto a escaso ou mal resolto.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos