Foros ›
Autor
Mensaxe
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 14:39
Asunto: Re: Las mejores carreras del año

De las que he corrido este año:

En cuanto a organización:
1.- Penedos do Lobo.
2.- Carreira pola Ría do Burgo.
3.- Carreira Popular Santaia, Santa Cruz

En cuanto a belleza del recorrido:
1.- Penedos do Lobo.
2.- Trail de Oleiros.
3.- Trail Illa de Arousa (de noche no se veía nada Guiño pero estuve por la tarde dando una vuelta y es muy chulo).

The race ends, the road never does.
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 18:22

-A Vig-Bay
-San Martiño
-Celanova
A Vig-Bay coma se fora un porto do tour de Francia dos que se di fora de categoría.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
506 Carreiras
3843 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 18:31

Dificil repostar cales foron as mellores carreiras. Pero hai vai .

1ª I Media M. Viña Costeira. Boisima organización e percorrido. Haberá 2ª edición? Esperemos que si.

2ª Carreira das Areas Carnota. Espectacular poder correr por unha das praias máis fermosas que hai. Non me gustou o cambio da saida e meta.

3ª Media M. Madrid. Espectacular poder correr unha carreira multitudinaria nunha gran capital sen coches e encima correla de relax, xa que foi unha semana despois da Vig-Bay e 15 días antes da Maratón de Coruña.

Este ano quédase fora a de Santiago.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1942 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 18:52

Para mín, as mellores deste ano foron:

1.- Maratón de Coruña: A miña primeira e inesquecible maratón. Creo que foi toda unha fazaña épica para moitos de nós.

2.- Ferreirúa (carreira e media maratón): Para mín segue a ser todo un referente do que debe ser unha carreira popular.

3.- Media Maratón de Pontevedra: A corrín por primeira vez o ano pasado e gustoume, pero este ano se esmeraron aínda maís. Espero que non decaiga e manteñan para o vindeiro ano o bó nivel desta proba.

Quedan moitas mais probas no tinteiro, que ben merecen entrar no listado, pero e imposible nomealas todas (Celanova, Mesía, Lestrove, San Martiño...). A verdade, e que non nos podemos queixar do bó nivel organizativo das probas que temos en Galicia. Gracias a todos os que o fan posible.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
cxose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/11
0 Carreiras
256 Mensaxes
Panxón
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 22:35

1ª- SAN MARTIÑO ( sen duda , por participación e ambente )

2ª- ANDAR E CORRER de BAIONA ( por próximidade, circuito e tamén magnífico ambente estival )

3ª- CARREIRA DA AREA DE PANXÓN ( unha experiencia diferente correr pola praia 6 Km - bueno tamén non digo de onde son Silbar Silbar -)
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
766 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 23:24

En este año participé en varias carreras y guardo un recuerdo positivo de todas ellas. Complicado escoger sólo tres, sin embargo, después de meditar un poco me quedaría con las siguientes.

Mis votaciones serían (orden cronológico nada más):

1.- IV Carreira Popular Concello de Cambados (1/07/2012)
Motivo: Mi mejor marca personal (hasta ahora) en un 10k. Además, muy bonita carrera en una ciudad que me gustó mucho.

2.- XXXI Maratón Popular San Xoán de Piñeiro, Mugardos (8/09/2012)
Motivo: Sufrí como un condenado ese día (hizo bastante calor Muerto ), pero me gustó muchísimo el recorrido y, sobre todo, lo del final: El pinchito, que en realidad fue un banquete. Bailar

3.- VII Carreira Popular de Vedra (2/12/2012)
Motivo: Quizás me tomarán por loco, no obstante, para mí fue una experiencia inolvidable correr en medio de la niebla con una temperatura que estaba en torno a 0°C. Fue épico, en mi opinión. Moi feliz

Me dejo muchas más, pero sólo había que poner tres, así que nada.... Pensando

Y como dijo alguien por ahí, espero que en 2013 se sigan organizando estas y muchas más carreras. Aplauso
emilin

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/12
25 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 23:29

1º- MM Viña Costeira.
2º- Media Maratón de la Reconquista (Cangas de Onís, Asturias)
3º- San Martiño
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 23:44

Pufff....son demasiadas, pero ha habido algunas especiales. Mis tres favoritas han sido:
1.- El Maratón de Coruña "contra viento y marea", algo inolvidable.
2.- La Carrera Nocturna Concello de Ferrol, un exitazo de organización y participación.
3.- La Carrera del Valle de Esmelle (no se el nombre exacto) por su ambiente "popular" (parecido a la San Juan de Piñeiro), la cuesta y las cañitas de después.

He dudado, porque la San Silvestre de Rialto me gustó mucho pero fue en 2011, igual que la ultima edición de la Vuelta a al Ría de Ferrol. Pensando
Iago

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/08
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 23:52

1.- Pinga Pinga
2.- Nocturna Celanova
3.- Milla Manuel Rosales Marín
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4368 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 23:57

1- Maratón de Coruña: me salió como el culo, el tiempo fue horrible, la acabé hundido ............¡Pero es que por fin tenemos otra vez un maratón de asfalto homologado en Galicia! y la organización, para ser la primera edición, estuvo muy bien.
2- Interunning Porriño: circuito diseñado para volar.
3- Coruña 10: Ya es un clásico. Circuito precioso y pese a que en las primeras ediciones la organización dejó bastante que desear, fueron mejorando año tras año.

Hay más carreras buenas, me costó decidirma por tres, la verdad, la que sí tenía claro era el maratón. Otras grandes fueron la media de Viana, la de Villagarcía, el Cross de San Pedro de Visma, y en mi caso la Havnloeb en Copenhage.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2012, 1:49

.10.000 de Cambados
. MM de Pontevedra
.Vig Bay
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2012, 7:24

Ide apuntando a Sin-Son que vai ser un exito!! Satisfecho
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3276 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2012, 12:08

Eu no corro mais que en moi poucas, pero deixo os meus votos:

1ª. San Martiño de Ourense, pola participación, ambiente en toda a cidade d o trazado
2ª.Carreira das Areas de Carnota: Familiar e entrañable, e nun entorno absolutamente privilexiado e inesquecible
3ª A Vig Bay, xa sabemos que moi discutida en certos aspectos, pero o trazado e o ambiente son moi especiais (ademáis de que é a única media maratón coa que me teño atrevido ata agora, e rematala en menos de 2 horas me ten subido moito a autoestima)
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2012, 12:24

1. Tangaraño
2. Maratón do Miño
3. Megaxove

Estas son sin ninguna duda las carreras que han cosechado mejores resultados. Nadie se quejó del precio, ni de los avituallamientos, ni de que la camiseta fuera fea o no hubiera tallas, nadie se lesionó, los organizadores no perdieron pasta, no se gastó gasofa en los desplazamientos, y lo mejor de todo, no hubo que esperar por las fotos y videos de los reporteros... Disimulando

Ya en serio, estas tres carreras, las tres de una enorme singularidad, las tres extintas, dos de ellas este mismo año, ayudaban a configurar el que yo creo que era (y posiblemente aun siga siendo) el patrimonio de carreras populares de mayor riqueza y diversidad de toda Galicia. Y pienso que no podemos permitirnos perderlo sencillamente porque adoptemos una actitud resignada ante el expolio que estamos sufriendo, ya sea por la escasa valoración que le damos nosotros mismos (aquí incluyo a los propios organizadores), o las instituciones que debieran apoyarlas.

Ya son tres, pero mucho me temo que esto sea solo el principio... Ojo morado Ojo morado Ojo morado

¡Stop extinción de carreras en Ourense! Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado
Tenre

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/12
13 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2012, 16:29

Para mi las mejores de este año fueron:

Pedestre de Santiago ----> Por ambiente y recorrido por partes historicas de la capìtal gallega.

San Martiño de Ourense ----> Por la cantidad de participantes y porque el recorrido me gusto mucho.

Carrera de Mesoiro ---> En representacion de todo el circuito de carreras de A Coruña, porque es bueno para los populares que se organicen carreras de barrio y en este en particular, se noto mucha implicacion por parte de los vecinos y comercios.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos