ferran escribió: |
No entiendo como hay 3 Listas de Inscripciones ? 1.-VIII Carreira popular de Vedra 2.-Carreira Popular de Vedra 3.-Ampliacion Carreira popular de Vedra. Hay alguien que me lo pueda explicar? Enviados sendos E-mail a Cronotec por un error en fecha de nacimiento y otro por importe pero no contesta ninguno, Saludos Gracias |
ferunecoraxe escribió: |
Cal é o segredo para facer un 10K en 36' soio de ver a marca me entra unha enfexa e tramén unha sensación de que son unha tartaruga con re uma. Un saudiño CesGe. |
ferunecoraxe escribió: |
Ola de novo. Polo tema de mellorar os tempos, depende da cantidade de kilómetros semanal? Eu saio unhas 4 ou 5 veces á semana e fago 30'. Agora vou introducir unha tirada larga o domingo (aprox 60') ¿Abondará para ir mellorando ou precísanse máis tempo? Xa sei que depende do estilo de cada sesión, eu fago costas, series e rectas a pulsacións elevadas. Bueno, un saudo a todos. Deixo dúas preguntas para quen teña experiencia nestes temas: 1.Os “juanetes" poden agravarse co feito de correr ou si non doen non pasa nada? 2.Teño en mente a maratón de Coruña, podo acabala indo moi amodiño ou require unha preparación específica? Cada cántos km hai que beber e comer nunha maratón e qué se soe levar para comer e beber? Un saudo |