Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 20 Feb 2007, 12:57
Asunto:

¡¡¡Enhoraboa a todos os que deixáchedes o pavillón de Correr en Galicia ben alto por terras astures!!! pero especialmente ao noso recordman Kurty, ainda que non hai que quitarlle méritos a ningún de vós, xa que, polo que contades, as condicións tanto do percorrido como climatolóxicas non foron nen con moito as máis favorables para facer marca. Unha aperta a todos e vémonos en Padrón... onde se prevé
unha marea azul que se podería resumir (citando a Jesulín de Ubrique) con dúas verbas:

¡¡¡IM PRESIONANTE!!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3851 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Feb 2007, 13:12
Asunto:

Pois si que é boa marca, o certo é que últimamente atópome moi ben de forma. O que pasa que eu corrín a carreira enganado co percorrido, xa que na revista runners, pon Recorrido: LLano con ligeras subidas Pregunta Pregunta

Aínda que hoxe sigo tendo cargado un xemelgo e un nocello dolorido.

Chacal, pois mira que me fixei na volta nos corredores, o que pasa que non contaba que sairas tarde e foras tan atrás. O certo e que non sei como fuches capaz de dar co percorrido no medio do pobo, despois non tiña dubida e noraboa polo teu sufrimento de acabar a carreira lesionado.

Pradairo a ti non te coñezo, pero na mega.kedada de Padrón seguro que coincidimos. Moi boa progresión a que estás a facer sobre todo tendo en conta que as duas medias que correches son exigentes, sobre todo esta, eu case que a compararía ca de Ferreirua en Lugo e un pouco por debaixo de Betanzos xa que non ten subidas tan duras, pero é un continuo sube-baixa que non te deixa coller o ritmo.

Eu xa estou pensando en apuntarme a Media de Trubia (cerca de oviedo) o 11 de Marzo, xa que meu obxetivo e correr unha media por mes ata Xuño.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 4:32
Asunto:

Gracias Kurty, hoy ya estamos mejor. Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas