Foros ›
Norma reglamento Carrera de O Corgo...Politizar el deporte?
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Rendy

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/12
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 19:52
Asunto: Norma reglamento Carrera de O Corgo...Politizar el deporte?

En el Reglamento de la Carrera Arumes do Corgo, en la sección de " normas para os participantes" , la segunda norma ( supongo que no las habrán colocado por orden de importancia), dice textualmente :
" - O idioma empregado pola organización da proba deportiva, tanto a nivel oral como escrito, será o galego."
Y yo me pregunto.., y ¿ Eso es importante como para tener que especificarlo? ¿ Alguien va a correr o dejar de correr esa carrera por eso? ¿ Y si a algun organizador le apetece hablarme en castellano, puede?
Me parece crear controversia donde no la hay, cada uno que hable en lo que quiera, que se divierta y que corra....
Esa coletilla tiene " tintes políticos", y ya se sabe, deporte y política, a parte....

Pues eso, a disfrutar de la carrera mañana....!
Moi boa carreira a todos!!
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 20:11
Asunto: Re: Norma reglamento Carrera de O Corgo...Politizar el deporte?

Pues si no quieres crear controversia habla solo de la carrera
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 20:30

Ti sí que estas politizando,fala da carreira...
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
944 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 20:56

Canto troll hai solto
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3134 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 21:35
Asunto: Re: Norma reglamento Carrera de O Corgo...

Anda que registrarse en el foro para abrir este tema , ya es querer buscar problemas donde nadie los ve... Abraiado
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 21:52

Venha un par de kms mais, a correr un pouco
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 21:55
Asunto: Re: Norma reglamento Carrera de O Corgo...Politizar el depor

Pechade o tema e listo. Ou movedeo a fora de tema.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 23:42

Pues yo estoy con Rendy,me parece una parida mayuscula el resaltar el idioma utilizado,para el buen transcurrir de la carrera de O Corgo. Pensando
Y despues dicen que el ser humano evoluciona.....pero para atrás será!!! Guiño
emiliocoruñaourense

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 23:57

Yo no voy a entrar a decir si esta bien esa norma o no, cada uno que hable lo que quiera y como quiera, sólo decir que he visto a mucha gente poner post repetitivos, sin motivos etc y nadie le llamó ni troll, ni se le pidió cerrar el hilo y mucho menos tener que hablar de un tema en concreto para poder registrarse. Rendy vio un motivo para opinar y decirlo. Cada uno se registrará por el motivo que quiera, ahora que los que quieran ver más allá también son libres.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 6:55

Efectivamente,estamos en un pais libre,supuestamente tenemos derecho a opinar de lo que se nos antoje sin pena de carcel. Guiño
Es por ello que nadie se sienta ofendido por verter alguna crítica,en las formas,sobre esta carrera en concreto.Al contrario,que deportivamente sea todo un éxito. Aplauso
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
550 Carreiras
1645 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 7:13

Sí, creo que un tanto desacertado pois Galicia é unha Comunidade Autónoma bilingüe. Se un correlega decide empregar o castelán vexo lóxico que sexa contestado na mesma língua.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 7:18

No me gusta el título del post "Politizar"... que yo sepa, el idioma es patrimonio de todos, no propiedad de ningún partido ni tendencia política.

Por otra parte, en Galicia tenemos carreras en las que la documentación e información está en gallego, en otras está en castellano, y no necesitan poner en el reglamento si el idioma es el uno u otro. Vamos, que me parece perfecto que el idioma sea el gallego, pero no es necesario que esté en el reglamento.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 7:28

alber escribió:
No me gusta el título del post "Politizar"... que yo sepa, el idioma es patrimonio de todos, no propiedad de ningún partido ni tendencia política.

Por otra parte, en Galicia tenemos carreras en las que la documentación e información está en gallego, en otras está en castellano, y no necesitan poner en el reglamento si el idioma es el uno u otro. Vamos, que me parece perfecto que el idioma sea el gallego, pero no es necesario que esté en el reglamento.

... estoy totalmente de acuerdo con Pedro y con Alber.. Es más, diría que ese punto incluido ahí en el reglamento.. poco o nada ayuda a la difusión del evento.. al contrario crea polémica.. como bien podemos ver en estos posts.

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 7:29

Esta claro o regulamento e explicito, ".... a lingua tanto oral coma escrita e o Galego"
Pois xa esta,a quen lle guste que vaia e a quen non que quede na casa.
Habera algun que proteste, pero polo carallo reprocha cando vai a outra comunidade autonoma e o regulamento soamente esta en Catalan Frances e Ingles.
Pola miña parte independientemente da miña ideologia politica (que non me decato por nadie)pareceme unha postura admitible e aplaudible.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 7:44

Estando dacordo co que comenta Jotaeme, a miña opinion e que probablemente este non e o fio mais apropiado para facer este debate.
Titoflis, e tan sinxelo coma ti dis, o regulamento e o que e, coma se pon que tes que correr con gayumbos rosas, se queres vas e senon quedas na casa. O que pasa e que semella algo tan obvio o de facelo na lingua que prefiras, que se o pos por escrito so che vai a traer este tipo de debates.
Eu supoño que a verba importante e tolerancia, se ven un tipo de Albacete que quere correr a carreira e hai algo que non entende, non me imaxino a ningun organizador pechado de mente dicindo que non llo explica.
O problema e que convertimos as cosas normais nun drama.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos