Mér, 01 Ago 2012, 18:14 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Pois hasta creo que imos a ter sorte co tempo. Según Aemet o domingo hai un 75 % de posibilidad de choiva e a temperatura estará sobre os 21 grados. Ou sexa que ben, non?
Mouzo Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Mér, 01 Ago 2012, 19:15 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Todo se soluciona con un... "Malo Será" De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
Kurty Experto no foro
26/03/05
505 Carreiras
3839 Mensaxes
Mér, 01 Ago 2012, 19:37 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Pois ainda que esperei o final, acábome de inscribir. A ver como vai a cousa, xa que dende a carreira de Carballo so sain 2 veces a correr (a semana pasada e onte) e só 50 minutillos.
gallego Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Mér, 01 Ago 2012, 22:10 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Pena non poder acudir a esta carreira que considero da miña zona, pois sendo de Santa Comba, xa me diredes, pero o Sábado e Domingo andarei por terras portuguesas. A ver si repiten para o Ano. A disfrutar. Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Kurty Experto no foro
26/03/05
505 Carreiras
3839 Mensaxes
Sáb, 04 Ago 2012, 21:47 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
O final somos menos inscritos dos que esperaba só 116, ainda que se trata dunha fin de seemana con moitas carreiras en toda Galicia.
Eu debido o meu estado de forma, a ver se son capaz de sair controlándome, para que non se me faga moi longa a proba.
Vémonos mañán.
Mouzo Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Sáb, 04 Ago 2012, 21:52 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Según me comentaron, o final na Absoluta somos sobre 140 De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
Kurty Experto no foro
26/03/05
505 Carreiras
3839 Mensaxes
Sáb, 04 Ago 2012, 21:56 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
baldursan escribió:
Según me comentaron, o final na Absoluta somos sobre 140
116, son os que veñen coma inscritos na páxina de Championchip, cantos máis sexamos pois mellor.
Mouzo Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Sáb, 04 Ago 2012, 21:57 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
sí, pero os 140aprox. cos rezagados supoño xD De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
Mouzo Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Dom, 05 Ago 2012, 14:05 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Moi contento de haber corrido en casa, e moi contento por conseguir baixar do tempo que me propuxera (4:30=>4:28).
Foi un percorrido bonito e en moi boa compaña.
Saúdos a todos!
pd: aquí teño algunhas fotos que saquei na entrega de premios: picasaweb.google.com/1...directlink De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
Dom, 05 Ago 2012, 17:15 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Unha mañan perfecta para correr, a organización de 10, noraboa. Unha pena de mais publico e mais corredores... Esperemos que para o ano que ven teñamos a segunda edición.
Dom, 05 Ago 2012, 18:50 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Un 10.000 rapidillo, aunque con esa corta subida que siempre cortaba un poco los ritmos, y luego la larga recta en la que tenías que regular o podría hacérsete larga. No éramos muchos (90 corredores llegados a meta) pero el nivel bastante bueno pues viendo las clasificaciones puede observarse que el 84% de los participantes finalizamos por debajo de los 50 minutos.
Y luego la organización: para ser la primera edición fenomenal , lo único ponerle un poco más de ambientillo con megafonía y música. Enhorabuena.
Lun, 06 Ago 2012, 8:20 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Donde se poden ver mais fotos de carreira? Algún fotofraf@ había o largo do recorrido...
Mouzo Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Lun, 06 Ago 2012, 10:49 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Unha cámara era do concello (non sei cando e onde as publicarán). A outra era dun veciño de Vimianzo, a ver se me poño en contacto con él De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
Kurty Experto no foro
26/03/05
505 Carreiras
3839 Mensaxes
Lun, 06 Ago 2012, 15:10 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Moi boa a carreira de onte, boa organización para ser a 1ª edición. Lástima de ser tan poucos os corredores, so 90 chegados a meta.
Respecto a miña carreira millor do esperado, sain bastante reservón, e fun incrementando o ritmo pouco a pouco, non tendo a sensación de ir o límite, máis que no derradeiro Km. no que me saiu a 3'52".
Saiume a unha media de 4'13" polo gps, xa que non chegou ós 10 Km.
Lun, 06 Ago 2012, 18:19 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
baldursan escribió:
Unha cámara era do concello (non sei cando e onde as publicarán). A outra era dun veciño de Vimianzo, a ver se me poño en contacto con él
Gracias baldursan. A verdad que o peor das carreiras e ter que poñer cara de non sufrir cando ves que che van a quitar unha fotografía...
Esperaremos enton a ver si aparecen mais.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos