Foros ›
VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 10:20
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

DoctorSlump escribió:
matogrosso escribió:
DoctorSlump:

No preocuparse, los apaches que aparecen en el video solo estaban en misión de reconocimiento y escolta, no se reportaron hostigamiento ni incidentes reseñables, además de que gracias a su tecnología furtiva pasaron practicamente inadvertidos, salvo, eso sí, para los radares matogrossianos de última generación Mr. Green .

Pues hay un hombre que se pasa todo el vídeo dando manotazos, me parece que voy a correr otra vez con la raqueta y usarla de matamoscas.

Sí uno "de los de naranja"...je, je. Precisamente el que porta armamento.
Repito que la población civil no esta amenazada. Payaso

Homo homini gallicus canis
Marcelof

Novo foreiro
Novo foreiro
25/04/12
10 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 12:12

Moi boas!!
Graciñas zapatito pola información. Coido que xa falei contigo por teléfono o luns sen ter mirado a tua resposta por esta canle. Pois sen outra deixar un saudo e ata o domingo.
Xa veremos que tal se nos dá a subidiña porque inda non vin ese cortalumes e xa lle estou collendo medo!!! jejeje...
Como soemos dicir: MALO SERÁ!!! jajajaja... Silbar Abraiado Bailar
Un saudo.
Deica o domingo!!
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 12:34

Novata chamando a base

Moi agradecida polas vosas respostas. A idea é esa, disfrutar da paisaxe, facer algo novo e non morrer coa vergoña que seguro que me vai dar presentarme alí. E se dou chegado ao final antes de que marchedes todos de volta a Esgos xa vou contenta.

Tamén se agradece saber que hai que saír ben embadurnada de Aután, polo visto (ou máis ben polo lido e non visto, que non puiden acceder ao video ese que comentades).

Outras preguntas que se me ocorren (e desculpade pola miña ignorancia total):

- Supoño que nun percorrido curto coma este a xente vai co posto, ¿non? Refírome a que non hai que levar hidratación nin móbil nin na de ná, ¿verdade?

- Con choiva saídes soamente cunha camiseta técnica, ou levades algo máis?

Ai, que pesadiña saín.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 12:45

www.correrengalicia.or...539#237539

este á o enlace do video de Matogroso do 2011, do que fala o meu amigo o Doctore.

O ano pasado facía frío na cume, sobre todo se esperas un bo cacho ata que chega o derradeiro autobús, como me pasou a min.
Pódenche subir unha mochila con roupa se a deixas na consigna abaixo.

Hidratación penso que era dabondo a que proporcionaban, e o móvil o deixo no coche,

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Marcelof

Novo foreiro
Novo foreiro
25/04/12
10 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 13:05

Ola Riveter!

O compañeiro Guti290971 coido que che deu unha boa resposta. O tema da hidratación nos 13 km coido que é suficiente pra non ter que levar ren enriba mais está claro que todo depende ó que esteas acostumada! Correr no monte pouco ten que ver coas outras disciplinas atléticas.
Eu persoalmente recomendoche ir có posto, inda que chova, durante o transcurso da carreira vaiche sobra todo ou case todo. Iso sí, será bo que siguas o consello do compañeiro Guti290971 no tocante a mandar unha sudadeira ou algo de abrigo pra o cumio. Se cadra non o precisas pero máis vale previr.
Por último dicirche Riveter que se ben é certo que as mulleres non sodes maioría nesta modalidade, non tes ren de que avergoñarte o simple feito de enfrontarte a este reto xa é digno de respeto. Cada un de nós fai a sua propia carreira e é o seu propio rival. Faralo mellor do que crés, xa verás!!
Deica
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 19:45

De novo, moi agradecida polos consellos!
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 20:29

Hola, donde podemos ver la confirmación de la inscripción. Yo entregué el recibo de pago junto con la ficha de inscripción en Turini. Pero en el recibo adjunto no puse el nombre ya que me cobraban 3 euros más por no ser cliente. Gracias
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 21:17

Tranquilos con o tema das inscripcións, ademais o plazo de inscripción e mais que nada para saber canta xente participa polo tema de agasallos e a comida despois da carreira a cal merece a pena agardar por certo , realmente non se cerra a inscripción podendo anotarse o domingo antes da saida eso si pode ser que sin agasallos aínda que nos avituallamentos e na comida non vades ter problema.......moi importante e que sepades todos que o recoller os dorsais podese entregar unha bolsa coa roupa que queirades enviar para que se vos entregue na chegada e poder abrigarse ou cambiarse mentres se agarda o autobus, na chegada son uns 1100mts sobre o nivel do mar pero a orientación de monte Meda dalle un plus de frío no ambiente pois por exemplo perto da chegada hai uns neveiros usados para conservar o xeo para todo o ano.....
Os avituallamentos son mais que suficientes e mais tendo en conta as temperaturas que se esperan e que a metade do percorrido imos a sombra de carballos .....
O temido cortalumes non son mais de 400mts e a día de hoxe hai moitas carreiras con rampas mais esixentes.....
Tamen repito que quen se anime a baixar de novo correndo o ideal e voltar deica a ermita no punto donde se separan a carreira e a andaina e baixar correndo polo tramo sinalizado para os andaríns , e facil ,sin sorpresas(cortalumes , lameiras...) e si somos moitos haber si se animan no concello e conseguimos carreira curta e larga para próximas edicións.....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 22:40

coma ben di Afiador o treito da andaina dende Virxe do monte é realmente chulo, unha carreira duns 20km sería unha gran nova!

Imos faguenod lista pra baixar correndo:

afiador
canoso
xabi
esguellao
arbitrucho

.......e seguimos pra bingo jejej

www.jeffxavi.blogspot.com
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 6:42

xabi escribió:
coma ben di Afiador o treito da andaina dende Virxe do monte é realmente chulo, unha carreira duns 20km sería unha gran nova!

afiador
canoso
xabi
esguellao
arbitrucho

Se hai folgos....
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 8:36

De acordo Xavi, Esguellao cargamos a gasofa no alto
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 9:14

xabi escribió:

afiador
canoso
xabi
esguellao
arbitrucho

Si no llego muy machacado bajo tambien,si esperais claro que cuando llegue yo ya estareis descansados de mas.
Esta carrera me encanta, mi primera de montaña hace 2 años, ademas de llegar a donde curro todos los dias, si no ahi niebla ahi una vistas incleibles.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1684 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 11:35

Me cago en la leche!!!!!!!!!!! Tocoume pagar a novatada!!!!!! Era a primeira vez que iba participar nun campeonato gallego para federados, e resulta que onte cando me quixen inscribir......."inscripcion pechada dende o dia 5 de xuño". Eu pensaba que as inscripcions se pechaban o dia 7 para todo o mundo, pero o parecer non era asi. Para a proxima, xa espabilarei,jeje. Pois nada, entonces tocara "correr" como popular.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 11:37

eu teño medo de baixar correndo e cando chegue o pobo o Norris xa teña zampado todo, así que non sei , non sei.....

O ano pasado penso que o derradeiro bus ( o meu ) chegou ben tarde a Esgos, e algún dos que baixou a pe igual chegou antes.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 11:43

outro que se anima a baixar correndo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos