Foros ›
CARREIRA POPULAR DE XINZO DE LIMIA (7/1/07)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 1:35
Asunto:

Graciñas gallego, agora todavía estou algo descomposto pero a primeira hora de mañá estou no médico, que non quero perder nin un día de entreno, así que hai que porse ben de seguido.

Unha pena que non viñesedes, unha carreira moi boa, deume moita pena non poder aproveitala. O que lle guste a distancia de 10 km, esta é a sua carreira.
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 1:42
Asunto:

Graciñass gallego e vaia VicMan, seica o final si eras ti o que vin, unha pena, espero que o do estómago non sexa nada e pronto podas voltar a dar "caña".
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 1:47
Asunto:

Enoraboa a jotaema por esa filla Moi feliz
Tamen felicitar a Runas por esa plusmarca persoal conseguida hoxe. Moi feliz
E desexarlle unha pronta recuperacion o bo de VicMan. Razz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 9:31
Asunto:

En primeiro lugar desexarlle a VicMan unha rápida recuperación dos seus problemas estomacais... ou do tipo que sexan, que se lle ve con ganas de subir ao podio en breve Moi feliz Moi feliz . Ao resto enhoraboa por ter participado e facer tan bós tempos... especialmente a Runas... da gusto cando un se atopa ben e o corpo lle responde... e si ademáis a organización da carreira é boa mellor que mellor.

Haberá que pensar en anotarse o ano que ven a esta carreira, se os compromisos familiares non o impiden... é o malo destas datas navideñas Chorando Chorando . ¡¡¡ Vémonos nas carreiras!!! Molón Molón Molón Molón
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 9:50
Asunto:

¡Enhorabuena a los que participasteis en Xinzo!

Vicman,¡recupérate pronto!,seguramente con un poco de reposo digestivo mejorarás,pero haces bien en acudir a tu médico. Es lo malo de estas fechas,aunque no queramos, siempre comemos en exceso y al final se paga...
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5985 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 12:23
Asunto:

Mi crónica: en principio no entraba en mis planes esta carrera, por la distancia, pero cuando el día anterior mi mujer me propuso ir a las rebajas de Santiago, si no tenía plan, claro, me entraron unas enormes ganas de correr Sorriso y no me arrepiento. La recomiendo a todo el mundo: organización perfecta, recorrido llanísimo como Padrón, pegado al río, kilómetros prefectamente señalizados, una camiseta muy chula,... yo también espero repetir para el año. Runas, yo también bajé bastante el tiempo de lugo, hice 36´48´´, lo cual deja claro que era un recorrido para hacer buena marca, además me encontré muy cómodo. Ah, y el tiempo perfecto para correr, yo no noté frío y no calló ni una gota. El el coche iba acojonado por el alto de San Martiño con la que caía, pero al final todo perfecto. Moi feliz Ah, que tal ese chocolante caliente? al acabar la prueba tenía mucha prisa y me tuve que ir, y me lo perdí, al igual que el sorteo.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 13:12
Asunto:

Hola a todos. En primer lugar quiero felicitar a todos los que participasteis en esta carrera, maravillosamente organizada, como decís. Felicidades especiales a Runas y yomismo por haber mejorado notablemente vuestras marcas en 10000, pero en especial por esas sensaciones.
Vicman, siento mucho lo que te ha pasado, pero me he acordado un montón ahora al leer las crónicas; el viernes estuve tratando de convencer a Gallego para que viniese a correr, y en principio iba a ir también, pues, repito, me parece una carrera muy atractiva. Pero el sábado estuve todo el día (al igual que tú) con el estómago revuelto. Así que el domingo al levantarme y ante los casi 250 km de ida (estaba en Riveira) que me esperaban y estando aún débil, decidí no ir. Así, pedir disculpas a la organización por inscribirme y no asistir, pero como dices, cuando no se está, no se está. De todas formas, lo importante es que te recuperes pronto y que no tengas ansiedad por entrenar o perder un día; vale más recuperarse al 100% y entrenar duro, que hacerlo medio enfermo y no curar del todo. Hoy ya me encuentro un poco mejor, pero no creo que entrene. Ã?ltimamente parezco el "Pupas" Guiño , no sé, y eso que yo nuncaenfermo!!. En fin, que ánimo y un fuerte abrazo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 13:16
Asunto:

derek escribió:
Ã?ltimamente parezco el "Pupas" Guiño , no sé, y eso que yo nuncaenfermo!!.

Son los años, Derek Abraiado . La edad no perdona. Ríndose Ríndose Ríndose

derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 13:21
Asunto:

Tienes razón, khene, ou é que me botaron un meigallo Guiño Disimulando Disimulando

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 13:29
Asunto:

Hola a todos, tocame a miña cronica pero antes de nada Felicitar a JOTAEME(habera que mercarlle unhas zapatillas a Carmen) e desexarlle unha pronta recuperacion a Vicman..
A miña cronica non e mais que o relato do meu sufrimento durante unha carreira , eso si estaba perfectamente organizada, sinalizada e cun trazado moi bonito(meus parabens a organizacion).Sain de ourense coa dubida de participar ou non, debido a un forte proceso gripal que me mantuvo no dique seco toda a semana, cheguei a ter 40 de fiebre e o meu corpo e a miña garganta pedianme que non participara.Acompañabame un primo pequeno que ia correr a de escolares(estoulle metendo o vicio no corpo).Chegado a Xinzo, xa non tuven dubida, tiña que participar, eu non podia quedar mirando os todos dende a barreira.Tomeimo como un entrenamento con dorsal, pero asi a todo sufrin moito, empeceia rodar despacio sin forzar pero as miñas pernas non respondian, tiña dificultades para respirar debido a miña inflamacion de garganta, pero ian transcurrindo os kms,moitos ataques de tos polo medio ata que no km 5 deume un ataque de tos increible arrancando pus das miñas gorxas, tiven que parar un momento e ata estiven a punto de abandoar(si non o fixen foi por que estaba meu primo pequeno esperando a que pasara, e non podo pedirlle que corra si non dou exemplo)a partir de ahi decidin baixalo ritmo pero asi a todo o meu corpo non me respondia, e incrible como unha gripe che pode afectar.Entrada en meta e 45 minutos de tempo e sufrimento.Tentarei recuperarme para ir a Lugo.O positivo e que meu primo entrou decimo quinto en escolar e xa se quixo inscribir para Lugo, asi que corra ou non corra ali estarei. Demo sorrindo Demo sorrindo
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 15:58
Asunto:

Saudos a todos,pois eli estivemos os do Pato Blanco na carreira de Xinzo,unha carreira q se fixo moi agradable,polo bo tempo q tivemos,e por un recorrido q debe ser das probas q se celebran en Galicia das mais chairas q hai,a nivel organizativo bastante ben, e moi bo ambiente dandolle lustre a carreira a participación de Manuela Machado,,enhoraboa Presy pola carreira q tendes en Xinzo.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 19:38
Asunto:

ante todo, noraboa a jotaeme por esa maravillosa noticia... espero que todas as carreiras ás que non poidas ir, que sexan por motivos coma ese...
a min foime imposible aparecer por Xinzo, pero por razóns ben distintas... o sábado pola mañá despertei cun gripazo tremendo, que non fixo senon acentuarse durante o domingo... pasei toda a finde na cama, con non moita fiebre, pero roto de todo, e por suposto, sen gota de moral nin corpo para correr... os excesos das festas páganse, non lle hai que facer.
o que teño clarísimo é que queda marcada para o ano que ven, pois é raro que todo o mundo se poña de acordo para falar tan ben dunha carreira.
ahora so me queda tomarme esta semana con calma no traballo, e así poder estar recuperado para a nocturna de reis do CCNós.

noraboa tamén a Runas e a Corredoiras polos bos tempos acadados, aínda que cada un á súa maneira.
a recuperarse Vicman.
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 20:21
Asunto: Resultados xinzo 2007

Onde podo ver os resultados finais????
Non os atopo por internes...
Grassiñas
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 23:17
Asunto:

MOITAS GRACIAS A TODOS.
Dende a organización da carreira queremos darvos as gracias por participar nesta prova e por todos eses bos comentarios que seguro farán que o ano que ven en vez de 350 sexamos 400.
Ã?s que non poidestes vir, recordade que despois das festas de nadal, no 2008, teremos outra edición, na que esperamos mellorar.

Linneo, os resultados xa llos mandei o admin desta web, supoño que en canto poida os colgará.

Un saúdo a todos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos