beauvais escribió: |
Pois eu prometo crónica nuns días. Grazas Rama polas túas palabras. Cos 3:02:59 non estou, nin moito menos, desilusionado. Baixei 5'44'' a miña marca. Ademais si un día consigo ese sub 3 o gozarei moito máis. Dalle a Mónica a miña noraboa. Non chegaba con un que dous maratonianos na casa! |
sito escribió: | ||
Noraboa por ese tempazo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Momo escribió: |
Gracias beauvais por la enhorabuena, es que París me dio alas! y sin tomar redbull, jejeje. Espero repetir experiencia en otra ocasión y en otra de las grandes, tal vez Berlín 2013? Saludos de la Tanina. |
Rama escribió: |
Home Xoseavion!!! Sabes que os Taninos pagamos máis na fichaxe que eses do Carma!!!, e penso tamén que pronto imos colonizar a zona de Mondaríz ata Avión, ou sexa que tí mesmo. Gracias e saú2 de Rama e dos Taninos. |
Cita: |
Rama escribió: Home Xoseavion!!! Sabes que os Taninos pagamos máis na fichaxe que eses do Carma!!!, e penso tamén que pronto imos colonizar a zona de Mondaríz ata Avión, ou sexa que tí mesmo. Gracias e saú2 de Rama e dos Taninos. Manda carallo Enfadado Enfadado Enfadado . Imos ter que celebrar unha reunión conxunta para aclarar as cousas Que vos parece o 18 de Nov. en Valencia ????? |
Mincha escribió: | ||
Manda carallo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Que vos parece o 18 de Nov. en Valencia ????? ![]() ![]() ![]() ![]() |