Foros ›
Autor
Mensaxe
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2012, 15:54
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Grandes los Taninos que poblaron Paris!!

Uno de ellos nos pasó a mi y a dgolop a gran ritmo en el km 38 más o menos y tal y como le habíamos dicho nosotros dijo "GALICIAAAA" jejeje...

Contento con mi marca: 3:11:32

Habrá que buscar nuevos objetivos, pero como decían algunos los adoquines son considerables y el perfil no es precisamente cómodo.... piernas aun cargadas.

A recuperar, vamos!

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2012, 21:50

Pois eu prometo crónica nuns días. Grazas Rama polas túas palabras. Cos 3:02:59 non estou, nin moito menos, desilusionado. Baixei 5'44'' a miña marca. Ademais si un día consigo ese sub 3 o gozarei moito máis.
Dalle a Mónica a miña noraboa. Non chegaba con un que dous maratonianos na casa!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2012, 8:38

beauvais escribió:
Pois eu prometo crónica nuns días. Grazas Rama polas túas palabras. Cos 3:02:59 non estou, nin moito menos, desilusionado. Baixei 5'44'' a miña marca. Ademais si un día consigo ese sub 3 o gozarei moito máis.
Dalle a Mónica a miña noraboa. Non chegaba con un que dous maratonianos na casa!

Noraboa por ese tempazo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Momo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/11
12 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2012, 17:53

Gracias beauvais por la enhorabuena, es que París me dio alas! y sin tomar redbull, jejeje. Espero repetir experiencia en otra ocasión y en otra de las grandes, tal vez Berlín 2013?

Saludos de la Tanina.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2012, 18:19

sito escribió:
beauvais escribió:

Noraboa por ese tempazo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Moitas grazas compañeiro

Momo escribió:
Gracias beauvais por la enhorabuena, es que París me dio alas! y sin tomar redbull, jejeje. Espero repetir experiencia en otra ocasión y en otra de las grandes, tal vez Berlín 2013?

Saludos de la Tanina.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2012, 17:52

Noraboa a tod@s os que participastes e vencestes unha nova maratón, especialmente a Beauvais, Rama, Fonteíña e Eduardo (vaia tempazo, que envexa!). Moi bo nivel de marcas galegas Aplauso Aplauso Aplauso . Moi bo ambiente o que tivestes entre os participantes ... haberá que facerse Tanino ou do Carma ! Aplauso Aplauso Aplauso
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2012, 19:58

Home Xoseavion!!!

Sabes que os Taninos pagamos máis na fichaxe que eses do Carma!!!, e penso tamén que pronto imos colonizar a zona de Mondaríz ata Avión, ou sexa que tí mesmo.

Gracias e saú2 de Rama e dos Taninos.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2012, 21:00

Grazas Rama, supoño que estarás crecido con ese sub 3h Aplauso Aplauso Aplauso ... tal e como te vin en Porriño, creo que aínda tes uns minutiños menos nesas pernas. Disfruta do éxito, recupérate, e vémonos nos próximos retos.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2012, 21:49

Rama escribió:
Home Xoseavion!!!

Sabes que os Taninos pagamos máis na fichaxe que eses do Carma!!!, e penso tamén que pronto imos colonizar a zona de Mondaríz ata Avión, ou sexa que tí mesmo.

Manda carallo Enfadado Enfadado Enfadado . Imos ter que celebrar unha reunión conxunta para aclarar as cousas Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Que vos parece o 18 de Nov. en Valencia ?????

Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2012, 10:20

Home Mincha:

Para tomar unha "auga de Valencia" Tamén podemos quedar os do Carma, Taninos e achegados nun sitio neutral e na terriña e non ter que desprazarse a terras do "honorable", aínda que algún Tanino xa comentou o tema de ir a maratón daló.

Xoseavión: Temos uns minutiños nas pernas, pero hoxe non teño craro se son a menos ou a máis porque os últimos 4 Km parecían 40 millas!!! Gracias

Saú2 e que poidamos sorrir sempre.

Rama
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2012, 11:41

Cita:
Rama escribió:

Home Xoseavion!!!

Manda carallo Enfadado Enfadado Enfadado . Imos ter que celebrar unha reunión conxunta para aclarar as cousas

Como sabedes eu corrir a maratón de Valencia 2011, e a verdede é que é moi recomendable. Moi bo sitio para facer batirse en mortal desafío. Hai que ver as cousas bonitas que fixeron cos cartos que agora non temos!!!
dgolop

Maratoniano
Maratoniano
26/05/11
16 Carreiras
1311 Mensaxes
Vigo City
Respostar citando Envío Dom, 29 Abr 2012, 22:01

Mincha escribió:
Rama escribió:
Home Xoseavion!!!

Manda carallo Enfadado Enfadado Enfadado . Imos ter que celebrar unha reunión conxunta para aclarar as cousas Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
Pareceme correcto Mincha xa me comentou Govi, eu estouno cavilando moito, intentar baixar marca, e intentar por primeira vez ser sub 3 horas, aunque sei que é complicado, pero cantos máis sexamos correndo neses tempos máis posibilidades de éxito de que varios o consiguan, a cabeza non para.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos