Mér, 03 Xan 2007, 10:15 Asunto:
Quedan recollidas as ideas
Trataremos na próxima edicion de suprimir a baixada empinada, facendoa por otro lado con 300 m mais de percorrido, e logo haber como lle damos 2 kilómetros mais á carreira...
Moitas gracias a todos/as.
derek Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mér, 03 Xan 2007, 14:19 Asunto: Concellocesures, se o que queredes é facer 2 voltas a un circuito, non ten dificultad. Só tedes que contar con 2 persoas que anoten nun punto denominado "cuentavueltas" os dorsais da xente que pasa por alí. Ã? final só teredes que comprobar se tódolos dorsais coinciden no punto contavoltas e no final da carreira. Agora a decisión é vosa. Unha aperta e ata o ano. El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Mér, 03 Xan 2007, 16:00 Asunto: concellocesures, con esa actitude por mellorar a proba dou por feito que o ano que ben teredes unha carreira tan boa ou mellor ca deste ano; contade comigo para a seguinte, serei un fixo.
Mér, 03 Xan 2007, 16:08 Asunto:
Me da tanta pereeeeezaaaaa un recorrido de dos vueltas.... Sea como sea, allí estaré el año que viene.
Pienso que estaría bien que en la próxima edición pusiérais unos cartelitos (un folio con una flecha y un texto) para indicar dónde se recogen los dorsales. Seguro que VicMan también opina lo mismo.
Mér, 03 Xan 2007, 18:05 Asunto:
Ehhhhhh khene¿ me admites como compi aunque no hable mucho y eche el higadillo a la vuelta de la esquina?prometo que hablare mas...siempre que no me ahogue...jejejjeje
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos