Foros ›
Autor
Mensaxe
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2012, 15:32
Asunto: Re: Afiadores

Por cierto es cierto lo del tio con el cuchillo o es de coña.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2012, 15:52

CRÓNICA DUN TRAIL NOCTURNO

Antes da saída a que apuramos bastante para non pasar moito frío tivemos que esperar cola para poder firmar como podíamos xa que o aire xélido que viña facía que non pararamos de temblar. Xa no grupo de saída díxenlle a Espadana de xuntarnos moito para non pasar frío mentres non saíamos pero non houbo maneira. è moi tímido.
Deron a saída e comenzamos a meternos polas calles do pobo ata que empezamos a subir uns 300mtrs, para adentrarnos nun monte de pinos no que debido o estreitamento do carril formouse un pequeno embudo. A partir de ahí comenzamos a baixar dando a unha carreteira, de ahí outra vez ao monte e seguimos baixando ata que chegamos a praia. Aí xa empezamos a notar o que costa correr pola area, e de ahí as rocas onde había que ir cos ollos e o frontal ben abertos, ademáis para adiantar algo había que arricar bastante. Das rocas entramos nun paseo estreito ao lado das rocas, de ahí ao porto e de ahí a onde saímos, cruzando a meta saída e primeiro avituallamento. Logo volvimos a entrar creo na praia, pasando algunhas veces por pistas de terra onde se podía correr ben e de ahí a un paseo de madeira onde as pernas ampliaban a zancada gracias a amortiguación que condedía a madeira, e logo máis playa, algo de asfalto, monte, etc. Houbo un momento que non paraba de adiantar xente, ata que de repente sentínme só e hasta pensei que me perdera pero era bastante difícil xa que estba moi ben señalizado. Eso sí na primeira parte de recorrido que pasaba por unhas casas e seguía a dous que se perderon 20m o igual que eu que me guiaba por eles. Bueno pois no momento que me encontrei só costabame vixiar o chan e máis as sinais reflectantes(ademais xa coñecedes o meu sentido da orientación, imáxinadevos de noite), o foco non sabía si poñelo máis inclinado ou máis alto, foi un momento de moita incertidumbre ata que entrei outra vez no asfalto con luz das farolas e encontreime a un ao que lle dixen cantos kms levaba e levaba os mesmos ca mín, así que iso confirmaba que non me perdera, paseino e encontreime con un grupo de tres alá polo km 20, pasando por rocas, onde había bastante cristales e ladrillos rotos por certo, ata chegar ao paseo do porto onde quedaban uns 700 metros, Ahí demarrei e fun só ata a meta. A verdade e que nunca me encontrei cansado de máis, sempre regulando moi ben a carreira, o único que non me atrevín a máis porque como era a primeira non sabía o que me esperaba máis adiante nin si eran máis kms. Ao final foron uns 22,2 kms aprox. O chocolatiño quente ao acabar veu de maravilla. Despois de recoller a camiseta aproveitei a estirar mentres chegaba Espadana para animalo nos últimos metros. A verdade e que disfrutei bastante pero costoume moito concentrarme cando ía só. Por certo que caín unha vez pero tiven sorte de que foi ao salír dunha praia e caín sobre a area rodando e non me fixen dano. A magulladuras da rodilla foron de algún tramo estreito onde a ovos tiñas que rascar todo o corpo coas silvas. O ano que ven repito. Bicos

Por certo, había tramos de praia onde o vento xélido viña de frente e ahí si que pasamolo algo mal polo frío que conxelaba a respiración, menos mal que levamos as bragas

Última edición por rubenigui o Lun, 13 Feb 2012, 15:59; editado 2 veces
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2012, 15:53

espadana escribió:

es verdad en el foro de la carrera hablan de ello y le pasó a más gente
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2012, 20:56

Gran cronica Rubenigui, que magoa non haber participado da experencia Muro , outra vez sera.
Noraboa de novo os tres, polo esforzo e polos resultados.
Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2012, 22:40

Boas Rapaces,Rubenigui,vexo que non vos aburristes,noraboa os tres polos resultados,a ver si pro ano compartimos a experiencia.
Dispois de recuperar do entreno do domingo teño pensado salir maña a tarde(Novoa_run,xa non me acordo como me dixeches que che se poñia pra salir de dia,non sei si era maña ou pasado)así que si algún se quere apuntar...,sinon tocará salir ca musica.
Besos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2012, 22:53

orbita escribió:
Boas Rapaces,Rubenigui,vexo que non vos aburristes,noraboa os tres polos resultados,a ver si pro ano compartimos a experiencia.
Dispois de recuperar do entreno do domingo teño pensado salir maña a tarde(Novoa_run,xa non me acordo como me dixeches que che se poñia pra salir de dia,non sei si era maña ou pasado)así que si algún se quere apuntar...,sinon tocará salir ca musica.
Besos.

Eu si salgo será tarde. Para saír de día deixo o Mércores. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 0:02

orbita escribió:
Besos.
Hola rapaces. Orbita, mañá non podo sair ata eso das 19:30 ou 20:00 e a miña intención era facer series, que xa me chegaron as zapas novas e quero ver como van. O día que podo sair de tarde era o mércores e se quedades eu apúntome.
Pedazo de crónica te mandaches, Rubenigui.
Bicos.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 0:15

rubenigui escribió:
espadana escribió:

es verdad en el foro de la carrera hablan de ello y le pasó a más gente

Boas,digovolo de verdade

Ia eu diante e un uns 30 metros detras ,cando saimos do pobo para a praia habia camiño a esquerda e dereita ,eu metinme a dereita e encontreime cun home cun cuchillo na man que decia "que buscas""a que andabes"e enseñandome o cuchillo,eu acojonado din a volta e nesto chega o q viña detras miña e comenteillo e paramos un ratiño e o home seguia na mesma o que pasa que sumou umha frase nova "sacai esas gafas q vos vexa"nesto chegaron mais e pasamos todos xuntos escopeteados
Supoño que as gafas serian as linternas por que eu deso non uso

Unha anecdota mais ,pero para a proxima alumbrolle os ollos xa veredes como ia quedar fino

Besos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 0:12

Hola rapaces. ¿Quedamos mañá as 16:30 na Avda de Portugal? Menos series de costas váleme todo. Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 0:18

Por certo, hoxe día de San Valentín e, ¿o equipo dos bicos non fai ningunha celebración especial? Nono
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 10:21

Por mín perfecto as 16,30. Si Orbita está de acordo quedamos na Avda de Portugal, senon xa quedamos onde sempre. Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 12:13

Boas Rapaces,por mín vale,quedamos entón as 16:30,a mín tamen me da igual tirar pra un lado ou pra outro,pero moita caña non deberiamos de darlle.
novoa_run escribió:
Por certo, hoxe día de San Valentín e, ¿o equipo dos bicos non fai ningunha celebración especial? Nono
Que razón tes,¿como se nos pudo pasar?
Besos.

-Brétema-

Novo foreiro
Novo foreiro
7/09/11
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2012, 0:01

Boas noites a todos Afiadores!Entro de strangis no foro Avergonzado a verdade por un motivo en concreto,espero que non vos importe e si non pido disculpas por adiantado Rezar ,pero como xa son uns cantos os anos que levo felicitado a una persoa de moitas formas distintas,queria facelo dun xeito novo!asique desde aqui decirlle a Orbita que xa sabe que e unha desas duas persoas fundamentais na miña vida a quen quero e admiro por enriba de todo..FELIZ CUMPLEANOS e un besiño moi grande como no,pra el e pra todos os demais! Bailar

vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2012, 0:12

Pois moitas felicidades Orbita, que descanses ben esta noite e que maña teñas un feliz dia.
Cuarenta e algo bicos pa ti, e un pa Bretema, que por certo, non tes que pedir disculpas por nada, que esta tamen e a tua casa.
Bicos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2012, 0:15

Ostras ,pois eu quero ser o segundo en felicitar o noso compañeiro e amigo ORBITA, (puñas en negrita pero a este trasto faltanlle teclas)pois o dito q cumpras moitos mais e que pases un dia moi moi feliz ca familia e amigos ,por certo xa hai moito tempo que non tomamos unha licorina

Besos para ti xa que hoxe e o teu dia e besos para todos os demais

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos