Lun, 13 Feb 2012, 15:52
Asunto: Re: Afiadores
CRÓNICA DUN TRAIL NOCTURNO
Antes da saída a que apuramos bastante para non pasar moito frío tivemos que esperar cola para poder firmar como podíamos xa que o aire xélido que viña facía que non pararamos de temblar. Xa no grupo de saída díxenlle a
Espadana de xuntarnos moito para non pasar frío mentres non saíamos pero non houbo maneira. è moi tímido.
Deron a saída e comenzamos a meternos polas calles do pobo ata que empezamos a subir uns 300mtrs, para adentrarnos nun monte de pinos no que debido o estreitamento do carril formouse un pequeno embudo. A partir de ahí comenzamos a baixar dando a unha carreteira, de ahí outra vez ao monte e seguimos baixando ata que chegamos a praia. Aí xa empezamos a notar o que costa correr pola area, e de ahí as rocas onde había que ir cos ollos e o frontal ben abertos, ademáis para adiantar algo había que arricar bastante. Das rocas entramos nun paseo estreito ao lado das rocas, de ahí ao porto e de ahí a onde saímos, cruzando a meta saída e primeiro avituallamento. Logo volvimos a entrar creo na praia, pasando algunhas veces por pistas de terra onde se podía correr ben e de ahí a un paseo de madeira onde as pernas ampliaban a zancada gracias a amortiguación que condedía a madeira, e logo máis playa, algo de asfalto, monte, etc. Houbo un momento que non paraba de adiantar xente, ata que de repente sentínme só e hasta pensei que me perdera pero era bastante difícil xa que estba moi ben señalizado. Eso sí na primeira parte de recorrido que pasaba por unhas casas e seguía a dous que se perderon 20m o igual que eu que me guiaba por eles. Bueno pois no momento que me encontrei só costabame vixiar o chan e máis as sinais reflectantes(ademais xa coñecedes o meu sentido da orientación, imáxinadevos de noite), o foco non sabía si poñelo máis inclinado ou máis alto, foi un momento de moita incertidumbre ata que entrei outra vez no asfalto con luz das farolas e encontreime a un ao que lle dixen cantos kms levaba e levaba os mesmos ca mín, así que iso confirmaba que non me perdera, paseino e encontreime con un grupo de tres alá polo km 20, pasando por rocas, onde había bastante cristales e ladrillos rotos por certo, ata chegar ao paseo do porto onde quedaban uns 700 metros, Ahí demarrei e fun só ata a meta. A verdade e que nunca me encontrei cansado de máis, sempre regulando moi ben a carreira, o único que non me atrevín a máis porque como era a primeira non sabía o que me esperaba máis adiante nin si eran máis kms. Ao final foron uns 22,2 kms aprox. O chocolatiño quente ao acabar veu de maravilla. Despois de recoller a camiseta aproveitei a estirar mentres chegaba Espadana para animalo nos últimos metros. A verdade e que disfrutei bastante pero costoume moito concentrarme cando ía só. Por certo que caín unha vez pero tiven sorte de que foi ao salír dunha praia e caín sobre a area rodando e non me fixen dano. A magulladuras da rodilla foron de algún tramo estreito onde a ovos tiñas que rascar todo o corpo coas silvas. O ano que ven repito. Bicos
Por certo, había tramos de praia onde o vento xélido viña de frente e ahí si que pasamolo algo mal polo frío que conxelaba a respiración, menos mal que levamos as bragas
Última edición por rubenigui o Lun, 13 Feb 2012, 15:59; editado 2 veces