Foros ›
Autor
Mensaxe
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Sáb, 03 Dec 2011, 10:55
Asunto: Re: Nacidos para correr

Agora ben, que ninguén pense que só por comprar unhas zapatillas barefoot ou minimalistas ou poñerse a correr descalzo de repente vai correr máis rápido. É un paso atrás para coller impulso. É como empezar de cero. De facer rodaxes de 20km eu pasei a case non poder correr 9km seguidos e despois de 7 meses fago rodaxes de 20 km coas many de 10€ sen problemas de ningún tipo (bueno, de adherencia sí). Agora ben, os meus tempos non melloraron nadiña de momento (pode influir no meu caso os 5 kg que collín) pero estou convencido de que canta máis amortigüación e máis protección ten unha zapatilla máis nos debilita
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 12:01
Asunto: NACIDOS PARA CORRER

HOLA BUENOS DIAS.
Estoy terminando de leer este libro(NACIDOS PARA CORRER)y la verdad es que me esta encantando se lo recomiendo a cualquiera y ya tengo ganas de empezar otro y me gustaria si alguien me podria recomendar alguno MUCHAS GRACIAS .
abraham-jogs-scotland

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/11
0 Carreiras
111 Mensaxes
Sanxenxo
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 15:39
Asunto: Re: NACIDOS PARA CORRER

Si, también lo he leido yo. Scott Jureck, el ultramaratoniano, trabaja en el diseño de zapatillas 'Brooks' (las Racer St4 y 5 hasta media maratón, van muy bien). Por lo demás, no obsesionarse con los modelos 'barefoot'.
Otros libros del género: De lo que estoy hablando cuando hablo de correr, de Haruki Murakami. Es medio biográfico, pero cuenta experiencias, sufrimientos, etc que merecen la pena ser oidos, creo.
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 18:53
Asunto: Re: NACIDOS PARA CORRER

Si me hablaron de ese libro y tiene muy buena pinta.GRACIAS
loish11

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 21:51

Muy interesante el libro Nacidos para Correr,os dejo el link de un video interesante sobre este tema.Un Saludo

www.youtube.com/watch?v=X7f53jh5ugU
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 9:30

rematei de ler este libro e para min o máis interesante del é a parte que ten de crítica ao tipo de sociedade na que vivimos máis que o xeito de correr de tal ou cal maneira.

lese de xeito doado e para min é recomendable a súa lectura

no meu blogue (ver firma) opino máis polo miúdo sobre o libro, e por se alguén está interesad@ podo "prestarllo " (formato libro electrónico).

-- Chámame "ghose"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos