Sáb, 03 Dec 2011, 10:55 Asunto: Re: Nacidos para correr
Agora ben, que ninguén pense que só por comprar unhas zapatillas barefoot ou minimalistas ou poñerse a correr descalzo de repente vai correr máis rápido. É un paso atrás para coller impulso. É como empezar de cero. De facer rodaxes de 20km eu pasei a case non poder correr 9km seguidos e despois de 7 meses fago rodaxes de 20 km coas many de 10€ sen problemas de ningún tipo (bueno, de adherencia sí). Agora ben, os meus tempos non melloraron nadiña de momento (pode influir no meu caso os 5 kg que collín) pero estou convencido de que canta máis amortigüación e máis protección ten unha zapatilla máis nos debilita
Mar, 24 Xan 2012, 12:01 Asunto: NACIDOS PARA CORRER
HOLA BUENOS DIAS.
Estoy terminando de leer este libro(NACIDOS PARA CORRER)y la verdad es que me esta encantando se lo recomiendo a cualquiera y ya tengo ganas de empezar otro y me gustaria si alguien me podria recomendar alguno MUCHAS GRACIAS .
Mar, 24 Xan 2012, 15:39 Asunto: Re: NACIDOS PARA CORRER
Si, también lo he leido yo. Scott Jureck, el ultramaratoniano, trabaja en el diseño de zapatillas 'Brooks' (las Racer St4 y 5 hasta media maratón, van muy bien). Por lo demás, no obsesionarse con los modelos 'barefoot'.
Otros libros del género: De lo que estoy hablando cuando hablo de correr, de Haruki Murakami. Es medio biográfico, pero cuenta experiencias, sufrimientos, etc que merecen la pena ser oidos, creo.
Mar, 24 Xan 2012, 18:53 Asunto: Re: NACIDOS PARA CORRER
Si me hablaron de ese libro y tiene muy buena pinta.GRACIAS
loish11 Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Xov, 26 Abr 2012, 21:51 Asunto: Re: Nacidos para correr
Muy interesante el libro Nacidos para Correr,os dejo el link de un video interesante sobre este tema.Un Saludo
Xov, 17 Mai 2012, 9:30 Asunto: Re: Nacidos para correr
rematei de ler este libro e para min o máis interesante del é a parte que ten de crítica ao tipo de sociedade na que vivimos máis que o xeito de correr de tal ou cal maneira.
lese de xeito doado e para min é recomendable a súa lectura
no meu blogue (ver firma) opino máis polo miúdo sobre o libro, e por se alguén está interesad@ podo "prestarllo " (formato libro electrónico). -- Chámame "ghose"
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos