Foros ›
Autor
Mensaxe
xinzo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/06
0 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Dec 2006, 23:22
Asunto: [b]Carreira do Pavo VIGO dia 17[/b]

Que pasa ca carreira do Pavo o dia 17?
Por qué non está no calendario?
Hoxe na primeira carreira, subida O Castro, en Vigo repartian algún folleto, pero non me quedei con ningún.
Sei que cambiaron o recorrido, eliminaron a costa da rua Carral, é totamente chan.
a saida dos veteranos creo recordar que e as 12:50.
si alguen ten mais informacion...
graciñas.
Xinzo.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 0:00
Asunto: carreira dop pavo

Eu teño o folleto,na hora estas acertado,e as 12:50,o recorrido tes razon,o cambiaron este ano e totalmente plano,se tes algunha dubida aqui estou para contestarte.En canto a subida o castro non estivo mal,pero aber si pro ano milloran algunhas cousiñas,saudos
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 10:50
Asunto:

Aqui teneis el reglamento de esta carrera y demás datos :

www.fgatletismo.es//Re...vo2006.pdf

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 21:44
Asunto:

¿No te animas, Charly?

Si la fascia plantar de mi pie izquierdo y yo llegamos a un acuerdo, participaré en la carrera. Si no hay acuerdo, iré a animar. Guiño

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 20:26
Asunto:

Eu xa me decidín... vou á Carreira do Perú (Pavo en portugués... en galego creo que tamén)... quédame moitísimo máis a man que a Lugo Monumental (síntoo moitísimo polo resto dos colegas, pero supoño que serán comprensivos comigo) ou a de Boiro (as razóns de peso son menos evidentes pero tamén lle chegan)... o que máis me magoa é a coincidencia de datas Demo Demo Demo

Por certo, non sei cánta xente haberá nesta carreira, pero os pocos foreiros que vaimos poderíamos sinalar algún punto para una "Microquedada"
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 22:38
Asunto:

En principio y salvo que mi santo mánager me contrate algo... y me haga viajar... yo tb me apunto a correr este año la carrera del Pavo, espero veros allí a todos y que hagamos una buena carrera y lo pasemos de miedo antes y después de la carrera... en ella tocará sufrir un poquito e intentar hacerlo bien...
Un saludiño a todos y a entrenar bien lo que queda de semana
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 0:07
Asunto:

Pedro, tu ya eres un veterano en la carrera del Pavo en Vigo, recuerdo un tal día 20 Diciembre de 1998 (aún tengo el triptico), aquel día despues de correr casi toda la carrera recuedo que ibas delante mia con un portugues que no recuerdo el nombre pero eso si, se apellidaba como yo (Silva), recuerdo que quedaban solamente escasos 200 metros y os pisé a los dos y mirasteis para atras con caras de malas pulgas. Creo que es un buen dia para pedirte perdon, fue sin querer. En serio.
Aquel día me dieron una cesta con cantidad de cosas que por cierto, al volver en el autobus ya quedarón por el camino, todos mis compañeros se llevaron algo.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 1:56
Asunto:

UUUUyyyyy, que malo que fuiste aaleex; que va, cosas del pasado. Con lo majo que es Pedro, seguro que ni se acuerda...
Esta carrera la verdad es que es muy atractiva. Que pena que coincidan las tres el mismo día. En Vigo, el clima no suele ser tan frío...Uffff!!!No sé que hacer!!!!. :?[/b]

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 8:05
Asunto:

Pues al final seguramente nos veremos por allí chicos ,ya que como corre la peque pues esta vez no me salva ni el apuntador Confuso ,si nada lo impide alli estaremos en el furgòn de cola Ríndose por cierto he leido por ahi que algunos entrenareis por Castrelos estos dias , si os apetece que quedemos a rodar me mandais un privado y quedamos yo suelo estar por alli como un clavo a las 18h00 h.

un saludo y... a entrenaaar

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 13:56
Asunto:

Charly sentíndoo moito a esas horas non vou poder correr por Castrelos ata a seman do 26 ao 29 de nadal, xa que ata eses días o meu horario de entrenamento será o habitual (de 21 horas en adiante)... pero para rematar o ano non estaría mal montar o CAR de Castrelos entre ti, eu e Khene (poño por caso) para preparar a San Silvestre de Castrelos Guiño Guiño

Sobre a Carreira do Pavo... ¿qué tal como lugar da Minikedada Viguesa a "esquina" do edificio de "Correos" Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo a min polo nome do sitio e pola situación Demo sorrindo Demo sorrindo pareceme moi axeitado... menudo chiste "verde" acabo de facer case sen enterarme Avergoñado Avergoñado
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 14:23
Asunto:

A mí me parece bien, banderas. Moi feliz Moi feliz

¿Hora de minikedada? Confuso

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 15:52
Asunto:

Como case todos os foreiros correremos ás 12:50 (segundo o horario previsto pola organización esa é a hora para os Veteranos de aspecto varonil:twisted: Demo sorrindo ) supoño que con quedar ás 12:20 haberá tempo máis que suficiente para saúdos, fotos, e quecemento (algo fundamental, como todos deberíamos saber xa de sobra) Avergoñado Avergoñado ¿Parécevos unha hora correcta? ¿e un lugar idoneo? Guiño Guiño

Home. se queredes tomar un café podíamos quedar no mesmo sitio dez minutos antes: Esquina de correos a las 12:10 horas.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 16:20
Asunto:

OK. Yo sí quiero tomar un café. Moi feliz A las 12:10 en la esquina de Correos. Moi feliz Moi feliz

A propósito, me apunté a la carrera por correo electrónico y, aunque he recibido un acuse de recepción, no me han contestado confirmando la inscripción. ¿Esto es normal? ¿A alguien le han contestado? ¿A alguien más le ha pasado lo mismo? Confuso

Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 18:28
Asunto:

Saludos compañeros, me estaba pensando el ir a la carrera, aunque llevo una semana de descanso, pero leyendoos me da un no se que no ir, asi que ahora mismo voy a enviar la inscripcion por correo y el domingo espero veros en "la esquina" de correos.
un saludo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 22:40
Asunto:

¡¡¡Chahiiiiiiiii!!! a este paso xa conto alomenos 5 foreiros seguros (salvo erro ou omisión):

Aguita
Banderas
Charly
Khene
PedroNimo

Home... non é que sexamos tantos como en Lugo, pero non está mal... a ver si alguén máis se anima ¿¿¿Tocho_gr?? Guiño Guiño

Última edición por banderas o Xov, 14 Dec 2006, 12:06; editado 1 vez

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos