santa escribió: |
Non pensei fora tan jodida, esta lesión, de Ostepatia do pubis, vamos intentar voltar gastar zocas.Iremos moi suave e con medo recaer.Un saudo e verémonos pronto. |
bardallas escribió: |
Subo el tema, a ver si se anima la inscripción. Tenía pensado ir a Lugo, pero me está entrando el gusanillo de correr por primera vez en Boiro. Sabéis si es una única vuelta? Salud y kilómetros! |
Lecop escribió: |
Non sei se coñecedes o caso da nena de boiro que naceu sen oso sacro,dende hai un tempo en toda a comarca estase a levar a cabo unha campaña para recaudar fondos para a sua mellora de calidade de vida;nestes intres estase a someter a divesos procedementos en Alemania.Na comarca xa se fixeron concertos,festas,calendarios,etc.. É solo unha opinión persoal; pero esta carreira non ten custo ningún e está moi ben elaborada con cronometraxe e bos servicios; a min pareceme que xa que non pagamos nada por correla estaría moi ben dar(ou non o q non queira ou poida) unha pequena axuda. É ,so unha idea, eu non formo parte da organización,nin da familia,nin nada de nada...Pero ó ver que en championchip non nos cobran nada por participar, a min non me importariía aportar algo a esta causa. saudos é bos entrenos |
airean escribió: |
Ola a todos, A organización contactou coa responsable que leva o tema da axuda de Paula en Boiro e o domingo terán unha mesa ao lado das mesas de inscrición para informar do tema á xente e tamén unha urna para recoller donativos. Así que os que o desexen, poden colaborar con esta causa, ao longo da mañá na praza de Galicia, lugar onde se recollen os dorsais e se entregan os trofeos. Saúdos. |