Dom, 30 Out 2011, 8:01
Asunto: Re: Exactitud de los GPS en la pista.
Ben, xa falei do tema do GPS no fío da Maratón do Miño e como estimara eu o ritmo real en carreira.
Pois ben, en Pontevedra, na media (homologada) optei por poñer no campo de datos o ritmo por volta e o ritmo medio das voltas (non só os min/km medios). Axustei a volta a 1,02 km, e, tachan tachan... case que clavaba os miles reais que viñan marcados nas farolas (lembrades os que alá fustes onde estaban estas marcas).
Ao final: promedio real que fixen segundo championchip, 3:52 min/km. Promedio de voltas do Garmin, 3:51 min/volta, tendo en conta que por menos de 10 segundos no total do tempo no pasei a promediar 3:51 min/km real.
Logo comprobei o ritmo promedio do GPS, que resultou ser de 3:47 min /km, e aí tedes a diferenza dos 5 segundos por km no ritmo que teño cometado noutras ocasións entre o real e o GPS en distancias homologadas (isto é, o GPS marca distancia de mais e entón que imos máis rápidos do que facemos de verdade).
Por tanto, e neste caso, 2% de erro na estimación da medición da distancia (fálase que nos garmin, en xeral, anda entre o 1 e o 2%).
No maratón de Ourense xa case confirmara esta variación, pero ao non ser distancia homologada (creo) e polo tipo de percorrido, non o podía asegurar.
Hei de probar noutras distancias homologadas outra vez (5.000, 10.000) para ver se o meu garmin 310 en modo intelixente máis ou menos comete o citado erro, que como ben decides depende da precisión da señal, tipo de percorrido, onde saimos, a nosa traxectoria, etc.
Insisto que o que digo o teño probado no modelo anterior e coa configuración intelixente, e que non vai a misa o que expoño xa que poden influir outras variables na medición. Animo ao personal a que, fóra dos estadios, probedes en distancias non moi curtas (de 2 km para arriba) que teñades máis que comprobadas e comparedes distancias, ritmos, etc. entre o real e o GPS. A ver que marcas e modelos se apoximan máis á realidade.