Foros ›
Exactitud de los GPS en la pista.
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 8:57
Asunto: Exactitud de los GPS en la pista.

Hace aprox 1 mes compré un Garmin 305 y ayer por primera vez lo ha llevado con un entrenamiento programado anterioriormente para realizar en la pista. Me he llevado una sorpresa mayúscula puesto que este aparato en este tipo de instalaciones no sirve paara nada ya que tiene unos tremendos errores en las distancias. Concretamente en los 2000 mtrs daba una variación de 169 metros y en 1000, 69, para mas desconcierto estas variaciones no fueron sostenidas al realizar más comprobaciones. Puedo asegurar que no es problema de mi equipo ya que otros 2 colegas lo llevaban y tb les daba estas variaciones aunque yendo por la misma calle y haciendo el mismos recorrido no nos marcaba la misma distancia. En resumen me he quedado un poco decepcionado con el aparatito, cuesta una pasta y la verdad me esperaba algo más fiable. Lo he consultado con un amigo y me dice que es normal al ir casi siempre en curva el gps va trazando puntos y uniéndolos en linea recta, de ahí viene el error. Quizás sea la explicación correcta pero a partir de ahora ya tengo la mosca detrás de la oreja y cuando vaya en ruta ya no sé si podré fiarme del Garmin tanto en distancias como por añadido en tiempos de vuelta, etc.
No se que opinareis vosotros pero gastarse esta pasta en un aparato que te deja tantas incertidumbres no se si valdrá mucho la pena. Realmente pensé que esta tecnología era bastante más precisa.
Salu2 y kms.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
506 Carreiras
3842 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 9:15
Asunto: Re: Exactitud de los GPS en la pista.

Xa se sabe, que os GPS, teñen un marxen de erro recoñecido. E como ben dis en pista moito máis, xa que unen 2 puntos en liña recta.
Por eso me fan gracia os que nunha carreira homologada protestan por que lle marca de máis. Para eles o GPS, supón a verdade absoluta.
Hai un fio aberto no foro de carreras populares, no que falan da exactitude dos GPS.

Un saudo.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 9:29

No te cabrees que el aparato es muy fiable. Ríndose
El 305 tiene la posibilidad de poner tu como quieres que recoja lo "puntos". Por defecto lo hace de" forma inteligente", o sea cuando nota cambios de dirección marca un punto, esto en la pista hace que el error no se compense, si no que se acumule.
Para usarlo en pista tienes que cambiar el: MODO DE MARCACIÓN y ponerlo en CADA SEGUNDO, en vez de MODO INTELIGENTE.
Es una de las cosas que no tiene el 405.

La precisión también depende de muchos más factores como se habló en el otro post.
Un saludo.
SergioPiñon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
200 Carreiras
55 Mensaxes
NARÓN
Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 10:42

pues yo lo porbe en pista y me dan bien los metros solo que en las primeras series da un poca mas o un poco menos pero cuando llevas 2 o asi ya te marca todo bien
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 11:44

Gracias a todos por vuestras opiniones. Uri podrías decirme paso a paso como se cambia ese parámetro que dices de modo inteligente a segundos?.
Salu2 y gracias de nuevo
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 12:08

Menu configuracion, general, grabacion de datos y ahi eliges la opcion
Asturmoañes

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 14:17

En mi opinion lo mejor para rodar en pista es un acelerometro, en concreto el S3 de POLAR ademas de los datos de ritmo y distancia te da al instante la cadencia de zancada y la longitud media de zancada
Alguien se ha parado a pensar cuantas zancadas da por minuto?
Salu2
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 14:32

Ola!
Eu teño o Garmin 405CX e so o levei 1 día á pista... os datos eran pouco fiables, pero non recordo exactamente que distancia me daba (creo que uns 360m por volta). Non o volvín levar... agora volvo levar o acelerómetro do Decathlon que usaba antes de mercar co GPS. Alguén sabe como configurar a precisión ou o tempo entre dúas medidas da posición no Garmin 405CX?. Alguén dixo neste fío que non se podía!??.
De todos xeitos, sabendo que a pista ten 400m exactos, penso que o aparello máis fiable para saber o ritmo é o cronómetro!!
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 21:23

¿non podes axustar a toma de mostras? exemplo: polar podes axustalo para que tome mostras cada 1,5,10, 20 segundos.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 8:01

Ben, xa falei do tema do GPS no fío da Maratón do Miño e como estimara eu o ritmo real en carreira.
Pois ben, en Pontevedra, na media (homologada) optei por poñer no campo de datos o ritmo por volta e o ritmo medio das voltas (non só os min/km medios). Axustei a volta a 1,02 km, e, tachan tachan... case que clavaba os miles reais que viñan marcados nas farolas (lembrades os que alá fustes onde estaban estas marcas).

Ao final: promedio real que fixen segundo championchip, 3:52 min/km. Promedio de voltas do Garmin, 3:51 min/volta, tendo en conta que por menos de 10 segundos no total do tempo no pasei a promediar 3:51 min/km real.

Logo comprobei o ritmo promedio do GPS, que resultou ser de 3:47 min /km, e aí tedes a diferenza dos 5 segundos por km no ritmo que teño cometado noutras ocasións entre o real e o GPS en distancias homologadas (isto é, o GPS marca distancia de mais e entón que imos máis rápidos do que facemos de verdade).

Por tanto, e neste caso, 2% de erro na estimación da medición da distancia (fálase que nos garmin, en xeral, anda entre o 1 e o 2%).

No maratón de Ourense xa case confirmara esta variación, pero ao non ser distancia homologada (creo) e polo tipo de percorrido, non o podía asegurar.

Hei de probar noutras distancias homologadas outra vez (5.000, 10.000) para ver se o meu garmin 310 en modo intelixente máis ou menos comete o citado erro, que como ben decides depende da precisión da señal, tipo de percorrido, onde saimos, a nosa traxectoria, etc.

Insisto que o que digo o teño probado no modelo anterior e coa configuración intelixente, e que non vai a misa o que expoño xa que poden influir outras variables na medición. Animo ao personal a que, fóra dos estadios, probedes en distancias non moi curtas (de 2 km para arriba) que teñades máis que comprobadas e comparedes distancias, ritmos, etc. entre o real e o GPS. A ver que marcas e modelos se apoximan máis á realidade.
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 15:27

Qualquer GARMIN em pista... por cada 1000 metros dá cerca de 60/80 metros mais de diferença. Ou seja quando fazes 1000 metros marca entre 1060/1080 metros.

Confirmei em quatro modelos 405 Cx, 305, 205 e 310 XT, garantidamente...

Abraços
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 15:36

Según el manual de usuario, toma un punto cada 4 segundos

pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 20:24

Logo de analizar todas as vosas respostas creo que o mellor para ter mais exactitude e cambiar a gravación de datos intelixente pola de segundos así na teoría o gravar os datos mais a miudo os erros serán menores. Ten algo contraproducente este tipo de gravación por segundos?, según me pareceu ler nalgures neste modo grava 3´5 horas, mais que suficinte para calquer tipo de distancia, salvo ultramaratons ou cousas polo estilo.

Sau2 correlegas.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 13:19

Efectivamente para rutas o entrenamientos largos es mejor la medición en modo inteligente considerando de antemano que va a tener un pequeño error.
Casi siempre el error es por exceso cuando la distancia es homologada (un buen truco de Miguelanxo lo que hace para que el ritmo medio que lleva sea más acorde con lo que le da al final). Al final en una carrera el ritmo medio es el que te dice si vas por encima o por debajo de tu objetivo y es verdad que te puede engañar por esa medición que hace el fore saliendo siempre unos metros de más.

Para hacer series o pista es mejor ponerlo en marcación por segundos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos