anpefi escribió: | ||||
Si, el caso es que cambiaron el reglamento sobre la marcha. El primer día que lo colgaron no ponía nada dde Carral (estaba tal cual lo copié en el Calendario de Correr en Galicia). Por lo visto luego rectificaron y si se sube por Carral, M. Valladares y Colón. Lo de Camelias es probable que sea como dices, por eso el plano era orientativo ![]() |
l0l0 escribió: |
Lo bueno de todo es que no vamos a ir primeros así que seguro que no nos perdemos! jajaja el que salga más rápido que vaya indicando a los demás... ![]() ![]() ![]() |
anpefi escribió: | ||
No te creas... por atrás a veces te quedas solo y le pierdes la vista a los de delante, así que hay saberse el recorrido por si el voluntario/policia de turno ya se ha cansado de ver corredores y piensa que no vienen más... En Bembrive casi me voy por donde no es por que no había nadie en un cruce y la flecha pintada casi no se veía...... Es lo malo de ir lento ![]() PD. Hoy me acabo de dar cuenta quien eres, si te veo a diario en el comedor! ![]() |
gertiz escribió: |
Lóxicamente concordo co que dicides todos: - A salida a correxir - A meta para recoller avituallamento, eu xa pasei. Creo que non será dificil facer 3, 4 ou 5 ringleiras con xente dando o avituallamento. - A camiseta, eu conquerín unha XL onte pola mañá no Corté Inglés, pero despois de protestar xa que me querían dar unha L e decían que non tiñan máis talla. - Lamentablemente seguimos a ser un pais moi alonxado de aquilo de "a cidade para as persoas". Mentras os automobilistas sigan crendo que sempre teñen razón non imos a ningures. Protestando porque xente facendo deporte ocupou durante uns minutos a estrada, e un domingo as 11 da mañá. - Polo resto un circuito moi chulo e coa ventaxe de acabar costa abaixo, que tódolos santos axudan! |