miguelanxo escribió: |
Graciñas Lestrove polo esfozo que realizastes todos/as. Súmome ás felicitacións anteriores e douvos ánimos xa para pensar na seguinte edición ![]() |
jaimec escribió: |
Felicitar a la organización y a los voluntarios por esta gran carrera la verdad es que fue de 10. Espero volver los próximos años. ![]() Enhorabuena LESTROVE has realizado un gran trabajo y eso se a reflejado en la asistencia de gente a la carrera y creo que todos hemos quedado encantados. ![]() ![]() ![]() |
Xalma escribió: |
Calor ?? Bueno.....hay mais no Inferno ![]() Eu cheguei o final.......Conseguido..sempre ca inestimable axuda moral e tecnica de Muñiz ( gracias Jose manuel ) Organización : 10 Ambiente : 10 Corredores/as : NON TEDES PRECIO Si po ano e como esta...eu apúntome. |
alber escribió: |
Todo perfecto lestrove, alí estaba o meu nick ben pintado na estrada, pero iso na primeira volta, porque na segunda, ou o quitaron, ou atallei por outro sitio, ou iba tan fundido que xa levaba o piloto automático e non o vin, non o sei. |
Panzudopobrense escribió: |
Que pedaso de sufrimiento hoy Calor no parecía que hacía pero la camiseta chorreando como si hubiera pasado por la ducha |
Chacal escribió: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
SO escribió: |
E.... Ó FINAL, ¿QUE FOI DOS TROFEOS DA CATEGORÍA PROMESA SENIOR FEMININO?? TEÑO ENTENDIDO QUE NON SE VOLVERON DAR A PESAR DO ERRO COMETIDO. |
billa escribió: |
La primera vez que participo en la carrera, y tal como me dijeron, un diez, lestrove, un crak,(detalle del calor para no tener que calentar tanto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |