Foros ›
XIII Carreira Popular Festa do Marisco - 25/09/2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 14:01
Asunto: Re: XIII Carreira Popular Festa do Marisco - 25/09/2011

pues yo quiero darle las gracias a la organización por tener la suerte de poder volver a realizar una edición de una carrera que siempre me gustó mucho, ya que lo más normal en estás fechas es que desaparezcan un montón de carreras y más si son gratuitas, pero ahí está , otro año más y sin cobrar un duro... la verdad es que no entiendo muchas críticas de las que aquí se exponen ya que yo llegue y tenía agua, aquarius y además un trozo de melón que me sentó de vicio, me pude duchar y es más, me metí en el agua fría de la maravillosa playa que había en meta para recuperar del trote! en pocas carreras de pago haces tantas cosas jajaja
y nada! espero que para el año vuelva a celebrarse y no os volváis a confundir con los trofeos, que tmb fue mala suerte!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 14:58

Non participei nesta proba pero querdo dar a miña opinión.
A organización e libre de plantexar a carreira como crea oportuno, se o que vos parece mal é a profesionalidade da carreira, non asistades, non o digo a mal, pero ese día había outras probas sin premios en metálico nas que podíades participar.
Cando un compite nunha proba, faino baixo un reglamento que ten que saber de antemán, incluidos premios e demáis.
Eu son totalmente popular, e por min oxalá lle regalasen un coche o gañador, ou un apartamento na praia, para nada me enfadaría pedindo que en vez de un coche para o que gana nos den a todos un de scalextric.
Seguro que si fosemos capaces de quedar nos primeiros postos estaríamos encantados, e os que non somos capaces, é porque corremos para pasar un día agradable e porque nos gusta facelo, non esperando ningún premio especial.
O mesmo tempo sempre dixen que prefiro pagar un par de euros e ter un detalle de recordo, ou dar medalla os 50 primeiros,, algo de ese tipo.
Pero temos que agradecer a toda a xente que se involucra en organizar eventos de este tipo nos que podemos participar, e neste caso de forma gratuita, asi que me parece que as queixas están un pouco fora de lugar.
No tema da foto paréceme claro que é algo que se lle escapa a organización, e incluso quizáis o propio fotógrafo particular puido ter un despiste. Non me parece motivo de critica a organización.
Espero poder asistir en vindeiras edicións.
un saúdo.
nakatomi

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/11
12 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 16:36

Yo participe en esta carrera gratuita y no tengo ni una sola queja.Bebida,fruta y duchas para todos.

Gran ambiente y buena organizacion.Me encanta el recorrido y sobre todo el paso por el monte central de la isla.

REPETIRE !!!!!!!!!
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 17:49

Una bonita crónica de un gran bloguero. Aplauso

furacandoribeiro.blogs...sco-o.html