Foros ›
XIII Carreira Popular Festa do Marisco - 25/09/2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 11:18
Asunto: Re: XIII Carreira Popular Festa do Marisco - 25/09/2011

si quieres que rectifique, yo creo q se entiende bien populares y atletas, pero puedo decirlo de otra forma...federados y no federados aunq tiene sus matices.

pero en mi opinión una carrera popular debe cuidar tanto a los corredores aficionados como a los corredores federados. Y como lo estáis contando creo q solo se valoró un grupo de los 2 mencionados.

yo no estuve en esta carrera, pero es un error que veo en casi todas las carreras y es que deben diferenciar los premios por amateur y "profesional"

Entra en mi web: buenaforma.org
josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 11:23

No no rectifiques, si yo estoy diciendo lo que tu. Me refiero que todos nos merecemos el mismo trato (ya entendí quen te referias a federados y no federados) y yo la verdad me sentí bastante mal......marisco a esgalla para la élite y ni una triste camisetita para la plebe
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 12:28

Amigo josedebon, te permmito casi todo, pero desde la organizacion quiero decirte, que la patela de marisco no es cosa nuestra, sino de una persona que colabora todos los años con ese premio. Lo de las camisetas esta muy bien, pero siempre y cuando tengammos presupuesto para eso.
Te animo a que organices una carrera, y ya veras que no es tarea nada sencilla.
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 12:55

no es sencillo, eso está claro...pero no crees que se debería dar a todos un obsequio o a ninguno...o que se debería premiar por un lado a los 3 primeros federados y por otro a los 3 primeros no federados, para así mantener la palabra POPULAR, es una opinión. No digo que sea facil...pero yo creo que lo importante en estas carreras no es que te vengan personajes sino que todo el mundo esté contento y el boca a boca hace el resto....así se consigue una gran cantidad de corredores en poco tiempo.

josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 13:39

Brasillas escribió:
Amigo josedebon, te permmito casi todo, pero desde la organizacion quiero decirte, que la patela de marisco no es cosa nuestra, sino de una persona que colabora todos los años con ese premio. Lo de las camisetas esta muy bien, pero siempre y cuando tengammos presupuesto para eso.
Te animo a que organices una carrera, y ya veras que no es tarea nada sencilla.

Es una lástima que te quedes solo con la última frase (cuyo objetivo solo es quitar tensión al asunto) y no con el mensaje real.
Por otra parte sólo estoy dando una opinión, siempre discutible, y no sentando cátedra, por lo que eso de que organice yo una carrera lo meteré al saco de las "tontadas que se dicen sin pensar".

otra cosa bien distinta es como me sentí, y en este apartado ya no hablamos de opiniones sino de sentimientos y eso ya no es discutible.

Os agradezco el esfuerzo que realizais para organizar la carrera, pero si lo que os interesan son los nomkbres, creo, que os equivocais
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 15:34

marinela escribió:
Atopades algunha diferencia entre estas dúas fotos?

Podio 5 Primeiros Homes Grove
Podio 5 Primeiras Mulleres Grove

Digo eu que debería haber igualdade homes-mulleres e populares-profesionales, ou é que solo salen na foto os deportistas de alto nivel?.
Con moito esforzo, a miña compañeira Sara Pérez e máis eu demos alcanzado a meta de lograr un posto no podio femenino, e cal é o resultado? Que como non somos grandes estrellas pois non merecemos salir nunha foto.
Esta é a miña opinión personal, pero reafirmo as opinións dos compañeiros que postearon arriba.
O nome da carreira é XIII Carreira POPULAR Festa do Marisco
A carreira é magnífica en canto a percorrido e a organización se refiere, pero pérdese todo o espíritu POPULAR cando empezan a salir á luz os premios para as grandes estrellas.
Dase máis importancia a que acudan grandes nombres á carreira, que a que a participación sexa elevada.
A carreira fana os populares, o pelotón multicolor, os grandes nomes poñen a guinda, pero unha Carreira Popular non debe basarse neles.
Prefiero 50 veces detalles como unha lata de conserva a cada participante (por poñer un exemplo) que non 50 euros por quedar quinta e levar a desilusión de non aparecer na foto do podio (aínda que alí estivese).

Moita xente sabe que normalmente subo fotos de todas as carreiras nas que participo, pero penso que esta vez non se merecen

Saludos ós populares

Con todos los respetos marinela, considero que estás muy equivocada y no me parece justo que lo critiques desde el más absoluto desconocimiento con respecto al tema de las fotos. El que hizo las fotos que aparecen en la web es un "particular" que trabaja para una web de O Grove que es totalmente, repito, totalmente ajena a la Organización, por lo que, no sé a que vienen esas quejas. Me parece "demagogia por tu parte, y no viene a cuento, y lo que hace es calentar el ambiente y provocar odio hacia esta carrera. El responsable de esas fotos, como cualquier otro aficionado que tuvo la oportunidad de hacer fotos ese día, tiene la libertad de fotografiar lo que a el más le plazca, y si no es de tu agrado, que por quedar 5ª no te hubiese retratado, lo que tienes que hacer es dirigir la crítica al que corresponda, que en ese caso es www.todogrove.com . Si al fotógrafo le pareció más importante retratar a las 3 primeras, está en su derecho, porqué era su cámara, su dedo el que la disparó, su libertad, y suya la página web en la que la publicó. Siento que no os retratase tanto a tí como a Sara, que , por supuesto , os lo mereceis por el carrerón que hicísteis, pero, ese comentario es totalmente desproporcionado. Sobre el tema de si le puedes dar una lata de conservas a cada participante u otro regalo similar, te diré que la cosa está muy mal, y que es difícil que una empresa te de algo gratis.

Con respecto al otro tema, hombre , puede que a la Organización le guste que vayan atletas punteros a la Carrera, pero, no van en contra de los populares. Lo que pasa, es que muchas veces exigimos más a una carrera gratis como es ésta, que en una carrera que te cobran una inscripción. Por que, lo que te van a relagar, a veces, ya te lo descuentan del pago de los derechos de inscripción, y con ese dinero además pagan los gastos de cronometraje. Debeis pensar que "cronotec" trabaja gratis. Hay que pagarlo, y el Seguro de Responsabilidad Civil también, y más cosas.

Las noches de hotel, las patelas de marisco, los mejillones, la visita al Aquarium, que , por cierto, regalaron a cada niño una entrada gratis para visitarlo acompañado de un adulto, son donaciones a la carrera de empresas particulares, libres e independientes, y sujetas a su propio criterio, por lo que, no podemos entrar ni entramos en ese tema. Esos premios van dirigidos a los primeros clasificados de la carrera. Están en su derecho, que para esos pagan. El dinero en metálico es cosa del Concello, y lo reparte entre los primeros clasificados. Es su política en esta carrera y, puedes estar o no estar de acuerdo, pero, que esa política no difiere mucho de la del resto de carreras populares con premios en metálico de Galicia. Yo creo , que a nadie se le trató mal en la carrera del marisco y, respeto , como no podía ser de otra manera, las opiniones de los demás.
Otra cosa. Que todos los que formaron parte de la Organización, en la que no me incluyo, ya que , sólo les fuí a echar una mano el día de la prueba, son voluntarios deportistas y directivos de casi todos los clubes de O Grove, que no cobran ni un duro por lo que hicieron, que podían estar descansando con sus familias ese día, y sin embargo, desinteresadamente organizaron una Carrera Popular, que, equivocadamente o no, se le dio mucho "bombo" a los primeros clasificados, cosa que era de mi competencia, pero, que actuaron con la mejor intención de agradar a todos sin excepción, tanto para los primeros como para los últimos. Yo creo que lo básico sí lo hubo, (bebidas en el avituallamiento, y sólido también con los melones, y servicio de duchas para el que lo quisiese. Nada, que a partir de ahora, habrá que prohibir a las organizaciones que hablen de los "favoritos" y que únicamente hablen de los beneficios saludables que para el organismo aporta este maravilloso deporte, cosa que compartimos todos sin excepción.

La crítica constructiva me parece un ejercicio sano y a la larga beneficioso para todo el mundo, pero, la demagogia gratuita, creo que lo que hace es mucho daño al buen ambiente popular que debería reinar en todas las carreras.
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 16:07

Sin comentarios, xa que vexo que doe moito unha simple opinión persoal

De pequena decíanme: quen se pica allos come............

Tema pechado
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 16:10

Pecha pecha, marinela pecha, pero, o das fotos inda non o explicache, porque non tes argumentos, e tamén te doe recoñecelo.

Non é nada persoal, pero, coido que te confundiche , e non o recoñeces.

Un saudo e perdoa se te molestei. Non foi a miña intención. So quería deixar as cosas claras.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 17:13

eu quero deixar a miña opinión sobre o tema da carreira popular a groso modo, sen entrar en detalles específicos.

Penso que se realmente somos atletas populares, pouco debería importarnos o tema dos premios que reciben os primeiros clasificados. O obxectivo de aqueles que non podemos optar a quedar entre os primeiros clasificados debe ser pasar unha mañá cos nosos compañeiros de carreiras, intentar superar as nosas marcas persoais, disfrutar do ambiente...Hai que darse conta o que di a xente que organizou a carreira: é gratis, temos duchas a nosa disposición, bebida e unha froita, cronometraxe dixital...e ten razón o noso compañeiro supermorais que se os premios son doados por empresas privadas eles poden facer co reparto dos premios o que queiran. Outra cousa ben distinta penso eu, sería cobrar 5 euros e non ter unha deferencia cos participantes.

De verdade, preguntádelle á xente que foi correr o Maratón de Berlín, cal foi a "bolsa de corredor" que recibiron, e o que pagaron de inscripción...

polo tanto, e dende o meu punto de vista, quero felicitar a organización de esta e de tantas outras carreiras que fan posible que se leven a cabo estes eventos deportivos.

un saúdo

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 10:19

Por favor seamos ecuanimes e non empecemos a exigir nada aparte de un avituallamiento, e un ducha nunha carreira, por que, esto penso que e moi malo de cara os que teñen a volunta de intentar facer unha carreira.
E menos mal que a critica ben de dous ou detres populares, que si unha non sae na foto, que si o outro non ve con vos ollos o dos premios,.
Se facemos caso desto e mellor abandonar, e quedar na casa a descansar.
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 10:42

eu so digo...¿que pasaría se non se deran premios en metálico?...correrían os mesmos?...

Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 11:49

Tamén me gustaría dar a miña opinión.

Igual que os correlegas Supermorais e Brasillas, ademais de correr habitualmente nas carreiras populares, tamén colaboro na organización dunha, polo que teño a sorte de poder ve-las cousas desde os dous lados.

A cuestión é que nos últimos tempos estamos pasando de facer críticas constructivas que, ademais de necesarias, son moi ben recibidas polas organizacións, xa que lles fan mellorar aspectos que doutro xeito non houberan reparado en eles, a facer esixencias sobre o funcionamento.

Fálase demasiado da temática popular/elite, federado/non federado, profesional/amateur, ou como queirades chamalo, e os que protestades non vos dades conta de que uns non poden existir (en carreiras populares) sen os outros. O que fai que unha carreira sexa importante e poida ter máis medios (entre outros para os populares) é a participación dun plantel de corredores de elite que lle dean nome. Ou acaso credes que as empresas van a aportar cartos (ou o que sexa en especie) se o evento non vai ter unha mínima repercusión mediática.

É precisamente esta repercusión nos medios o que fai que as empresas teñan un interés en patrocinar unha carreira. Por outra banda, os premios sustanciosos atraen ós corredores de elite.
É como unha pescadilla que se morde a cola, pero na que o beneficiado é, precisamente, o corredor popular.

Por outra banda, non entendo as esixencias que se lle fan ás organizacións (desta e doutras) sobre o que dan ou deixan de dar, máxime cando se trata de probas TOTALMENTE GRATUÍTAS.

Levo corrido decenas e decenas de carreiras, e salvo a esixencia de haxa seguridade durante a proba (cousa obvia), nunca se me ocorreu pedirlle nada a unha organización. Xa bastante fan con perder o seu tempo en agasallarnos coa organización dun evento deste tipo.

Queredes esixir. Pois pagádeo. Unha carreira deste tipo custa entre 20 e 30 € por corredor (non 2, nin 3, nin 5 eurillos como se veñen cobrando). É moi fácil solucionar o problema, págase o custo real e xa podemos esixir, igual que un concerto, que unha peli de cine, unha obra de teatro, etc.... pero non gratis.

A min tamén me gustan os refráns, e hai un que di que "É de ben nacidos ser agradecios". Non matemos a galiña dos ovos de ouro.

Marinela, parece mentira que non recoñezas o teu erro. Coñezo a Supermorais e o que insinúas está fora de lugar. Unha disculpa sería o correcto. É a miña humilde opinión, agora non a tomes comigo.

Brasillas, Supermorais e demáis membros e colaboradores, moitas gracias por perder o voso tempo en esto.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 11:55

Marcos escribió:
Tamén me gustaría dar a miña opinión.

Igual que os correlegas Supermorais e Brasillas, ademais de correr habitualmente nas carreiras populares, tamén colaboro na organización dunha, polo que teño a sorte de poder ve-las cousas desde os dous lados.

A cuestión é que nos últimos tempos estamos pasando de facer críticas constructivas que, ademais de necesarias, son moi ben recibidas polas organizacións, xa que lles fan mellorar aspectos que doutro xeito non houberan reparado en eles, a facer esixencias sobre o funcionamento.

Fálase demasiado da temática popular/elite, federado/non federado, profesional/amateur, ou como queirades chamalo, e os que protestades non vos dades conta de que uns non poden existir (en carreiras populares) sen os outros. O que fai que unha carreira sexa importante e poida ter máis medios (entre outros para os populares) é a participación dun plantel de corredores de elite que lle dean nome. Ou acaso credes que as empresas van a aportar cartos (ou o que sexa en especie) se o evento non vai ter unha mínima repercusión mediática.

É precisamente esta repercusión nos medios o que fai que as empresas teñan un interés en patrocinar unha carreira. Por outra banda, os premios sustanciosos atraen ós corredores de elite.
É como unha pescadilla que se morde a cola, pero na que o beneficiado é, precisamente, o corredor popular.

Por outra banda, non entendo as esixencias que se lle fan ás organizacións (desta e doutras) sobre o que dan ou deixan de dar, máxime cando se trata de probas TOTALMENTE GRATUÍTAS.

Levo corrido decenas e decenas de carreiras, e salvo a esixencia de haxa seguridade durante a proba (cousa obvia), nunca se me ocorreu pedirlle nada a unha organización. Xa bastante fan con perder o seu tempo en agasallarnos coa organización dun evento deste tipo.

Queredes esixir. Pois pagádeo. Unha carreira deste tipo custa entre 20 e 30 € por corredor (non 2, nin 3, nin 5 eurillos como se veñen cobrando). É moi fácil solucionar o problema, págase o custo real e xa podemos esixir, igual que un concerto, que unha peli de cine, unha obra de teatro, etc.... pero non gratis.

A min tamén me gustan os refráns, e hai un que di que "É de ben nacidos ser agradecios". Non matemos a galiña dos ovos de ouro.

Marinela, parece mentira que non recoñezas o teu erro. Coñezo a Supermorais e o que insinúas está fora de lugar. Unha disculpa sería o correcto. É a miña humilde opinión, agora non a tomes comigo.

Brasillas, Supermorais e demáis membros e colaboradores, moitas gracias por perder o voso tempo en esto.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 12:01

Querido Marcos, como organizador de carreras, corredor popular y ex atleta federado de cierto nivel, gracias por dejar bien claro lo que pensamos muchos y que ya por pereza, ya por aburrimiento, dejamos de manifestar en este foro.
No añado una coma, reitero las gracias.
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 13:45

Marcos lo que dices tienes parte de razon,pero para mi las populares mas
bonitas son las que no dan dinero, solo trofeos, a esas los maquinas no van pero si que van muchisimos otros atletas y se vive un ambiente de buen atletismo,y creo que las criticas constructivas van encaminadas a mejorar todo, organizadores y competidores ,nadie tiene que enfadarse si al final para el año repetira quien haya quedado contento y quien no,pues no ira,un saludo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos