Foros ›
proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 18:49
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

Davidi escribió:
podeis explicar porqué la velocidad instantanea no sirve? no la marca bien?
Non é nada fiable. En cuestións de segundos pode oscilar de 6'20"/km a 3'50"/km...

Sobre a medida das distancias. Hoxe na carreira do Berbés (10 km nas instalacións do Porto de Vigo) o meu trebello marcou 9.6 km. Nos parciáis que corriamos a ceo aberto non houbo problema. Os erros na medida ocorreron nos tramos baixo teito na lonxa. En teoría para eses momentos nos que se pode perder o satélite está o sensor da zapatilla peeero... (?)
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 20:38
Asunto: Re: proximo lanzamiento nike reloj con gps tom tom que os parece

Cheetos escribió:
Davidi escribió:
podeis explicar porqué la velocidad instantanea no sirve? no la marca bien?
Non é nada fiable. En cuestións de segundos pode oscilar de 6'20"/km a 3'50"/km...

Sobre a medida das distancias. Hoxe na carreira do Berbés (10 km nas instalacións do Porto de Vigo) o meu trebello marcou 9.6 km. Nos parciáis que corriamos a ceo aberto non houbo problema. Os erros na medida ocorreron nos tramos baixo teito na lonxa. En teoría para eses momentos nos que se pode perder o satélite está o sensor da zapatilla peeero... (?)

pues para mi el que no marque bien el ritmo en cada momento ya me hace descartarlo porque es indispensable. de hecho tengo el sensor de nike con el ipod y, siempre que lo tengas bien calibrado, esto te lo marcaba bastante bien. lo bueno del reloj es su comodidad y que es mucho más fiable. con el sensor me encontraba que si un día iba más lento de mi ritmo normal me marcaba distancia de más (entiendo que era porque acortaba mi zancada para ir con un amigo que va un pelín ma´s lento)
mi dilema ahora es que no se cual comprar. estoy mirando los garmin pero se van bastante de precio. y no queria que me subiera mucho de los 200€

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos