als escribió: |
Hola, ¿alguen sabe como hai que face-la inscicion ña categoría dos chupetes? |
als escribió: |
Hola, ¿alguen sabe como hai que face-la inscicion ña categoría dos chupetes? |
Marcos escribió: | ||
Qué tal Als. Como ben che dixo o colega Xoixe, podes chamar ó Concello para a inscrición, ou senón, o mesmo día da carreira. ¡Ollo! O mesmo día da carreira só chupetes e andantes... por se alguén que lea esto se confunde. Por certo, este ano repetiremo-lo equipo ¿non si? ![]() Vémonos o domingo. |
koala36 escribió: |
pois se todo vai ben, eu tamen conto participar este ano por primeira vez na carreira de Meaño. Ali nos veremos , amigo, Marcos. |
xoixe escribió: |
Espero poder estar Meaño ainda que sexa a paso de boi. ![]() Meaño foi a miña primeira carreira popular alá po-lo ano 2003 alí foi o meu bautismo no mundo das carreiras ![]() ![]() ![]() ![]() Non faltarei a cita, si estou pá correr, correrei, si estou coxo, coxearei, si non teño pelo, pelearei ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
xoixe escribió: | ||
Lo dicho: en Meaño empecei e... en Meaño rematarei :cry: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Adios a moitas carreiras que con moito cariño e ilusión de mellorar marca quedarán para outra ocasión... espero voltar moi pronto pero coa condición de que a volta vai ser totalmente recuperado. |