Foros ›
XIV Carreira de Santa Uxía (Ribeira)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 23:08
Asunto: Re: XIV Carreira de Santa Uxía (Ribeira)

Será mi primera participación en esta carrera. Ya estoy deseando que llegue el día. Tiene buena pinta.
rap69

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 11:29

por certo pódese saber o perfil da carreira ....
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 11:54

e chan de todo 100%
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 13:36

se non me equivoco a "altura max" seria no "leon de padin" e non creo que chegue os 10 m.... a minima 1 ou 2 m....
dakidarria

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/10
2 Carreiras
37 Mensaxes
Sálvora-Ría da Arousa
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 18:32

Eu creo q nin eso ageitos, aparte, segun o plano non pasa por padin a carreira. Eu creo q e , e que me corrixan se me equivoco, salida no malecon, donda a oficina de turismo hacia o touro, o pasar o parque pedra pateira virar a uns 50 m a dereita pra coller a rua manzanares enteiriña, logo rua galicia, e virase a dereita donde a plaza do pescado para voltar o malecon . Deixamos o parque garcia bayon a esquerda, continuamos polo paseo das carolinas e o final na rotond viramos. Volvemos paseo das carolinas, e fqcemos todo malecon pra pasar pola linea de meta.
Creo q e asi segun interpretei eu o plano. Plenamente chan, moi lixeiras subidas , polo tanto lixeiras baixadas tamen.
Un 10000 Pra facer marcA
Sau2
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Dom, 04 Set 2011, 17:39

dakidarria escribió:
Eu creo q nin eso ageitos, aparte, segun o plano non pasa por padin a carreira. Eu creo q e , e que me corrixan se me equivoco, salida no malecon, donda a oficina de turismo hacia o touro, o pasar o parque pedra pateira virar a uns 50 m a dereita pra coller a rua manzanares enteiriña, logo rua galicia, e virase a dereita donde a plaza do pescado para voltar o malecon . Deixamos o parque garcia bayon a esquerda, continuamos polo paseo das carolinas e o final na rotond viramos. Volvemos paseo das carolinas, e fqcemos todo malecon pra pasar pola linea de meta.
Creo q e asi segun interpretei eu o plano. Plenamente chan, moi lixeiras subidas , polo tanto lixeiras baixadas tamen.
Un 10000 Pra facer marcA
Sau2
eu creo que casi,casi,salese da oficina de turismo cara o garcia bayon non se chega a retonda este ano da a volta done a entrada do nautico,pasa diante da poutada garcia bayon ,plaza do peixe, peatonal, iglesia,vandaorio,eno final dase a volta por pedra pateira eliminaron o muelle ,e vota a empezar eu creo que e asi pero teño dudas haber si urko nos desvela o circuito....
rap69

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 7:58

graciñas a todos pola información ....
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 10:13

Si misturamos a información de Dakidarria e de Trevinca, sálenos o circuito completo!! Silbar Silbar Tal como indica Dakidarria sálese dirección Touro, pero dase a volta, tal como indica Trevinca, diante do Náutico (en vez da rotonda das Carolinas).

O desnivel máximo é duns 3 metros Chupete tanto na zona do Touro como na zona de antes da Poutada (aproveitando para agradecerlle toda a colaboración que amosan nas carreiras da bisbarra). Por tanto, perfil moi planiño!!
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 11:08

E os 10.000 m son "reais" ou "aprox."? estaria ben intentar atacar a MMP.... ainda que tal como teño o lombo ultimamente....
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 11:20

ageitos escribió:
E os 10.000 m son "reais" ou "aprox."?

Uiiiii....esa é a pregunta do millón!! Cando os 10.00 son reais? Eu che contesto: nunca!! Pola forma de trazar cada corredor; porque a medida da organización non vai coincidir ca de cada corredor que leve GPS...
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 12:00

Entendo que non estan homologados.... e referiame se son aprox 10km ou como noutras carreiras que os 10km pasan a ser 9 e popauco ou case que 11
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 14:11

Homologados non están. Polo GPS que utilizamos danos 10 km clavados, pero medidos pola acera (Polo medio da estrada sólo tendes a oportunidade de facelo os privilexiados que vos apuntedes á carreira Mr. Green Mr. Green ). Daquela, o día seguinte os comentarios xa sabemos cales son: a mín saleume 10.248,24...ah, pois a min 9.974,30...por eso digo que, a ciencia certa, ninguén vai decir que lle saliron 10.000 metros con 00 centímetros!!
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 14:16

a min desde logo valeme perfectamente.... moitas gracias por todo agora solo queda que o tempo acompañe....
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 20:00

ageitos, e cal e a tua MMP? Eu vin qe para sabado dan chuvia.
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Set 2011, 5:06

bueno para o sabado ainda falta....., a miña MMP e moi discretiña....
E creo que esta vez non vai poder ser pq esta espalda miña non me está deixando entrenar nin a metade do que queria......

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos