Tartarugo escribió: |
Penso que o meu fore 305 faleceu, pero agardo algún comentario voso. Ós poucos (5) segundos de poñelo enriba do cargador xa pon "carga finalizada" pero se o saco do cargador e lle dou a encender non fai nada. Só o podo encender se está enriba do cargador- Xa intentei o "soft reset", "hard reset" e actualización do firmware. As dúas primeiras cousas imposible, porque aínda estando enriba do cargador cando toco a tecla "lap" asociada a outro botón se apaga o fore automáticamente e a actualización non me serviu de nada porque sigue pasando exactamente o mesmo. A todo isto, foi de un día para outro, o martes adestrei con el con normalidade e o xoves quixen collelo de novo e xa non funcionaba. Dámolo por morto definitivamente ou se vos ocurre algunha solución alternativa ás que expusen aqui??? Gracias de antemán.... |
Tartarugo escribió: |
Penso que o meu fore 305 faleceu, pero agardo algún comentario voso. Ós poucos (5) segundos de poñelo enriba do cargador xa pon "carga finalizada" pero se o saco do cargador e lle dou a encender non fai nada. Só o podo encender se está enriba do cargador- Xa intentei o "soft reset", "hard reset" e actualización do firmware. As dúas primeiras cousas imposible, porque aínda estando enriba do cargador cando toco a tecla "lap" asociada a outro botón se apaga o fore automáticamente e a actualización non me serviu de nada porque sigue pasando exactamente o mesmo. A todo isto, foi de un día para outro, o martes adestrei con el con normalidade e o xoves quixen collelo de novo e xa non funcionaba. Dámolo por morto definitivamente ou se vos ocurre algunha solución alternativa ás que expusen aqui??? Gracias de antemán.... |
MapleLeafs escribió: | ||
Parece que es la batería. Hace dos años me pasó lo mismo. Si todavía tienes garantia, no dudes en contactar con el Servicio Técnico de Garmin. A mi siempre me atendieron con rápidez. Si el Fore está fuera de garantía tambien les puedes contactar y preguntar lo que te cobran por cambiar la bateria. Apertas, meu ![]() |
Tartarugo escribió: | ||||
60 aurelios + portes (máis económico que mercar un novo). Teño que pensalo ben..... |
gormitti escribió: |
Creo que todavía está en garantía, y al haberlo comprado en El Corte Inglés, mañana iré a ver si me dan una solución. |
MapleLeafs escribió: | ||
Si es que todavía tienes garantia y los del CI te dan largas, ponte directamente en contacto con el SAT de Garmin en España. |
gormitti escribió: | ||||
..... Me han comentado que en casos parecidos han devuelto un dispositivo completamente nuevo (?), pero tienen que ver cual es el problema. ...... |
MapleLeafs escribió: | ||||||
Si, en mi caso tambien fue así. |