Foros ›
Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2011, 21:59
Asunto: Re: Usuarios Forerunner 305

xto2812.... gracias pola túa aportación..... lamentablemente eu non son tan mañoso como o que sae no video...... Vou a probar mañá de novo a ver se funciona e senón volveremos a facer os entrenos á vella usanza, cronometro de andar por casa e google earth..... Eche o que hai!!! Gracias de novo polo teu comentario Guiño Guiño ...

Se eu puiden, ti tamén...
Frank

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/08
0 Carreiras
72 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 13:03

Tartarugo escribió:
Penso que o meu fore 305 faleceu, pero agardo algún comentario voso.

Ós poucos (5) segundos de poñelo enriba do cargador xa pon "carga finalizada" pero se o saco do cargador e lle dou a encender non fai nada. Só o podo encender se está enriba do cargador-

Xa intentei o "soft reset", "hard reset" e actualización do firmware. As dúas primeiras cousas imposible, porque aínda estando enriba do cargador cando toco a tecla "lap" asociada a outro botón se apaga o fore automáticamente e a actualización non me serviu de nada porque sigue pasando exactamente o mesmo.

A todo isto, foi de un día para outro, o martes adestrei con el con normalidade e o xoves quixen collelo de novo e xa non funcionaba.

Dámolo por morto definitivamente ou se vos ocurre algunha solución alternativa ás que expusen aqui??? Gracias de antemán....

Hola a min pasoume algo parecido, o fore apagabase mentres adestraba ou depois de poñelo a cargar deixaba de funcionar. A solución foi buscar a factura, chamar a garmin comentarlle o caso, dixéronme que era da batería e como estaba en garantía que o enviara, recolleuno un transportista de seur e o cabo dun días estaba de volta o transportista cun fore totalmente novo Aplauso Aplauso Aplauso :=D).

Faltaban dous mese para cumprir os dous anos e q se pasara o tempo de garantia Rezar Rezar
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 22:14

Tartarugo escribió:

Ós poucos (5) segundos de poñelo enriba do cargador xa pon "carga finalizada" pero se o saco do cargador e lle dou a encender non fai nada. Só o podo encender se está enriba do cargador-

Xa intentei o "soft reset", "hard reset" e actualización do firmware. As dúas primeiras cousas imposible, porque aínda estando enriba do cargador cando toco a tecla "lap" asociada a outro botón se apaga o fore automáticamente e a actualización non me serviu de nada porque sigue pasando exactamente o mesmo.

A todo isto, foi de un día para outro, o martes adestrei con el con normalidade e o xoves quixen collelo de novo e xa non funcionaba.

Dámolo por morto definitivamente ou se vos ocurre algunha solución alternativa ás que expusen aqui??? Gracias de antemán....

Parece que es la batería. Hace dos años me pasó lo mismo. Si todavía tienes garantia, no dudes en contactar con el Servicio Técnico de Garmin. A mi siempre me atendieron con rápidez. Si el Fore está fuera de garantía tambien les puedes contactar y preguntar lo que te cobran por cambiar la bateria.

Apertas, meu Sorriso
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xuñ 2011, 14:46

¿Cuánto tiempo suele durar la batería del Fore305? Entiendo que es lo que condiciona su vida útil, siempre y cuando, lo trates con cierto cuidado. El mio ya tiene un año y medio.

Supongo que ya se habrá hablado de esto por ahí, pero no lo encuentro. Gracias.
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2011, 11:43

El 305 o el 310 ¿Ves el desnivel durante el entreno? O tienes que esperar a llegar a casa para descargar la información.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 22 Xuñ 2011, 11:40

Puedes ver en la pantalla la ALTURA con el error ya sabido de la medición GPS
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xuñ 2011, 22:58

MapleLeafs escribió:
Tartarugo escribió:

Parece que es la batería. Hace dos años me pasó lo mismo. Si todavía tienes garantia, no dudes en contactar con el Servicio Técnico de Garmin. A mi siempre me atendieron con rápidez. Si el Fore está fuera de garantía tambien les puedes contactar y preguntar lo que te cobran por cambiar la bateria.

Apertas, meu Sorriso

60 aurelios + portes (máis económico que mercar un novo). Teño que pensalo ben.....
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2011, 14:02

Tartarugo escribió:
MapleLeafs escribió:
Tartarugo escribió:

Apertas, meu Sorriso

60 aurelios + portes (máis económico que mercar un novo). Teño que pensalo ben.....

Uff... 60€ para cambiar la bateria..... Abraiado Abraiado Abraiado
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xul 2011, 17:16

Si antes lo pregunto, antes me pasa!!!

Ayer se "murió" el fore. Tiene un año y medio. Lo encendí para empezarel entreno, pero lo apagué pues tuve que volver a casa un momento. Al volver a encernderlo ya no respondía. La batería estaba totalmente cargada. Los botones parace como si estuviesen "rígidos". Lo he conectado al portátil (suelo cargarlo así) y también a la red electríca normal. El caso es que no responde. No se enciende., ni se carga, ni descarga datos.

Creo que todavía está en garantía, y al haberlo comprado en El Corte Inglés, mañana iré a ver si me dan una solución.

No estoy entrenando de forma seria en estos momentos, pero como dice la canción "...sin tí no soy nada".

¿Os ha pasado esto? ¿se habrá acabado la batería?

Saludos
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xul 2011, 17:40

Antes de darlo por muerto dejalo enchufado a la corriente electrica durante mucho tiempo. (+ de 1 dia). Normalmente resucitan.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Dom, 03 Xul 2011, 22:07

gormitti escribió:

Creo que todavía está en garantía, y al haberlo comprado en El Corte Inglés, mañana iré a ver si me dan una solución.

Si es que todavía tienes garantia y los del CI te dan largas, ponte directamente en contacto con el SAT de Garmin en España.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xul 2011, 18:06

MapleLeafs escribió:
gormitti escribió:

Si es que todavía tienes garantia y los del CI te dan largas, ponte directamente en contacto con el SAT de Garmin en España.

He ido esta tarde al CI y me lo envían al Servicio Técnico de Garmin con la garantía en vigor. Me han comentado que en casos parecidos han devuelto un dispositivo completamente nuevo (?), pero tienen que ver cual es el problema. Me dicen que en unos 4 ó 5 días (será alguno más) me llaman, y me dicen algo.

Ya veremos...
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Lun, 04 Xul 2011, 22:03

gormitti escribió:
MapleLeafs escribió:
gormitti escribió:

..... Me han comentado que en casos parecidos han devuelto un dispositivo completamente nuevo (?), pero tienen que ver cual es el problema. ......

Si, en mi caso tambien fue así.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2011, 20:16

MapleLeafs escribió:
gormitti escribió:
MapleLeafs escribió:
gormitti escribió:

..... Me han comentado que en casos parecidos han devuelto un dispositivo completamente nuevo (?), pero tienen que ver cual es el problema. ......

Si, en mi caso tambien fue así.

Me dan uno nuevo. Han tardado en responder por un problema logístico, pero creo que en 2 días tengo un Fore305 nuevo. Creo que Garmin no se complica demasiado, y eso se traduce en buena imagen de cara al cliente.

Edito: Ya tengo el Fore305 nuevo Bailar . En algo más de 15 días, y todavía en garantía, me han facilitado uno nuevo. A ver si me dura un poco más que el anterior. Tan solo un año y medio!!.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 26 Xul 2011, 21:18

A lo mejor es una chorrada pero: En unos dias voy a hacer el camino de Santiago. Puedo recargar el fore305 (tengo un adaptador) y no descargar los datos hasta que llegue a mi casa (donde tengo el ordenador). O cada vez que lo enciendo tengo que descargar lo que hago.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos