Mér, 08 Xuñ 2011, 8:51

Mér, 08 Xuñ 2011, 8:51            | RaAmon escribió: | 
| Vamos, vamos, que nos vamossssss... Subo iste tema para lembrarvos que -segundo o regulamento da carreira- o plazo de inscripción péchase ESTE DOMINGO, DÍA 12 (a carreira é o domingo 19). No primeiro post, así como na reseña desta carreira no calendario de CorrerEnGalicia, tedes información de cómo se fai a inscripción (no é vía ChampionChipNorte xa que a empresa cronometradora neste caso é MagmaSports). Ollo, porque na meirande parte das carreiras admítense inscripcións poucos días antes da carreira, pero aquí polo visto non será posible dende unha semana antes; polo motivo que sexa, queren ter 7 días de marxe para preparativos. A ver se vos animades, os que aínda non o fixéchedes  Saúdos e saúde. | 

Mér, 08 Xuñ 2011, 17:58

Mér, 08 Xuñ 2011, 17:58            | edu77 escribió: | 
| Mapa de ruta actualizado. Recorrido Carballo | 
 Exacto 100%. Se alguén se quere entreter calculando a lonxitude no Google Earth xa nos contará, pero deben ser os 5.000 m, se non algún incluso de propina. Son dúas voltas a iste circuito.
   Exacto 100%. Se alguén se quere entreter calculando a lonxitude no Google Earth xa nos contará, pero deben ser os 5.000 m, se non algún incluso de propina. Son dúas voltas a iste circuito. 

Mér, 08 Xuñ 2011, 18:06

Mér, 08 Xuñ 2011, 18:06            | derek escribió: | 
| Gracias por la información RaAmon. A verdade é que eu son dos de inscribirme xa o principio e xa o fixen, pero algúns dos meus pupilos son deixalo para última hora e xa llo remitín para que se inscriban xa (pensei que pechaba máis tarde). Un saúdo e ánimo con esa organización!!. | 
 Ademáis, o Concello gasta cartos no evento, e gústame pensar que serven para algo. En todo caso, e por se alguén da organización lee iste foro, que sepan que se valora o seu traballo e que desexamos que o seu esforzo fructifique e que a sorte tamén axude para que todo saia o mellor posible.
   Ademáis, o Concello gasta cartos no evento, e gústame pensar que serven para algo. En todo caso, e por se alguén da organización lee iste foro, que sepan que se valora o seu traballo e que desexamos que o seu esforzo fructifique e que a sorte tamén axude para que todo saia o mellor posible.    

Ven, 10 Xuñ 2011, 14:37

Ven, 10 Xuñ 2011, 14:37             ), y después a descansar por lo menos 3/4 semanas, hasta finales de julio. Y a partir de ahí, nuevos objetivos...
 ), y después a descansar por lo menos 3/4 semanas, hasta finales de julio. Y a partir de ahí, nuevos objetivos...  

Mar, 14 Xuñ 2011, 23:04

Mar, 14 Xuñ 2011, 23:04             

Mér, 15 Xuñ 2011, 9:39

Mér, 15 Xuñ 2011, 9:39            | Pache escribió: | 
| Pues no me pude enterar de que cerraban el plazo una semana antes. Yo siempre suelo apurar pues no me gusta inscribirme y luego por algo que me surja no poder acudir. En fin, habrá que estar más atento a los reglamentos y el calendario. | 

Mér, 15 Xuñ 2011, 10:39

Mér, 15 Xuñ 2011, 10:39            | mac-ray escribió: | 
| Pois eu tiña moitas ganas de acudir a esta cita, pero tamén me pillou o toro co tema das inscripcións. estou pensando en ir correr de todas formas, non sei si será posible, podese correr ainda que sexa sen dorsal ? | 

Mér, 15 Xuñ 2011, 10:46

Mér, 15 Xuñ 2011, 10:46             

Mér, 15 Xuñ 2011, 13:26

Mér, 15 Xuñ 2011, 13:26