| basibasi escribió: |
| Lestrove millor que cambies de meteorologo. en canto os prazos de inscripcion eu penso que o que crea despistes e o cierre das mismas en horas proximas o mediodia porque a xente (polo menos eu) esta acostumada a que se cerren a ultima hora do dia.A min xa me pasou tamen con a de Quiroga e a un compañeiro meu con a do CUVI. saude e kms. Vemonos mañan |
| yomismo escribió: |
| Non chove xa veredes.... Basibasi eso da hora. aínda q se fai por determinados motivos, si que pode ser q "despiste" a xente q espera ao último momento (coma min algunha vez me pasou... Respecto aos rezagados confiade en Lestrove que nestas cousas remove Roma se fose preciso para que ningún quededes fora, eu xa digo q o podo intentar pero xa non teño eu a última palabra. Bueno, xa queda un día, afinen piernas señores que la gran carrera de Pascua de Padrón, con huelga de basura o sin ella, ya está aquí ¡nos vemos mañana!!!! |
| lestrove escribió: | ||
Cada corredor que chegue a Meta,será agraciado con cada sua bolsa de basura e un chocolate. [-( |
| morgan escribió: |
:=; COMO VA LA HUELGA DE BASURAS? EL RECORRIDO TOCA PARTE DE ZONAS SIN LIMPIAR O ESTAMOS LIBRES DE PILLAR CUALQUIER INFECCION RESPIRATORIA? SE GARANTIZA LA SALUBRIDAD DE LOS ATLETAS? ![]() |
| lestrove escribió: | ||
Por supuesto,una vez llegados a Meta,tenemos un par de rubias y un par de morenas,para realizar la correspondiente desintoxicación boca a boca. |