Foros ›
Consulta: creación nuevo foro Canicross
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
100/h

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/11
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 19:42
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Hola, son novo neste campo, e chamoume a atención este modelo de carreira, xa que me encanta facer deporte e máis aínda co meu can.

Preguntar se alguén me dera resposta sobre algunhas dúbidas que teño:

Cal é a distancia que se recorre no circuíto?
Que "materiais se necesitan"? (correa, etc.)

Gracias, un saúdo
anxomartinez

Novo foreiro
Novo foreiro
11/02/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 9:41

As probas de Canicross soen ter unha lonxitude entre 5 e 10 Km por pistas e camiños de terra. O material necesario é: Arnés de tiro para o can, cinto especial para ti e unha liña de tiro con amortiguación para unirvos.
Durante a Semana Santa vai a haber unha proba en Trazo (perto de Santiago) por se te queres apuntar ou ir como espectador. Ademais hai un clube aquí en Galicia ACADE (http://www.asociacionacade.com/) que te pode informar máis de posibles entrenos nos que ti e o teu can poidades irlle collendo o gustiño a este deporte non moi extendido pero moi gratificante para os que nos gusta a natureza, correr e disfrutar cos nosos cans.
100/h

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/11
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 12:39

Moitas grazas Anxomartínez, ireime informando deste tema.
Polo de agora a competición aínda me queda algo lonxe debido a que "nos estamos adaptando" a esta forma de competición (entrenamentos, etc.)
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 17:02

Moi boas 100/h animate pra correr ahora en Trazo que mellor formar de adaptarse que probar en unha carreira como a de Trazo que somos todos compañeiros e que o vas a pasar moi ben animate un abrazo.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 17:10

Tamén me gustaria que se animarán a correr en Trazo Ivanno,Pedro con Atila pois os votamos bastante de menos e nesta proba o vades pasar moi ben e tameñe me gustaria que probase dakidarria que o final lle perdin a pista e non tuven o pracer coñecelo,un abrazo compañeiros.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 1:48

Boas era prá informar que na zona de Cacheiras ( Teo) regalan 9 cachorros de un mes e medio.Os unicos datos que teño e que son de color blanco moi fermosos e que a nai é un labrador.Os intereresados preguntar por Pilar os numeros 981806434 ó 618508152,son os únicos datos que teño sorte prá estos cachorriños,un saudo prá todos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2011, 17:20

Boas a todos compañeiros xa estamos de volta de cara a unha nova tempada,prá empezar un ano máis mañán miercoles as 7 da tarde no campo da festa de Solláns ( Teo ) organizo a 4 QUEDADA ou entrenamiento de canicross,un saudo.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 22:39

Amigo Guti este ano cando organizas unha kedada ou entrenamiento de canicross en Boimorto.Eu o dia da carreira vou a Penedos pero si organizas un entrenamento como os ultimos anos uns dias antes da carreira conta conmigo.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 1:34

Este xoves vamos facer unha quedada ou entrenamento no circuito do canicross de Boimorto en principio a partir das sete da tarde,un saudo.
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Set 2011, 6:21

Sinto non poder acudir , e o que ten non ser rico e ter que traballar . Enfadado Enfadado Enfadado
Divertirse e aproveitar o adestramento
Se non hai problema vemonos na carreira.
Saludos
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Set 2011, 10:02

Este sabado desde o clube AGACETT organizamos o primeiro dos entrenamentos que vamos facer un cada mes.Este sabado o punto de encontro pra todos os interesados que queirades adestrar cos vosos cans será as 8:45 da mañán na entrada principal do recinto feiral de Amio (á altura aproximada do DECATLÓN de Santiago)pidese puntualidade aunque eu non son o máis idoneo prá falar jejeje,dali nos desplazaremos o lugar de entrenamento que esta a 10 minutos aprox. en coche.Un abrazo soyleyenda70 e saludos prá todos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 0:07

Este Sábado temos pensado facer outro entreno de canicross cerca de Santiago a partir das 9 da mañán, un entreno bastante suave pois o dia seguinte hay que disputar a proba de montaña de Manzaneda.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 1:35

Boas a todos os recordo que este Sábado as nove da mañán quedamos no bar Tordoia cerca do Poligono do Tambre prá facer outro entreno de calidade de canicross,saudos a todos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 1:43

Bueno corrigo entreno de calidade calidade non debido o mes en que estamos pero vamos pasar un bo rato en compañia do nosos atletas de catro patas,un abrazo prá todos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 18:15

Boas este fin de semana se celebra el IV canicross villa de Navarrete ( La Rioja ) www.ayuntamientonavarrete.org.O que dispoña duns dias lle recomendo esta proba sobre todo polo espectacular da zona ( pois estuven correndo no verano por esa zona) é quedei moi contento cos paixases e coa xente realmente e moi aconsellable e de paso tomar un par de riojas jeje,saudos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos