Dom, 27 Mar 2011, 14:10
Asunto: Re: Experiencia wiggle
Sen duda algunha, é unha empresa moi profesional! Eu comprei unha bici con eles, tamén tiña dudas, pero podoche asegurar, que podes quedar tranquilo. Leete ben todo o que che envien por mail.
Tes 7 dias(se non me equivoco) para devolvela por calquer motivo, talla equivocada, non me gusta o color ... non meu caso si me cobraban os portes de devolución(nunha bici de +1000 euros non e unha gran perdida).
Eso si asegurate, de non rodala, antes de devolvela. podes ensamblala, dar pedal para ver como cambia frena... pero non rodala na carretera. Entendo que se a rodas, estas content@ coa bicicleta, e non che admiten unha devolucion, por suposto teras toda a garantia que che ofrecen ante defectos ou similar...
Un detalle, preguntanche a posicion do freno delantero(os ingleses e ao reves), por defecto ven na posicion dos ingleses, eu non me percatara do asunto, despois envielles un correo(pola mañan o seguinte dia) ingles-castellano explicando o problema e cambiarono sen problema, contestaronme en castellano.
Aconsellariache que te poñas en contanto con eles por mail en castellano, para que che assesoren mais directamente, para preguntar todalas dudas que teñas antes de comprar. Eu tamen estaba un pouco acojonado, cando fixen a compra, podes quedarte tranquilo e xente moi seria.