Foros ›
Autor
Mensaxe
sakydogalo

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Mar 2011, 14:10
Asunto: Re: Experiencia wiggle

Sen duda algunha, é unha empresa moi profesional! Eu comprei unha bici con eles, tamén tiña dudas, pero podoche asegurar, que podes quedar tranquilo. Leete ben todo o que che envien por mail.
Tes 7 dias(se non me equivoco) para devolvela por calquer motivo, talla equivocada, non me gusta o color ... non meu caso si me cobraban os portes de devolución(nunha bici de +1000 euros non e unha gran perdida).
Eso si asegurate, de non rodala, antes de devolvela. podes ensamblala, dar pedal para ver como cambia frena... pero non rodala na carretera. Entendo que se a rodas, estas content@ coa bicicleta, e non che admiten unha devolucion, por suposto teras toda a garantia que che ofrecen ante defectos ou similar...

Un detalle, preguntanche a posicion do freno delantero(os ingleses e ao reves), por defecto ven na posicion dos ingleses, eu non me percatara do asunto, despois envielles un correo(pola mañan o seguinte dia) ingles-castellano explicando o problema e cambiarono sen problema, contestaronme en castellano.
Aconsellariache que te poñas en contanto con eles por mail en castellano, para que che assesoren mais directamente, para preguntar todalas dudas que teñas antes de comprar. Eu tamen estaba un pouco acojonado, cando fixen a compra, podes quedarte tranquilo e xente moi seria.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Dom, 27 Mar 2011, 14:45

Vaia, nin un só comentario en contra, a verdade é que me quedo tranquilo por esa parte. Agora teño un problema ca talla da bici, que pinarello talla distinto a maioría das marcas e non sei cal me corresponde.

sakydogalo, non tiña nin idea de que frearan o revés Abraiado poreime en contacto con eles agora para todos estos temas, porque de 6 bicis que quedaban, agora só queda unha!! e o color que quería xa se esgotou Muro

Me parece que como moito me queda oxe e mañá (se hai sorte) para decidirme. Xa vos contarei como vai indo o tema.

Moitas gracias a todos, a verdade é que axuda moito ler os vosos comentarios
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Mar 2011, 21:25

Si señor totalmente recomendable esta tienda.....
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 14:20

Ola,
Eu tamén soio mercar nesta tenda e son moi serios, ningun problema, recomendable Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 15:49

Llevo un par de años comprando allí. Una de las chicas que atiende, Rosa, es de Maceda (Ourense) y el trato es cordial y amable en todo momento.

Desde luego no tengo duda en seguir comprando allí. Además ahora tienen oficina en Madrid y las devoluciones no van a Reino Unido, con lo cual, si toca abonarlas, no sale tan caro.

A mí ya me pasó de todo:
- Me equivoqué yo de talla: lo devolví y mandaron la talla correcta. Pagué yo el gasto de envío de la devolución (por avión, claro... algo más de 20€).
- Se equivocaron ellos de zapatillas: se las devolví y me abonaron los gastos de envío.
- Apareció un modelo que quería comprar pero con todo el stock a 0... les pregunté y me dijeron que hiciese el pedido que en 15 días recibían las zapatillas y ya las servían.

Pero una cosa es comprar unas zapatillas de 100 € y otra bien diferente una bicicleta... no sé qué decir en este caso.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 10:37

Una duda: ¿sabéis si existe la posibilidad en wiggle de pagar contrareembolso? No lo he visto por ningún lado en su web. Gracias
guiloer

Maratoniano
Maratoniano
14/01/11
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 10:29
Asunto: Comprar zapatillas en Wiggle

¿Alguien hizo alguna compra en esta página? Es que tengo intención de comprar unas zapatillas y no se que tal funciona esta página. ¿Son fiables? Gracias a todos.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 10:30
Asunto: Re: Comprar zapatillas en Wiggle

100% fiables. He comprado 2 veces (1 pulsómetro y unas zapas) y todo perfecto.

Saludos
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 10:45
Asunto: Re: Comprar zapatillas en Wiggle

Ola,

100% Guiño , no problem.

sds Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
guiloer

Maratoniano
Maratoniano
14/01/11
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 11:37

OK Graciñas a tods
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 23:21

Mi experiencia con ellos también es buena. Ojalá fueran todas así.

Y por cierto, ¿alguien puede decir algo de www.tododeporte.es? Es que tienen ahora un par de ofertas interesantes, y no sé si es un sitio de confianza. Gracias.

www.sportgumby.blogspot.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos