Foros ›
Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pacitos

Novo foreiro
Novo foreiro
13/03/11
9 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 18:45
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Parabéns a organización...todo moi ben e o recorrido moi fermoso...O único decir que algún enterámonos xa ben entrada a carreira de que a distancia se aumentara..

Outro asunto:

All finalizar la prueba, en el vestuario, me quité las zapatillas y la ropa con la que corrí y lo guardé en una bolsa de plástico (tipo supermercado)...cuándo terminé de ducharme la bolsa ya no estaba...Cómo había unas cuántas bolsas más dónde la dejé y cómo me resisto a creer que alguién en estos ambientes se dedique a robar...se me ocurre pensar que algún otro participante se la llevase por error.

El contenido de la bolsa es: unas zapatillas salomon negras, una maya larga negra kalenji, calcetines kalenji, camiseta azul quechua y una tobillera.

Si alguien se llevó la bolsa por error, por favor que contacte conmigo a través del mail csomozafares @ yahoo.es.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 19:53

Moi cansao, ando pouco preparao para este tipo de carreiras aínda... e ademáis pajarón cando restaban 3-4 km e non daba corrido nin polo terreo fácil pufffffff, creo que paguei almorzar as 7 da mañá e non meter nada de alimento en tanto tempo, pa próxima levo algo pa comer (se non hai avituallamento sólido, claro que pensaba que eran 3-4 km menos...)
A organizacíón mellorable (saída tarde, gran embudo a 300 m da saída, o de aumentar os km o mesmo día regulín) e o recorrido precioso, para disfrutalo máis estando mellor.
De todas formas noraboa a GALICIA MÁXICA por facernos disfrutar deste tipo de probas.

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2754 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 20:29

Bueno, quedé contento de esta carrera Satisfecho , las pequeñas incidencias que se comentan son mejorables y creo que la Organización se está dedicando a que todo salga lo mejor posible Aplauso Aplauso Aplauso . Como anécdota, al llegar al río, el que iba delante de mi, con un salto impresionante pasó a la otra orilla sin mojarse; sin embargo, yo tuve que meter los dos pies en el agüa para atravesarlo Muro y a partir de ahí mi peso aumentó un poco Enfadado ...jeje

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 21:23

Parabens a organización polo recorrido, realmente rompepernas. Eso si, tamén verter unhas criticas: o embudo do principio tiña que evitarse dalgun xeito; seguro que había algunha alternativa. O tramo final das pontes e as rochas a caron do rio resultaba, na miña opinión, demasiado perigoso. Por último, aumentar a distancia e que moitos corredores non se enterasen perxudicaos a hora de levar os ritmos.
Non obstante, de novo demostraron unha gran capacidade organizativa.
No persoal, media carreira respondendo ainda que non a gusto, e a segunda parte roto e sin folgos. Gracias a Faraon polos folgos da recta de meta, ben sei que me adiantabas seguro.
Estou xa desexando que chegue o trail do Caurel.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 21:57

Gran carrera, recorrido precioso, marcaje y demás detalles, suficientes.
¡Esto es trail!

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 22:10

A min gustoume moito a proba. Leveime un par de sorpresas, pero eso si: agradables! A primeira foi a dureza da carreira. Vexo que a maioría coincide en que esperabamos algo moito mais suave, sen embargo a min particularmente fíxoseme bastante dura. As subidas seguramente a causa do ritmo deixábanme sen folgos para os seguintes tramos e, cando non tocaba subir o terreo seguía a ser esixente...baixadas técnicas (eu nas pedras humidas non me sostiña de pé) ou tramos en que todo o mundo ía a mil por hora pero nos que non te podías despistar un intre. Eu si que fun dos que caeu e cheguei á meta coa perna dereita chea de sangue (nada importante...unha boa ducha e betadine!). Atopeime ben e con forzas ó final...pero ó contrario do que pensa o meu amigo Esguellao non me sobrou nada e menos para un esprint sen nada que gañar. Canto á sorpresa do aumento dos Km. algo se rumoreaba na saída, para min estivo ben.
En fin, peciosa carreira e preparado para o Alto Sil do próximo domingo...O Courel queda lonxe ainda!
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 22:30

Carreira cun paisaxe increible que a meirande dos corredores non coñeciamos.
Algunha crítica constructiva: ternos casique unha hora alí parados na saída moitos en manga corta i os embotellamentos nalguns puntos do escomenzo da proba.
Polo resto non houbo queixa, animar a Organización que o estan a facer moi ben pra ledicia de todos Aplauso Aplauso Aplauso .
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 22:36

trail impresionante. me ha gustado mucho para ser mi primer trail, espero repetir en alguno, pero no en el caurel, pues no estoy adaptado a correr esas distancias y menos por terrenos tan exigentes.
enhorabuena a los organizadores a pesar de esos pequeños detalles a los que se han referido algunos compañeros, pero todos sabemos lo dificil de organizar un evento de estos.
tema aparte, algun corredor del club atletismo porriño se ha dejado un chubasquero atras el cual he recogido.su propietario puede ponerse en contacto conmigo en el correo resuver @ gmail.com para su devolucion
sin mas hasta la proxima carrera.
salud y kms
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:33

Enhorabuena a la organizacion y a todos los-as corredores por el buen ambiente de hoy.El recorrido me ha parecido precioso y en ningun momento peligroso,bastaba con ir con un poco de cuidado.
Querria destacar la presencia en la carrera de Juanma Agejas al que me encontre ensangrentado en una zona del recorrido y creo que abandono;darle animos y señalar que si viene gente tan contrastada es que este circuito va por muy buen camino.Felicitar tambien a Arca por su victoria,sin estar al 100x100 y a la gente de Carballiño que nos animaba por las calles.Un abrazo a todos
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:00

xabi escribió:

Bronca unha vez mais pra xente que nas subidas anda e non corre e sen embargo na saída se pon endiante e provocaron un embudo no carreiro da primera subida.

r

Penso que o problem anon foi a xente e qe eramos moitos para tampouco carreiro con escaleiras e en subida....ademais eu penso que cda un corre e sae donde quere...
e sino os que sodes mais rapidos pedidelle a organizacion que faga duaas lineas d saida... esto e un tril non asfalto e as paradas sonche inevitables...

ainda discrepando ... eres un fenomeno correr cunha fisura un mes despois merece todolos meus Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Satolo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/11
2 Carreiras
6 Mensaxes
BUEU
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:07
Asunto: noraboa e suxerencias

Nun principio noraboa á organización.
Cónstame que poñen moito empeño en que todo saia perfecto, pero como todo é mellorable, ahí van unhas suxerencias (non críticas): O percorrido foi perfecto, pero máis ben se puido sair algo mai lonxe do embudo para non chegar todos xuntos; coido que con 1 qm. da saída ata alí sería suficente. A min, particularmente, os primeiros 500 m. leváronme preto de 6 minutos.
Outro aspecto a ter en conta é a puntualidade, xa que non estamos nunha época do ano en que poidamos soportar á intemperie preto dunha hora,
En canto as duchas... Neste caso, ao tratarse dunha poboación grande, coma tamén en Moaña, poderían terse habilitado outras instalacións ó efecto. Outro caso é cando remata nunha pequena aldea e non hai máis posibilidades. Moi bo o despelote no túnel do Campo de Fútbol esperando o turno da ducha... e as mulleres pasando revista.
Tamén pediría que informasen con máis exactitude da distancia, pois houbo moita xente que ós 14 qm. tirou a toalla cando lles dixeron que aínda quedaban uns 3 qm. (pois non sabían que eran 17) Esto afecta ó ritmo e vacíaste antes. Aínque que a distancia non sexa exacta que a información se achega cando menos a 500 m. máis ou menos.
Particularmente a carreira se me fixo moi esixente, máis dura do que supoñía; de ahí que a niña media por qm. foxe superior a de Moaña.
Vémonos no Courel.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:11

Moi feliz Precioso Trail, nada exigente y que se podría correr rápido si no fuesen los tapones iniciales que superaron muy bien los primeros, llegando a Carballiño también había otro tapón en el que transitaba la 1ª clasificada a la q pude adelantar en la zona dos Muiños...Como me gustó tanto, por la tarde volví a patear a Pazos de Arenteiro y el Pozo que pasamos cerca en el Trail, entorno precioso y con un montón de sitios interesantes (Castro de S.C.de Lás, Oseira, Fervenza do Barbantiño, etc,etc), de esto también se trata. Una vez más, excelente trabajo de los organizadores y un placer saludar a esta peña (Moutinho &CAR)....y para guinda victoria de Fernando Aplauso Aplauso

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:15

Las fotos de esta mañana:
picasaweb.google.com/1...3628714302

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:18

Avaliacion global: moi satisfactoria....

Carreira dura a de hoxe, nun percorrido fermosisimo, en pleno contacto coa natureza, e de gran exigencia...

Como critica constructiva:
1º-Mellorar a saida para tentar facer unha criba (sendo posible) antes do embudo...
2º-Adecuar a distancia o anunciado,... e adecuar o recorrido a algo mais comun (na miña humilde opinion moi tecnico e nalguns treitos ata un pouquiño perigoso).

En calquera caso, ogalla teñamos cada vez iniciativas deste tipo para disfrutar das posibilidades do trail en Galicia...

E moitos aplausos á organizacion polo gran traballo que nos premitiu sufrir e disfrutar desta magnifica carreira...

Noraboa!!

xoslois.blogspot.com/
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 10:16

Cuando se podrán ver las clasificaciones??

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos