Foros ›
I Duatlón Popular Concello de Bueu
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 13:46
Asunto: Re: I Duatlón Popular Concello de Bueu

¿sancionar ós participantes que estén federados? ... eso xa me parece a leche
lukish

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/09
0 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 1:51

Asi es la Federación.....sin comentarios.
sakydogalo

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 10:00

Isto é un cachondeo!

E ló? Dentro de un pouco van poder sancionar ou retirarche a licencia, por entrenar nunha zona non apta para triatletas, e botarche fora da competisión! Enfadado

A caso, os triatletas fedrados(ou deportistas federados noutras disciplinas), non temos dereito a ir a unha proba popular ou similar, que forma parte do noso plan de entreno?

Moito politiqueo e monopolio! A cabesa non para! Muro

Pois nada enton inscribome, á proba como atleta, que polo de agora no ai risco de que me sanciones por participar nun duatlón popular sendo atleta!

¿unha pregunta?
¿Non me sancionará a FEGATRI por estar federado en atletismos?
¿Ai un listado de "Pruebas no deseadas" da FEGATRI? Ao mellor son eu o torpe e non a vin! Pensando
Digo eu que se ai pruebas na que che poden sancionar por ir! Terán que sacar un listado das probas antes de celebrala! Bueno ao mellor fan a reunion para decidilo a final de temporada. Rezar
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 13:04

Santi, lo clavaste, yo le envié un correo casi exacto a lo que tu comentaste, pero todavía no se dignaron a contestarlo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lukish

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/09
0 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 14:15

Hola a tod@s!!
Habló el concello de bueu con la diputación, y dicen que no pueden SANCIONAR A NINGUN DEPORTISTA FEDERADO porque al ser una carrera POPULAR no tiene nada que ver con ningun tipo de federación al no ser tal prueba como oficial.

Asi que a los deportistas federados deciros que no os PREOCUPAR por las AMENAZAS DE LA FEDERACION CON SANCIONAROS.
NO TIENEN NINGUN DERECHO EN HACERLO.
lukish

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/09
0 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 14:20

Para el domingo, somos como 100 participantes en categoria absoluta y 60 en categorias escolares.
Animo a todos para el domingo!!
Nos vemos en la salida.
Fernan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 14:41

Me gusta el tema este de los permisos, Yo hace dos años quise organizar una popular de ciclismo y sin el correspondiente permiso de la Federación de ciclismo no había forma de hacerla.

Tenía la opción de hacerla pirata con el riesgo que ello suponía, pero nunca podría contar entre otros con la Guardia Civil ya que era requisito previo para solicitar su presencia eel contar con el preceptivo permiso de dicha federación.

Al final desistí, bueno más bien desistimos de organizarla
luis13

Novo foreiro
Novo foreiro
11/03/11
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2011, 17:42

hola.Habría alguna opción de apuntarse o ya es demasiado tarde?
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 17:13

este e o meu primer duatlon e a verdade e q o pasei en grande(sufrin bastante tamen ),fun a probar cunha bici de montaña a q lle tiña rodas mixtas.
A primeira carreira a pe fun un pouco reservon e pesoume pois pensei q o iba a pasar peor na bici,a transicion a bici leveina ben o malo e q todo q adiantei correndo perdinno coa bici pois adiantabanme como si estivese parado,mateime a pedalear pero con esa bici era imposible ,na segunda transicion parecia q non tiña pernas jejej,costoume coller ritmo .

agradecer o magnifico traballo q fai a organizacion e todas as persoas q colaboran pa q se leven a cabo estas carreiras "populares" ,esperemos q tomen nota outros axuntamentos da magnifica labor q fan en bueu.
gracias por todo
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 17:43

quero felicitar á organización do I Duatlón de Bueu polo seu bo traballo e a preocupación amosada polos corredores. Son un habitual das carreiras populares pero este era o primeiro duatlón que facía, e a verdade é que desde a recollida do dorsal, a explicación gráfica do percorrido, a axuda dos voluntarios en cada cruce, etc. son dignas de mención e esperamos con ansia a II edición o próximo ano.

como xa dicía, nunca antes participara nun duatlón pero paseino en grande, ainda que as transicións no meu caso foron desastrosas e estiven moi torpe (mesmo caiume o soporte das bicicletas e gracias a Lucas por botarme unha man a colocar todo).

Unha pregunta. Haberá clasificación ou fotos do evento?

unha aperta e de novo, parabéns

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 19:46

noutras carreiras q teño participado en bueu poñen as calasificacions na paxina do concello
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 21:13

Enhoraboa a Bueu e a súa xente.

Grazas por romperos a cabeza en organizar estas probas, é un pracer pasar por alí.

Sei duns cantos axúntamentos que podrían aprender bastante, se tivesen gañas de facer cousas.

FELICIDADES A TODOS OS PARTICIPANTES E ORGANIZADORES !!!
lukish

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/09
0 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:37

Hola a tod@s!!
Gracias de corazón por venir y participar en el I DUATLÓN POPULAR DE BUEU.
Espero que os haya gustado y que os llevarais un buen sabor de boca para próximas ediciones.
Os pediria que me comentarais algunos fallos de la organización que pudieseis percibir para que en las próximas ediciones se puedan resolver.

Mañana o pasado se colgarán las clasificaciones en la página del concello de bueu.

Sobre todo, dar las gracias a todos los padres,clubs o familiares por traer a los peques a esta carrera popular. Es un placer ver a estos niños hacer este tipo de pruebas.
Un 10 para todos!!!

GRACIAS DE VERDAD.
jmturnes

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/10
0 Carreiras
21 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 9:35

Hola a todos.
En primer lugar quiero felicitar a la organización por su trabajo e ilusión. No sé si el sorprendente comunicado de la Fegatri ha impedido la participación de algunos atletas, espro que no. De todos modos, siendo la primera edición y contar con Ejeda y Ruanova, habéis dejado el listón muy alto.
En el capítulo de las críticas, entiendo que siempre todo es mejorable. Yo voy a dejar una que espero sea totalmente constructiva. Aproximadamente el último kilómetro a bici, ya llegando a la transición, no se por qué motivo yo, y dos que iban conmigo, lo hicimos entre coches en ambos sentidos. Tuvimos que frenar para no pegárnosla. Me imagino que más que a la organización a quien hay que culpar es a los conductores maleducados e inconscientes.
Por lo demás, sacando este lunar y en mi humilde opinión, un 10.
Lorzax

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/06
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 9:45

Felicidades a la organización como siempre por darnos la oportunidad de disfrutar y debutar en pruebas de este tipo , sois el ejemplo a seguir, no cambieis .
Mil gracias . Aplauso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos