| xiamenfroi escribió: | ||
Non, é o foro no que se insulta (ou se permiten os insultos) a algúns foreiros... Porque dime, xa que o insinúas, ¿cando insultei eu a un moderador ou ao administrador? Instote a que poñas nun enlace o post no que eu fixen tal (cousa que non farás porque é imposible, non existe tal post). Qué fácil e gratuito che resulta acusar sin probas, señor administrador!! |
E si mo queres dicir en persoa, quedamos en Coruña10

| xiamenfroi escribió: |
| Iso sí, señor Kaufman, darlle as grazas pola súa resposta á miña pregunta inicial que iniciou o tema. Co comentario de que existe certa discrecionalidad técnica para sancionar aos foreiros, persoalmente doume por satisfeito e a miña demanda de información está plenamente cuberta, polo que non teño nada mais que dicir ao respecto. Quedou claro que a resposta correcta á miña pregunta era a b), repito, a b).... Señor Khene, nun dos seus posts me quedei eu un pouco pensativo. Me refiro a dúas cuestións: - O que pasou co foreiro chamado Ferrolano. - Que outros foreiros que menciona Xabi sigan a escribir, entendo eu, noutras partes do foro. As veces dise mais cun silencio (ou case) que con mil palabras. Un saúdo. PD: E grazas polo link... algúns moito partido lle sacan ao 'copiar e pegar'. E, aínda por riba, non citan a fonte. ![]() |
| khene escribió: | ||
|
| killoke escribió: |
| eso es lo que quiero yo (y todo llegara) , verme cara a cara con el que me amenaza , y ya van dos que se acojonan con solo ver las barbas Saludos. |