Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Ven, 27 Out 2006, 18:30 Asunto: ¿Pedestre despois do Baixo Miño?
Moi boas:
A un día da carreira pedestre, asáltame unha dúbida, teño intención de participar na pedestre despois de participar no maratón do Baixo Miño, ¿que me recomendades?, ¿será moito? supoño que o risco de lesión é elevado... non sei si participar sen forzar moito... Ã? que lín que o recomendable e non facer moito ata despois de duas semanas...
Moitas grazas,
Un saudo
MarioeIsa Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Ven, 27 Out 2006, 18:43 Asunto: Corre y disfruta... sabiendo lo que haces, escucha tu cuerpo y siente tus piernas...
Yo, en tu caso, no me perderia la pedestre, siendo consciente de que corriste el maraton hace 7 dias y que tienes los musculos tocados, saldria a correr muy suave, sin forzar nada... disfrutando del ambiente popular, del publico, de las "enxebres" piedras de santiago...
Animo. Salud y Kilometros
sampedro Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Ven, 27 Out 2006, 18:50 Asunto:
A miña modesta opinión, e pola experiencia de 3 maratós ata o de agora, aconselloche que non a corras. Na miña primeira maratón precipieteme na volta a o entreno, a pesar das advertencias, e ainda que non me lesionei si que sufrín toda a tempada dunha vaixa forma constante sen chegar a acadar un bo punto ata que me tomei o descanso que xa tiña que ter feito no seu momento. Nos outros dous tomeime o descanso preceptivo e a volta progreiva ós entrenos e foime moi ben.
Espero que che sirva de axuda, ainda que o corpo seguro que che pide marcha.
sampedro Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Ven, 27 Out 2006, 18:51 Asunto:
Esqueciame dicir que e moi difícil corer en competición sin forzar ainda que sexa mínimamente, polo menos a min cóstame moito.
Ven, 27 Out 2006, 19:36 Asunto:
Coñecendo a xente das carreiras, a decisión difícil de tomar en este caso é a de non participar, ainda que sexa a máis convinte para un.
Son dos que digo que temos que saber interpretar as sensacions do corpo, si este crees que di que non, pois que sexa que non, por moitas gañas que teñas de participar.
Fai o que creas que sexa o mellor, para o ano ai outra......espero.
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Ven, 27 Out 2006, 22:50 Asunto:
Podoche decir BARBANZON,que si acabaches ben fisicamente a Maraton,non vas ter problema ningun en correr 12 kilometros.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos