orbita escribió: |
Vistahermosa, a estas alturas xa deberias de saber que hai cousas e personas as que non merece a pena contestar xa que solo buscan a polemica,eu xa tiña escrito onte unha mensaxe (moi parecido o teu,pero con menos educacion)e o final borreino xa que me dixen:esto vai ser como predicar no desierto,¿que se pode esperar de quen se jacta de facer trampas?.Olvidate do tema compañeiro. |
IMOS-INDO escribió: |
A min dame medo a terceira. Seica son 30 km e nunca fixen mais de 22 seguidos (Truchillas). Agardo non facer bochas nos pes. |
IMOS-INDO escribió: |
Hola compañeiros. GRAZAS a todos por aceptaren miñas disculpas amosándome voso apoio e comprensión. Están surxindo comentarios niste foro os que quisera engadir algo: - Quen cometeu as irregularidades/trampas durante a proba fun eu, polo que o culpable son eu e non quen pon istes actos en coñecemento dos demais. - As trampas non son xustificables . Non debemos rirnos do esforzo dos demais. - Gustaríame que entre nos non surxan malos rollos e que nos levemos todos ben. Somos deportistas e temos que respetarnos porque compartimos sufrimentos. Por favor, troquemos de tema e falemos, por exemplo, de cómo se presentan as siguintes probas do circuito. A min dame medo a terceira. Seica son 30 km e nunca fixen mais de 22 seguidos (Truchillas). Agardo non facer bochas nos pes. |
xabi escribió: | ||
Os días previos a carreira utiliza unha crema hidratante pra os pés e se podes leva uns calcetís de recambio pra a mitade de carreira trocalos. Saúdos |
jesusb escribió: | ||||
Yo que soy un novato en este tipo de carreras, estoy dudando si apuntarme o no a ésta y quisiera que, xabi como experto o, cualquier persona que haya hecho recorridos largos opineis al respecto ¿Que consejos podeis darme? ¿Me apuntaré a esta carrera? Nota: en Moaña (mi primera carrera de Trail) hice un tiempo de 2 horas y 23 minutos. saludos, |