Foros ›
Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Feb 2011, 22:47
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

orbita escribió:
Vistahermosa, a estas alturas xa deberias de saber que hai cousas e personas as que non merece a pena contestar xa que solo buscan a polemica,eu xa tiña escrito onte unha mensaxe (moi parecido o teu,pero con menos educacion)e o final borreino xa que me dixen:esto vai ser como predicar no desierto,¿que se pode esperar de quen se jacta de facer trampas?.Olvidate do tema compañeiro.

pufff Muro Muro

www.jeffxavi.blogspot.com
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Feb 2011, 17:06

orbita escribió:
Vistahermosa, a estas alturas xa deberias de saber que hai cousas e personas as que non merece a pena contestar xa que solo buscan a polemica,eu xa tiña escrito onte unha mensaxe (moi parecido o teu,pero con menos educacion)e o final borreino xa que me dixen:esto vai ser como predicar no desierto,¿que se pode esperar de quen se jacta de facer trampas?.Olvidate do tema compañeiro.

--------------------------------------------------------------------------------

SIN COMENTARIOS......VEO QUE NO HAS ENTENDIDO NADA DEL ASUNTO....

a4velas.blogspot.com
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 9:42

Hola compañeiros.
GRAZAS a todos por aceptaren miñas disculpas amosándome voso apoio e comprensión.
Están surxindo comentarios niste foro os que quisera engadir algo:
- Quen cometeu as irregularidades/trampas durante a proba fun eu, polo que o culpable son eu e non quen pon istes actos en coñecemento dos demais.
- As trampas non son xustificables . Non debemos rirnos do esforzo dos demais.
- Gustaríame que entre nos non surxan malos rollos e que nos levemos todos ben. Somos deportistas e temos que respetarnos porque compartimos sufrimentos.
Por favor, troquemos de tema e falemos, por exemplo, de cómo se presentan as siguintes probas do circuito. A min dame medo a terceira. Seica son 30 km e nunca fixen mais de 22 seguidos (Truchillas). Agardo non facer bochas nos pes.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 9:58

IMOS-INDO escribió:
A min dame medo a terceira. Seica son 30 km e nunca fixen mais de 22 seguidos (Truchillas). Agardo non facer bochas nos pes.

Os días previos a carreira utiliza unha crema hidratante pra os pés e se podes leva uns calcetís de recambio pra a mitade de carreira trocalos.

Saúdos

www.jeffxavi.blogspot.com
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 11:00

IMOS-INDO escribió:
Hola compañeiros.
GRAZAS a todos por aceptaren miñas disculpas amosándome voso apoio e comprensión.
Están surxindo comentarios niste foro os que quisera engadir algo:
- Quen cometeu as irregularidades/trampas durante a proba fun eu, polo que o culpable son eu e non quen pon istes actos en coñecemento dos demais.
- As trampas non son xustificables . Non debemos rirnos do esforzo dos demais.
- Gustaríame que entre nos non surxan malos rollos e que nos levemos todos ben. Somos deportistas e temos que respetarnos porque compartimos sufrimentos.
Por favor, troquemos de tema e falemos, por exemplo, de cómo se presentan as siguintes probas do circuito. A min dame medo a terceira. Seica son 30 km e nunca fixen mais de 22 seguidos (Truchillas). Agardo non facer bochas nos pes.

Aviso de moderación:
A partir de agora, e co obxectivo de non sairse do tema orixinal (Galicia Máxica Trail Adventure) eliminarase sen máis calquera referencia á incidencia en cuestión (creo está suficientemente aclarada).

Disculpade as molestias e graciñas por colaborar.

(Aprobeito para lembrar a ligazón na que se está a tratar a segunda proba do circuito GMTA: Terras do Carballiño)
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2754 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 11:43

xabi escribió:
IMOS-INDO escribió:
A min dame medo a terceira. Seica son 30 km e nunca fixen mais de 22 seguidos (Truchillas). Agardo non facer bochas nos pes.

Os días previos a carreira utiliza unha crema hidratante pra os pés e se podes leva uns calcetís de recambio pra a mitade de carreira trocalos.

Saúdos

Yo que soy un novato en este tipo de carreras, estoy dudando si apuntarme o no a ésta y quisiera que, xabi como experto o, cualquier persona que haya hecho recorridos largos opineis al respecto ¿Que consejos podeis darme? ¿Me apuntaré a esta carrera?

Nota: en Moaña (mi primera carrera de Trail) hice un tiempo de 2 horas y 23 minutos.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
cicuta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/10
0 Carreiras
148 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 12:44

Hola, pues yo estoi en tu misma situacion debute en moaña y kede muy satisfecho conmigo mismo y enganchadisimo a este tipo de carreras pero esa distancia me hace dudar la verdad.
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 13:44

Boas unha dúbida ¿Onde pon que puntúan os circuitos da GMTA no circuito de correrengalicia?

Always Look On The Bright Side Of Life
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 14:56

Eu teño leido, no foro , que puntuan todas.
Outra cousa e que ainda non aparezcan no calendario de carreiras puntuables , pero si puntuou Moaña, han de puntuar as demais.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 14:58

jesusb escribió:
xabi escribió:
IMOS-INDO escribió:

Saúdos

Yo que soy un novato en este tipo de carreras, estoy dudando si apuntarme o no a ésta y quisiera que, xabi como experto o, cualquier persona que haya hecho recorridos largos opineis al respecto ¿Que consejos podeis darme? ¿Me apuntaré a esta carrera?

Nota: en Moaña (mi primera carrera de Trail) hice un tiempo de 2 horas y 23 minutos.

saludos,

Yo me apunte a pesar de que nunca corri esa distancia, lo maximo que hice son 22. Asi que malo será que no acabemos aunque sea andando. Lo de los consejos sería bueno.
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 15:52

¿de las fotos de Paulo Ministro (Portugal) no se ha vuelto a saber nada?
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 22:26

¡bueno, bueno, bueno¡¡¡¡¡ Enfadado . Tengo que presentar mi más dura crítica y protesta formal a la fecha elegida para la segunda prueba del circuito. Y todo ello en base a que habiendo como hay 4 y digo CUATRO domingos en ese mes se os va a ocurrir poner la fecha para esta segunda prueba el 13. ¡¡¡¡Una sinvergüencería¡¡¡¡. Sabiendo como debería saber todo ciudadano de pro que ese día 13 es inhabil. Y no es que sea la Virgen de Fátima, ni Carnavales(que es la semana anterior) sino que es la FERIA DEL VINO DE CHANTADA. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Avergonzado
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 23:36

JAJAJA
LA FERIA DEL VINO DE CHANTADA.....ESPERO QUE TUS QUEJAS SEAN DE BROMA...

a4velas.blogspot.com
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 23:46

hormigAtomica escribió:
¿de las fotos de Paulo Ministro (Portugal) no se ha vuelto a saber nada?

Diego, le envié un correo esta tarde a Paulo. Cuando me responda te lo comunico.

Saludos
Satolo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/11
2 Carreiras
6 Mensaxes
BUEU
Respostar citando Envío Ven, 25 Feb 2011, 8:34

HOLA A TODOS
PRESÉNTOME COMO NOVO FORISTA E QUERO MANIFESTAR QUE ESTA FÓRMULA É EXCELENTE PARA MANTERNOS EN CONTACTO.
SON COÑECIDO E AMIGO DE IMOS-INDO E SEI QUE SE SINTEU MOI MAL ESTES DÍAS POR CULPA DUNHA DEBILIDADE PASAXEIRA. PÓDELLE PASAR A CALQUERA.
VERÉMONOS EN PAZOS DE ARENTEIRO E OXALÁ FORMEMOS UN GRUPO DE SUFRIDORES DEPORTISTAS SEN RENCORES.
POR OUTRA BANDA, INTERESARÍAME SABER A CLASIFICACIÓN POR CATEGORÍAS ¿PUNTÚAN APARTE OS VETERÁNS DOS SENIORS, OU E TODA CONXUNTA?
SAÚDOS E ATA VERNOS.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos