xabi escribió: |
O de hoxe en Boborás xa resultou de xulgado de garda.... Os "machotes" todos meténronse no vestiario das rapazas a ducharse e namentres unha muller da "Bouza Sprint" agardando fora, rogándolles por favor que saísen i eles nada de nada....incluso con algún "gilipollas" realizando "mofa" e decíndolle "pero entra mujer, que no nos vamos a asustar" O pior de todo e que moitos dos que se atopaban no vestiario das rapazas son deses dos que se lles enche a boca falando de civismo, tolerancia, compañerismo,prudencia,etc....bla,bla,bla...."mangallós" |
joanotra escribió: |
Muchas gracias Xabi soy la chica de la Bouza Sprint creo que hay que respetar los vestuarios y claro que te puedes equivocar como comento alguno y no pasa nada pero por favor siempre con respeto. Gracias un saludo |
beauvais escribió: | ||
Eu fun dos incivilizados, incivilizado involuntario pero incivilizado. Cando cheguei aos vestiarios entrei sen ver o cartel da porta e dentro o único que había eran homes. Decateime do erro cando estaba espido e chegaron dúas mulleres. Pedínlle perdón. Por suposto que é inxustificable e para outra vez prometo poñer atención. Polo que a min respecta de machote nada e de encherse a boca de civismo a verdade é que o xusto. En canto a mofa eu non a vin por ningún lado. |
joanotra escribió: |
Muchas gracias Xabi soy la chica de la Bouza Sprint creo que hay que respetar los vestuarios y claro que te puedes equivocar como comento alguno y no pasa nada pero por favor siempre con respeto. Gracias un saludo |
montxo escribió: |
Eu coido que o pedires perdon e algo que vos honra.... e no me cabe e menor duda de que o acontecido foi debido a un erro.... de todas formas penso que demostrades educacion e saber estar.... Este suceso sirve pa demostrarlle a aljuns que equivocarse e pedir perdon faimos mais jrandes (que non mais homes).. un saudo |