Foros ›
duchas das rapazas nas carreiras populares
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 16:56
Asunto: duchas das rapazas nas carreiras populares

O de hoxe en Boborás xa resultou de xulgado de garda....

Os "machotes" todos meténronse no vestiario das rapazas a ducharse e namentres unha muller da "Bouza Sprint" agardando fora, rogándolles por favor que saísen i eles nada de nada....incluso con algún "gilipollas" realizando "mofa" e decíndolle "pero entra mujer, que no nos vamos a asustar"

O pior de todo e que moitos dos que se atopaban no vestiario das rapazas son deses dos que se lles enche a boca falando de civismo, tolerancia, compañerismo,prudencia,etc....bla,bla,bla...."mangallós"

www.jeffxavi.blogspot.com
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 17:20
Asunto: Re: duchas das rapazas nas carreiras populares

Muchas gracias Xabi soy la chica de la Bouza Sprint creo que hay que respetar los vestuarios y claro que te puedes equivocar como comento alguno y no pasa nada pero por favor siempre con respeto. Gracias un saludo
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 17:25

Tes toda a razón... se a todos nos gusta que as rapazas se animen a ir ás carreiras (moitas veces corre unha por cada 10 ou 15 homes) non poden suceder estas cousas. Eu non me din conta de que sucedera esto porque non me duchei no pabellón senón na casa, pero chegáronme comentarios desto e deume verdadeiro noxo. Espero que os que okuparon o vestuario femenino recapaciten, non creo que lles gustase se unha das participantes fose, por exemplo a súa irmá ou a súa filla. Polo demais, felicidades á organización, un cross moi ben feito.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 17:25

xabi escribió:

Os "machotes" todos meténronse no vestiario das rapazas a ducharse e namentres unha muller da "Bouza Sprint" agardando fora, rogándolles por favor que saísen i eles nada de nada....incluso con algún "gilipollas" realizando "mofa" e decíndolle "pero entra mujer, que no nos vamos a asustar"

O pior de todo e que moitos dos que se atopaban no vestiario das rapazas son deses dos que se lles enche a boca falando de civismo, tolerancia, compañerismo,prudencia,etc....bla,bla,bla...."mangallós"

Eu fun dos incivilizados, incivilizado involuntario pero incivilizado. Cando cheguei aos vestiarios entrei sen ver o cartel da porta e dentro o único que había eran homes. Decateime do erro cando estaba espido e chegaron dúas mulleres. Pedínlle perdón. Por suposto que é inxustificable e para outra vez prometo poñer atención.
Polo que a min respecta de machote nada e de encherse a boca de civismo a verdade é que o xusto. En canto a mofa eu non a vin por ningún lado.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 17:35

Eu debo recoñocer que fun outro dos que EQUIVOCADAMENTE entrou no vestuario das mulleres, xa que cando cheguei estaba cheo de homes e ademais de que nin me fixei no cartel, estaba ateigado e non habia unha soa muller...

O que é certo, e que cando a primeira muller chegou, todos pedimos disculpas e ningun home mais entrou no vestuario. Tamen quero decir que a pesar de que non escoitei ningun comentario do tipo "entra que non hai problema", se foi así, pareceme unha falla de respeto hacia a opinion da muller que lle pareza que si hai problema...

Falando por min, disculpas as mulleres afectadas...Sintoó!
E secundando o que dice Beauvais, tampouco me considero ningun machote, nin se me enche a boca falando de civismo, tolerancia, compañerismo,prudencia,etc....bla,bla,bla...."

xoslois.blogspot.com/
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2754 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 19:23

joanotra escribió:
Muchas gracias Xabi soy la chica de la Bouza Sprint creo que hay que respetar los vestuarios y claro que te puedes equivocar como comento alguno y no pasa nada pero por favor siempre con respeto. Gracias un saludo

Gracias a que joanotra es una chica educada y comprensiva Aplauso Aplauso Aplauso

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
pitufa

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/09
22 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 19:46

por desgracia non e a primeira vez que pasa,e moitas veces eu xa paso de ducharme nas carreiras unha,porque sempre nos sae agua fria,e outra,porque si hay 3 vestuarios os homes ocupades os tres,eso pasou no vran nunha carreira cerca de orense,de 10km,e tuvemos que votar fora os que estaban dentro.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 19:58

beauvais escribió:
xabi escribió:

Eu fun dos incivilizados, incivilizado involuntario pero incivilizado. Cando cheguei aos vestiarios entrei sen ver o cartel da porta e dentro o único que había eran homes. Decateime do erro cando estaba espido e chegaron dúas mulleres. Pedínlle perdón. Por suposto que é inxustificable e para outra vez prometo poñer atención.
Polo que a min respecta de machote nada e de encherse a boca de civismo a verdade é que o xusto. En canto a mofa eu non a vin por ningún lado.

A min pasoume o mesmo na Media de Betanzos, e actuei de igual forma q ti. Pedin disculpas e ningun problema. Creo que os "q se creen machitos" cóntanse cos dedos dunha man e de machitos nada, maleducados ou pouco cabaleiros coas mulleres. Ojalá siga habendo mais mulleres nas carreiras e a este ou calquera tipo de comentario despectivo, Parar nin caso
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 20:04

Está claro que o que hai que facer é leer os carteis e punto Avergonzado Avergonzado Avergonzado . Se en verdade hai xente que o fai a posta é unha vergoña Enfadado Enfadado Enfadado . Desde logo pitufa a solución non pode ser que non os poidades duchar Parar Parar Parar . En caso de espabilados iso se arranxa cunha persoa da organización controlando a porta

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 21:50

joanotra escribió:

AY maria eu como perdin este espetaculo ,ver os tios sen mallas Aplauso Aplauso Ríndose Ríndose Ríndose para prosima avisa Ríndose vemonos na prosima desnudos ou en pelotas Ríndose
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 21:57

Eu coido que o pedires perdon e algo que vos honra.... e no me cabe e menor duda de que o acontecido foi debido a un erro.... de todas formas penso que demostrades educacion e saber estar.... Este suceso sirve pa demostrarlle a aljuns que equivocarse e pedir perdon faimos mais jrandes (que non mais homes)..

un saudo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 22:13

Haber donde está esa igualdad que tanto alardean determinados movimientos. Sorriso
!!! Todos xuntos que caray !!! Guiño
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 22:21

montxo escribió:
Eu coido que o pedires perdon e algo que vos honra.... e no me cabe e menor duda de que o acontecido foi debido a un erro.... de todas formas penso que demostrades educacion e saber estar.... Este suceso sirve pa demostrarlle a aljuns que equivocarse e pedir perdon faimos mais jrandes (que non mais homes)..

un saudo

si o entendo ben, que creo que si, completamente de acordo contigo Montxo.
Estou seguro de que os que equivocadamente foron o vestiario femenino , polo menos os que eu coñezo, fixeronno sin querer, sin maldad e por erro.
E por suposto que o feito de presentarse como os autores do erro, y pedir perdon por elo, honraos..
Un saludo.

pd.- Un 10 para Joanotra , que creo que lo entendio y ha sabido llevarlo bien a pesar de haber tenido que esperar.

vemonos na proxima

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos