Foros ›
Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 22:09
Asunto: Re: CARSantiago

Sodes uns bestias!!!!
Eu fun de paseo pero a verdade que é cando mellor o paso, acabei coma unha rosa a unha media de algo menos de 5'.
Non sei se deixar de competir e dedicarme a pasalo ben, o malo é que creo que non son capaz de pisarlle cando estou ben...
A seguir dándolle!!!!

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 22:11

Por certo, eu tamén fatal do estómago despois de comer...

Miguel Torga, Diário VII
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 22:47

Pero mozos deixo de ir adestrar con vos e xa voades.
Manda carallo vou ter que poñerme eu tamen as pilas e adestrar para poder pillar-vos.
Gallego sigue asi e faras inda unha mellor marca.Ferraduro ai recuperando a confianza perdida.Dani dando o do de peito.Marola coma sempre na sua liña.Linneo nisto sempre se disfruta e supoño que tamen avera que darlle a noraboa a gilito e xolinha que son da zona e andan polo aire tamen.
Se me esquenzo de alguen perdoade pero son un berzas

You´ll never run alone
gallegoblanco

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 22:54

Noraboa a todos os que corréchedes en Ferrol, supoño que será un luxo correr unha media no mes de decembro en Galicia con esa tamperatura.

Pero hoxe escribo en especial para darlle a noraboa a Gallego!!! Alegreime moito esta tarde cando me contou a carreira e o tempo que fixo, a verdade é que o merece, coma case sempre na vida o esforzo e a constancia acaban dando os seus froitos. Pola parte que me toca tamén me alegro, supoño que algún que outro xen (ademáis do da terquedade) compartiremos, así que a base de queimar mizunos eses tempos acabarán saíndo. Sorriso

Eu por aquí acabando os últimos días de traballo do ano e con ganas de compartir algunha carreiriña con vos, supoño que farei a San Silvestre de Noia e a rodaxe posterior. Con Gallego creo que vou ter o privilexio de compartir algún que outro entreno de "calidade" polos montes de Santa Comba, a este ritmo creo que vou ter que ir en BTT para poder seguilo!!

Un abrazo a todos e a ver se vos podo acompañar nalgunha sesión de isotónicas
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 11:31

¿Asimilada la marca Gallego?
Y ¿hubo bici o no hubo bici? Tengo curiosidad por saberlo... hay que aprender de los que saben entrenar. Aplauso

Gallegoblanco, esperamos con muchísimo interés vuestro próximo duelo en Viana... Guiño
Chicos y chicas: ¿hacemos una porra? Mr. Green

No sigo nada bien, menos mal que es lunes y puedo descansar, los pies los tengo fatal, ando con las botas más cómodas que tengo y aún así estoy medio coja, y aunque del estómago no me encuentro tan mal como ayer todavía me llega. Como Linneo también se encontró mal, estoy pensando que quizás el nuevo Aquarius (yo tomé tres) o la barrita energética tuvieran algo que ver. Triste

Petete ¿Entrenando hoy a las 7.30? Pensando Pensando
¿Piky quizás?¿aura.me?¿Barrachina?¿Jabelo?

Última edición por Marola o Lun, 13 Dec 2010, 11:52; editado 1 vez
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 11:44

Ojala fuese yo, eso sería buena señal, pero yo no estoy para entrenar la carrera ni a las 12 del mediodía; y menos a esas horas Guiño . La pista de San Lazaro es definitiva, y Marola, espero que te aprendas el nick de una vez. Es aura.me y no Lauram Ríndose Ríndose Guiño

Todos temos unha leiriña en Conxo
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 11:51

Piky escribió:
Ojala fuese yo, eso sería buena señal, pero yo no estoy para entrenar la carrera ni a las 12 del mediodía; y menos a esas horas Guiño . La pista de San Lazaro es definitiva, y Marola, espero que te aprendas el nick de una vez. Es aura.me y no Lauram Ríndose Ríndose Guiño

aura.me, aura.me, aura. me..... Muro Muro

Y Piky, Piky, Piky.... Muro Muro

Ríndose Ríndose

(hoy estoy más espesa de lo habitual Avergoñado )
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 12:16

Marola escribió:
Petete ¿Entrenando hoy a las 7.30? Pensando Pensando
¿Piky quizás?¿aura.me?¿Barrachina?¿Jabelo?

yo entrenando a las 07:30 ??? ni jarto grifa ... me inclino por uno que no dice ni pio Guiño
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 12:24

Marina, si que hice la bici ayer, y me debió sentar bien, porque hoy estoy nuevo, pero me inclino que lo que me dejó nuevo fue dormir 9 horas seguidas. Moi feliz Moi feliz Moi feliz .
Ah, y de duelo en Viana nada, no vaya a ser que le esconda las zapatillas. Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 16:53

Marola escribió:
No sigo nada bien, menos mal que es lunes y puedo descansar, los pies los tengo fatal, ando con las botas más cómodas que tengo y aún así estoy medio coja, y aunque del estómago no me encuentro tan mal como ayer todavía me llega. Como Linneo también se encontró mal, estoy pensando que quizás el nuevo Aquarius (yo tomé tres) o la barrita energética tuvieran algo que ver. Triste

Pois acábanme de dicir en casiña que os Aquarius estaban no límite de caducidade (debían de caducar este mes), polo menos o último dos 2 que lle mandei...

Ummmmmmmmmmmmmmm

Miguel Torga, Diário VII
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 18:27

yo entrenando a las 07:30 ??? ni jarto grifa ... me inclino por uno que no dice ni pio ;)[/quote]

A esa hora e cando Lois entra na nosa cama,
e non o cambio por nada no mundo....de momento.

Saudiños.
Vilma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/04/08
0 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 20:23

Hoy me han tocado 13km y no ha estado mal Angel ...pero ahora me duele los hombros , el cuello y la cabeza Triste Muerto ( vamos , que estoy hecha unos zorros !!!! ) no sé, si está relacionado con haber entrenado o es que mi cuerpo me prepara una Congestión /Catarro ..de campeonato !! Parar Demo
gallegoblanco

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 22:53

As 7.30 non é hora pa entrenar. A esa hora xa estou saindo da piscina para o traballo!!!
aura.me

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/08
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 23:44

Bueno, bueno...a las 7.30 tengo entrenado alguna vez aunque me parece q hoy... Mi entreno brillo por su ausencia!, hoy toco jornada laboral mañana y tarde asi q la piscina ha tenido q esperar, pero como este fin de semana he cumplido bien asi q mañana a la Alameda!.
Enhorabuena a todos los q corristeis en Ferrol!, no me extraña que los domingos vayais como motos!.
Picapiedra un pelin y .....bajamos de 1,30! Genial
Marola, que te paso en los pies?, ya estas mejor?, por cierto, tranquila con mi link jeje en realidad en un principio era aurame, pero olvidada la contraseña jeje pase a ser aura.me! En fin!! Mi cabecita jeje
Un abrazo a tod@s!
Vilma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/04/08
0 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Dec 2010, 0:24

Me he olvidado de una cosa ... Silbar enhorabuena a todos por vuestras carreras....especialmente a Gallego .

Ah!!! yo tampoco hice el entrenamiento a las 7:30h Angel Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos