Por eso me cuesta a mi y atros correlegas bajar un minuto la marca casi una temporada
| boirinho escribió: |
| Eu a verdade é que non poñería a man no lume por ninguén, nin sequera polos populares. Fai anos, na mítica marcha cicloturista Quebrantahuesos, quíxose facer uns controis de dopaxe, que ao final creo que non foi a término, pero non me estranaría nadiña que os resultados foran un tanto...difíciles de explicar. En Valladolid incluso falábase de ximnasios que suministrabas aos seus clientes sustancias de rara procedencia... Ao mellor, se chegaran a facer controis antidopaxe nas carreiras populares, e me tocara a min algún día, pois ao mellor daba positivo, pero non por que quera mellorar a base de sustancias dopantes, senon porque tomo medicamentos para as miñas alerxias, ou as miñas dores nos xeonllos, e non sei se terán sustancias dopantes, e a verdade é que nin me interesa, xa que eu, nin lle vou quitar ningún premio a ninguén, nin é a miña maneira de gañarme a vida. A min o que me interesa é que eses medicamentos alivien as miñas doenzas. |
| lobo escribió: |
| A mi todo esto me suena a caza de brujas... y lo malo es que nadie se acuerda de que hay una cosita llamada presunción de inocencia. El nombre se mancha sin saber si es culpable o no. Como se nota que estamos en España y quela gente se culturiza con el cotilleo de Tele 5! Es que vive del "difama que algo queda". Ánimo Marta!!!!!!! |