SALNES Novo foreiro
20/04/10
0 Carreiras
3 Mensaxes
Mér, 08 Dec 2010, 18:24 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
hola
¿ cantos circuitos de montaña vamos a ter en galicia?
get on trail
Galicia Máxica Trail Adventure
¿?
krrkrrktpillo Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Mér, 08 Dec 2010, 19:34 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure Fantástica iniciativa. Desde que he probado la montaña me ha enganchado así que estaré atento y activo. Mucha suerte y si necesitáis colaboración aquí estamos. RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Mér, 08 Dec 2010, 19:40 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Cada prueba del circuito estará abierto a la participación de 200 corredores y 200 senderistas como máximo.
Queremos que sea un proyecto especial y tendremos muy presente la seguridad de todos los participantes que nos acompañen.
Os dejamos unas fotos para que os hagais una idea de lo que estamos preparando.
Mér, 08 Dec 2010, 19:49 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Perdonar por las fotos que no se ven en el mensaje anterior. Dichas fotos son estas:
Mér, 08 Dec 2010, 19:50 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Buena iniciativa, el trail tiene mas adeptos cada dia, y asi, es de agradecer que salgan nuevas propuestas Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Mér, 08 Dec 2010, 19:59 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Perdonad la impaciencia...creo que muchos ya estamos deseando que se materialice el circuito...
Mér, 08 Dec 2010, 21:51 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
cabuxamontesa escribió:
SALNES escribió:
hola
¿ cantos circuitos de montaña vamos a ter en galicia?
get on trail
Galicia Máxica Trail Adventure
¿?
Os que fagan falta, mentras os organismos oficiais non se mollen, terá que mollarse alguén.
Un saudete!
...cuanta razon tienes cabuxamontesa !!!
...la de horas,llamadas de telefono,viajes,tiempo de estar con la familia,etc...que se invierte en ofrecer este tipo de cosas,todo para que la gente disfrute y quede contenta....con actividades asi, ganamos tod@s !!!
Xov, 09 Dec 2010, 0:29 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Eu ainda non probei a montaña,pero a cousa chamame bastante.Se nanguha queda un oco aí estarei.
Xov, 09 Dec 2010, 11:45 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Excelente noticia para tódolos amantes da montaña. Esperemos recuperarnos para 2011 e participar nesta bonita iniciativa. Espero q algunhas das carreiras transcorra pola zona dos ancares ... encantaríame poder disfrutar dunha fermosa carreira tan pretiño da casa. www.24gramos.blogspot.com
xan Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Xov, 09 Dec 2010, 13:00 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Ola,
Noraboa por este proxecto, e sobor de todo por tentar que os populares se adentren no mundo do Trail.
Estaremos atentos a novas que nos tendes deparados.
Xov, 09 Dec 2010, 13:21 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Tronco escribió:
Eu ainda non probei a montaña,pero a cousa chamame bastante.Se nanguha queda un oco aí estarei.
Animate, Tronco, e a ver se convencemos a Norris.
Eu xa corrin a do clube fluvial de Lugo e a de Parada do Sil, e realmente me gustan mais cas de asfalto, ainda que recoñezo que son moito mais perigosas, sober de todo nas costas abaixo.
Unha perta dende a túa terra.
pd: a ver se te anotas a de Lalín do dia 2 de xaneiro e nos vemos. o mais rápido dos gordiños
Xov, 09 Dec 2010, 14:44 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Encántame, estaremos atentos os Afiadores para participar no circuito. Saudos e ánimo por esta gran iniciativa
Xov, 09 Dec 2010, 16:22 Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Me gusta la idea, espero que todo salga adelante y podamos vernos mas a menudo en las carreras fuera de asfalto.
Suerte organizadores.!
Saludos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos