Tan so voulle botar un pequeno rapapolvo ao que estaba controlando a fila na zona de repostaxe, que me pegou un empurrón, que non sería forte, pero eu canso como estaba, sentínno coma un tornado, e en consecuencia quedoume atrás a bebida e a cirola que tiña unha pinta maravillosa, as duas mandarinas que puden coller tampouco estaban nada mal.
¡¡¡¡¡¡ Asi da gusto !!!!!!! Impresionante como se lo montaron en Pinga-Pinga. Parecéis auténticos profesionales de las carreras poulares, de 10
.
10
,avituayamiento post-carrera en exceso,camiseta guapa,cuestas potentes,speakers muy buenos,muchos corredores y,por poner un pero,exceso de celo por parte de la policia al no permitir el paso de la gente y dar ordenes al pobre poli joven del aparcamiento de que no podia subir nadie hasta que pase la bici con bandera verde y dejarle todo el marron de dar la cara a el solo.Para repetir sin ninguna duda.Saludos. | xto2812 escribió: |
| impresionante traballo o realizado por toda a organizacion e voluntarios,gracias por perder o tempo do voso lecer pa q outros poidamos disfrutar do deporte q nos gusta. solo hai unha cousa q non me gusta tanto en esta carreira como en outras moitas , e q despois do avituallamento en carreira deixamos toda a carrete,ra chea de botellas de auga vacia.Non me parece xusto deixar todo asi ,non sei si hai algunha solucion para evitar isto,si alguen sabe como evitalo q mo digo pois estamos preparando unha carreira e gustariame evitar isto. P.D eu tamen tirei coa botella o chan |
Saudos e a correr
.
, aburiño veciños de Santo Tome de Piñeiro.
por que se lo han currado antes de la carrera con: