Foros ›
Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 19:19
Asunto: Re: Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

jotaeme escribió:
¿Alguén sabe se a recollida mañá pola mañá tamén é nese bar?

Saúdos,

Me imagino que sí, ya que tenían todas las bolsas y todas las camisetas ordenadas, así que no creo que lo saquen todo y lo pongan en otra dependencia que ahora mismo no tienen. Es mi opinión.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 19:24

Fun hoxe ás 15:00 a recoller o meu dorsal e, efectivamente, non había tal carpa, pero había carteles por toda a rúa Montero Ríos con flechas que indicaban onde era a recollida de dorsais. Era cuestión de seguilos e listo.
Para aqueles que non coñezan Vigo, simplemente tedes que localizar o edificio administrativo da Xunta de Galicia e a recollida de dorsais é nun local que hai na praza contigua (a praza da Estrela). Alí está montado todo o tinglado (gradas, palco, vallas,...), polo que me imaxino que tamén será alí mañá a recollida de dorsais. Déixovos un enlace a Google Maps para que vos situedes maps.google.com/maps?f...1&t=h&z=19

Non lle deamos tanta caña á organización, que con tanta crítica estámoslles quitando as ganas de organizar nada.

Gracias a todos os que organizan esta carreira e vémonos mañá.

Estrénome nesto das 1/2 maratóns, polo que para min será un día moi moi especial. Terían que saír moi mal as cousas para que mañá teña algo que criticar. Sorte a todos e máis positividade.
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 19:43

Confirmar que a recollida de dorsais no día de mañá será no mesmo lugar. Sorte
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 21:36

AveFenix escribió:

Non lle deamos tanta caña á organización, que con tanta crítica estámoslles quitando as ganas de organizar nada.

Gracias a todos os que organizan esta carreira e vémonos mañá.

Penso que non hai que confundilas cousas. Eu son o primeiro en agradecer o traballo de organizar esta carreira pero as cousas hai que facelas con seriedade. Acepto por suposto as disculpas de 42195 pero me parece do máis normal a crítica que fixen. Para ben ou para mal todos temos que facer "encaixe de bolillos" para organizarnos e chegas a recoller o dorsal onde te indican e tes que marchar de balde e sen explicacións... Pola miña parte tema rematado e desexar á organización que mañán todo saia ben.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 21:45

Bueno, xa en Vigo listo para ir á piltra; gracias polo mapa para a recollida de dorsais, supoño que poderei aparcar por alí si vou cedo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 22:26

Outro que se vai a cama, agardamos disfrutar de unha mañá de atletismo pupular, saudos e sorte a todos.

Nunca correrei só...
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 4:07

uno que no duerme desde las 4:00 si lo de la homologación me tiene dándole vueltas,mira que pensar que no valdrá de nada mi megamarca de mañana me tieneeeee...... Muro Muro Mr. Green Mr. Green que va,es lo que tiene ser nervioso,menos mal que sólo somos populares que si no madre mía Abraiado Muerto nos vemos en unas horas que en breve salgo para vigo,antes de las 8,suerte a todos!!
tigreton

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/08/10
0 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 12:05

La carrera con fallos (eso es imposible que no ocurran) es una segunda edicion, ha sido notable (no muy lejos del sobresaliente) y el dia maravilloso. En cuanto a la distancia la gente con gps le daba perfecto (con margenes de 30 mts). Esperemos que el año 2011 tenga la suerte de contar con una carrera que cada año ganara en espectaculo.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 13:45

Muy buen día hoy para disfrutar de esta segunda edición de la media de vigo. Si en la próxima edición se mejora tanto como de la 1ª a esta no me la pierdo seguro.
Ahí van mis peros: el giro tan brusco y deslizante -me fui al suelo- antes de la meta (y que la llegada no sea justo al final, para evitar un giro), que no se descuenten leuros en la inscripción por el chip amarillo (ahora que me lo he comprado...) y que digan que los dorsales se entregan hasta las 9 (a las 10.20 seguían dando).

Gracias al que haya devuelto mi camiseta en la bolsa negra del dorsal, que me la olvidé allí.

Mogollón de foreros y muy buen ambiente. Recorrido rápido, camiseta chula, bolsa de corredor genial y muy completa. Enhorabuena a la organización.

Por cierto, a ver si consigo a la chica que sacaba las fotos en la rotonda del Berbés.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 13:48

Oh vaya, quería decir las fotos que sacaba la chica en la rotonda de Bouzas. Demo sorrindo

P.D.- Mi carrera normal, sobre lo previsto y acompañado por Morán y runrunpabli. Ehnorabuena a centella que va como una moto, moussambani, rafa, banderas, "bubó", ....
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 13:57

impresionante carrera...

marca para todos los afilados....

grandes!!!

a ver si se consolida esta carrera

SALUDOS

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 14:38

Magnifico dia en Vigo Molón ,,buena organizacion Aplauso ,precioso recorrido lo unico malo al final esa curva de 90º y resbaladiza Enfadado yo paraba en seco gracias a la secre Guiño que me avisaba,bolsa del corredor aceptable Moi feliz ,ahora nos toca en Pontevedra cumplir Guiño .

Los Afilaos rompiendo marcas ya lo dije ayer seria un dia especial para los Afilaos Aplauso Aplauso Aplauso .

Mi carrera me propuse seguir a rueda de Runrunpabli el cual me animo desde el principio Aplauso y asi hice que entramos juntos se nos unio Telmocho Guiño y hasta el final.

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
ankara

Novo foreiro
Novo foreiro
31/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 14:44

ojalá haya muchas más medias como esta!! iba a por el 1:45 y llegué diez minutos antes de lo previsto Bailar

Me gustó la organización, la consigna, los vestuarios, que no hubiera problemas para aparcar por la mñana... sólo faltó que la gente que estaba viendo la carrera a pié de calle animara un poco! (con lo que ayuda, sobre todo en los últimos kilómetros!)
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 16:20

Pues a mí me gustó esta media maratón Ibercaja. Circuito plano de 3 vueltas y un poco de viento en contra en la 2ª mitad de la vuelta. El circuito como ya se explicó debió cambiar por causa de las obras, con lo que hay que pensar que los permisos del ayuntamiento son los que son y no se puede remediar. En cualquier caso, a ver cuándo podemos correr por Vigo sin coches al lado. De todos maneras, la llegada en Montero Ríos me pareció muy bonita, aunque con la famosa curva peligrosa...
En mi caso, buena carrera, de menos a más y buen resultado.
Saludos a todos!!!
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 18:00

Viendo la carrera desde fuera,la curva era muy peligrosa,yo en la 1ª vuelta conte 5 caidas,merecia la pena hacerla un poco mas larga para que no hubiera problemas

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos