mad.jpg | |
Descrición: | 24H RUNNING RACE 2010 |
Visto: | 6856 veces |
![]() |
xiamenfroi escribió: |
Buf...!! eu estou aínda pensando a ver se podo facer os 42k para o ano que ven, así que as 24h ou os 100km quédanme... como cho díría eu, un pouco lonxanos. ![]() ![]() ![]() Perdón: Decateime de que non eras galego xusto tras pulsar 'Enviar'. Traducción: Buf...!! Yo todavía estoy pensando a ver si puedo hacer los 42k para el año que viene, así que las 24h o los 100km me quedan... como te diría yo, un poco lejanos... ![]() ![]() ![]() Saúdos (saludos) |
OSCAROURENSE escribió: |
amigo, eu coido que coas 5 horas que me vai levar a proxima maraton de montaña en penedos xa teño de abondo ![]() 24 horas para min e unha tolada nestes momentos (incluso si son de festa rachada) ![]() |
santyrg escribió: |
Ola, qué tipo de probas corres tí?de 100 qm?Eu ando con ganas de debutar nos 100.Cántos qm se necesitan mais o menos para facer uns 100 qm aceptables?.Imaxino que o tipo de adestramento será horas de dedicación e o problema a maioría das veces é que non se dispón de ese tempo xa que tes que dedicarllo a outras actividades fóra do traballo,coma a familia. Un saúdo. |
xabi escribió: |
Buenas, creo que en Valdepajarés coincidiste con algunos ourensanos "locos" de carreras ultratrail de montaña como Quintas y Pascual del CM Ribeira Sacra. Para el año tengo un reto : la transvulcania 2010 Todo por culpa del "italiano loco" , jeje, que es un gran amigo pero que está como una cabra!!! ![]() |
ammadrian escribió: | ||
Coincidin , e falei un chico con eles boa xente, a magoa eh que en ourense non teñan mais clubes pero todo chegara ¡¡¡ un saudo |
ammadrian escribió: | ||
Oscar as 24 horas o mellor parecen tolada, pero se botas contas , correr por montaña unha maraton seria como correr polo llano unha doblemaraton , xa andas cerca dos 100km , e en carreiras de este tipo , mesturase a carreira coa marcha¡¡¡ asi que ¡¡¡ so falta que te animes un pouco ![]() |
xabi escribió: | ||||
Pero temos a carreira da miña terra en Parada do Sil !!! ![]() ![]() |