Foros ›
Podólogo Deportivo Santiago Compostela
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Odesperansa

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 6:18
Asunto: Podólogo Deportivo Santiago Compostela

Vendo o éxito da anterior entrada intento cun novo título, (no sei se debería pero ando apurado).

Despois de padecer unha periostitis tibial que me deixou case 6 meses sen entreno, volvo ás andadas (carreiras), e noto que se me está volvendo a poñer tonta a periostitis. pregunta:

¿Alguén sabe dun centro de podoloxía deportiva de confianza en Santiago de Compostela ou arredores (tamén me sirve Muros, Cee, ...)?

Gracias de anteman.
Juanola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/03/09
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 7:12
Asunto: Re: Podólogo Deportivo Santiago Compostela

Veña, vouche poñer un enlace que está todo o mundo de vacacións e esto non se move.

Bótalle un ollo a este enlace. Un saúdo

www.amerguin.com/
Odesperansa

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Ago 2010, 6:40
Asunto: Re: Podólogo Deportivo Santiago Compostela

Moitas gracias polo enlace,

dame a impresión de que este centro non fai estudo da pisada, de feito creo que un dos donos é profesor ou alumno aventaxado nuns seminarios de osteopatía que se imparten en Madrid e ós que asiste a miña moza (casualidades da vida). De feito nesta disciplina (osteopatía) soen desaconsellar o uso de plantillas excepto en casos moi moi concretos, din que son innecesarias, que corrixindo posturalmente ó paciente mediante diversas técnicas xa está.

E realmente eu tamen o creo, so que nunca ven de mais atallar os problemas por varios flancos Pensando

De todas formas, moitísimas gracias polo enlace, este tipo de clínicas de osteopatía son BOíííííííMAS Moi feliz , sempre e cando sexan bos osteópatas (moi bos, como me consta neste caso).

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos