Foros ›
VII Carreira Nocturna de Celanova (26/06/2010)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
miguelbm

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 9:28
Asunto: Re: VII Carreira Nocturna de Celanova (26/06/2010)

Aviso a navegantes!!!!!!

A todos aquellos que tenemos pensado desplazarnos y usaremos la autovía Vigo-Ourense y pasemos por los túneles de A Cañiza, sería bueno que saliéramos antes ya que los túneles están CERRADOS por obras y hay que desviarse por la antigua carretera durante unos 20 kms.

Como haga este calor se podrán formar largas caravanas en A Cañiza debido a los desplazamientos típicos desde las zonas de playa y Ourense.

Que nadie llegue tarde a Celanova por esta circunstancia!!!!

A disfrutar!!!!
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 12:57

Saudos a todos, Gracias os mais de 650 inscritos que mañá virán correr a Nocturna de Celanova, trataremos que todo esté perfectas condicións para que sexa unha xornada inolvidable.
Dende a organización solo vos queremos pedir unha cousa a todolos q veñades a Celanova : [u]Que desfrutedes da proba.

Un consello:
-Pos que veñades dende a carretera de Ourense , podedes mesmo na entrada a Celanova desviarvos a dereita e ir ata o polideportivo e deixar eí o coche, e ir a pe ata a praza a recoller dorsal e esperar o comezo da proba.Así o rematar tendes as duchas e coche xuntos.
-Tamén na Av San Rosendo hai un aparcamento gratuito pos corredores,con capacidade para 200 vehículos, este permanecera aberto ata o comezo das probas. E quedavos a escasos 400 metros da praza maior,
Recomendovos q veñades con tempo e fagades un pouco de turismo e coñezades CELANOVA.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 13:00

Saudos a todos, tal como vos comentou un compañeiro,pos que vinde dende a zona de Vigo,podevos desviar e sair da autovia na Cañiza e dende eí ir dirección Cortegada -Celanova.Boa carretera e aforrades kms sen ir ata Ourense.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 14:49

Ola,
Comentarvos que tan só esta pechado Enfadado o tramo de tunel en dirección OURENSE, a volta podedes vir por autovia xa que o tramo de tunel hacia VIGO esta aberto Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 15:58

xan escribió:
Ola,
Comentarvos que tan só esta pechado Enfadado o tramo de tunel en dirección OURENSE, a volta podedes vir por autovia xa que o tramo de tunel hacia VIGO esta aberto Satisfecho .

sds
Molón

Enton entre os kms de menos que se fan e o aforro de combustible, podedes comer un xamoncito na Cañiza..... !e una idea!

E certo que a estrada que vai dende a Cañiza a CElanova por Cortegada esta
"perita" e chegase nun pispas

Veña sorte e vemonos o domingo
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 17:46

Unha pregunta para Celanova ou calqueroutra persoa da organización que ma poida contestar: Ata que hora se poden recoller os dorsais para a proba absoluta? Supoño que ata as 22.00, mais prefiro telo claro canto antes; estou mancado, de xeito que nin me inscribín, non obstante estarei acompañando a dúas persoas que si correrán.
Grazas e saúdos.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 17:50

Saudos a todos, os dorsais comezaranse a repartir a partir das 18,00 ata as 22,00. Canto antes retiredes o dorsal moito millor,pero o ser a proba de noite e como acude moita xente de lonxe,tratarase de alongar o tempo de entrega o máximo posible para facilitar a entrega
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 26 Xuñ 2010, 22:56

Era a primeira que corría en Celanova. Aplauso Aplauso Aplauso Un dez a organización, a xente, os voluntarios e os participantes que foron moitos. Gran ambente. Encantado de coñecerte Rodri, e de saudar os foreiros na kedada, zafardacho, xabi, pipe, pajaro azul, vistaermosa, xose lois, tartarugo, linkin, toledano, administrador, jotaeme e perdoade se me olvido de algún. o ano que ben se a saude me o permite, repito. Saudos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Xuñ 2010, 23:32

amigos, coma me divertín hoxe!!!!

O ano pasado fún a tope e fixen o posto 45 na xeral pero non me percatei coma nesta edición, na que paticipei de paseo ( 154º ), do ambente tan especial e máxico que se vive en Celanova!!!

Reafírmome: a mellor carreira curta de Galicia!!!
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 3:33

que envidia me das,cuanta,maldad!! Ríndose Ríndose nos vemos en alguna,que hay que recordadr los viejos tiempos Guiño
-NaX-

Novo foreiro
Novo foreiro
9/02/10
31 Carreiras
12 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 7:15

Das carreiras que levo sen dúbida Celanova é a mellor organizada de todas. Non é por comparar pero xa podían outras organizacións tomar exemplo de cómo se fan ben as cousas, que ademais tampouco é tan complicado (estoume a lembrar da San Xoan de Vigo). Noraboa á organización e a toda a vila de Celanova por esta carreira tan fermosa.

Última edición por -NaX- o Sáb, 04 Ago 2012, 20:39; editado 1 vez
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 8:22

Felicitaciones Etuxía, a pesar del cansancio enorme carrera. Vaya fin de temporada. Si señor.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 9:57

Carrera de 10 en todos los aspectos:organizacion perfecta,recorrido bien,publico fantastico,voluntarios insuperables (irradiaban amabilidad y ganas de ayudarte por todos lados),avituayamiento inmejorable(habia agua en carrera por todos lados,nunca habia visto tantos puntos de hidratacion en una carrera de pocos kms.),camiseta guapisima Aplauso Aplauso .Y todo gratis...no lo entiendo Pensando .Ahora,para que no todo sean flores,decir que la distancia segun mi Fore 7.790 metros y me parece mucho error para ser tan pequeña Nono ,¿sera que aparecieron los metros que le faltaban a la de San Xoan? Silbar .Enhorabuena a todos los que tuvimos la suerte de poder participar.Saludos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 10:43

ENhoraboa a organizacion por unha carreira tan fermosa e con tan bo ambiente. pedirlle perdon os colegas da quedada, pois tuven a vista posta do cartel que puxeron durante mais de 20 minutos pero non vin aparecer a ninguen, o meu fallo foi non acercarme pois segun me comentaron PIPE E RUBENIGUI o remate da carreira fixerona do outro lado da entrada a igrexa.
rap69

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 11:12

organización magnífica en Celanova.... ya me gustaría que en mi pueblo se hicieran las cosas la mitad de bien, un éxito de participación y buen nivel, saludos y lo de la quedada para otro día, que no daba abasto jajaj¡¡¡¡¡ ....

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos