| koala36 escribió: |
| totti, non podedes poñer un plano do recorrido novo? ou senon indicar as calles polas que vai pasando, ainda que un plano seria o mellor. Xa que cambiastes o recorrido, pois igual o meu seguinte comentario non ten moito sentido, pero eu vouno facer igual por si e que todavia o novo recorrido pasa polo punto que vos vou a decir. Onte fun a facer o anterior recorrido, e o pasar a sala Gradin para dirixirme a plaza da Feira, puiden ver que xa esta unha atraccion da festa colocada, pero que ocupa toda a rua non deixando mais de un metro ou metro e medio para poder pasar, espero que o novo recorrido xa non pase por aqui, ou se tiñades pensado que pasara tratedes de desvialo un pouco para evitar ese paso, pois senon ides a recibir moitas criticas , xa que realmente queda moi pouco sitio para poder pasar (repito, igual este comentario xa non ten moito sentido) |
.
subirei un plano do novo trazado para a xente que non coñeza o Pobo | totti escribió: | ||
nada mais sair a Calvo Sotelo xiramos novamente a esquerda ata a porta do sol(como veras, atravesamos a principal calle da Estrada) na porta do sol tomaremos a Avd de Ponteareas que nos levara ata a rua Irida, o final da mesma xa nos toparemos novamente no Concello. Creo que apesar dos cambios y de algun que outro incoveniente, o recorrido gaña moito en vistosidade .Si podo y teño tempo subirei un plano do novo trazado para a xente que non coñeza o Pobo un saudo amigo e vemos o domingo |
| maRKis.puga escribió: |
| koala nos quedaría todo la acera para efectuar el giro. no??? y yO ayer x la tarde me pasé x esa calle y estaban ya las atracciOnes puestas pero mi coche pasÓ x allí así q si pasa el coche creo q nosotros daremos pasado... |
| xoixe escribió: |
| Si non ocurre nada fora do normal, penso estar mañán na Estrada. A carreira está para as 11:45 ¿non?. Vai a apretar o sol de caraio. ¿Donde se pode aparcar e duchar o mais cercano a saída? Un saudo. |
| koala36 escribió: | ||
xoixe, vouche a contestar eu, pois os da organizacion imaxino que hoxe andaran moi liados e igual nin se pasan polo foro hoxe. Para aparcar, penso que podras encontrar sitio pola zona da estacion de autobuses, ou senon polos arredores do campo de futbol do Estradense (A Baiuca). Polo centro, non creo que poidas encontrar sitio, pois a maior parte das calles estan cortadas por motivo das festas, pero por esta zona que che comento quedache cerquiña da saida. En canto o das duchas, non sei si as vai haber, pero si as hai, supoño que seran na zona deportiva xunto os institutos (tendrias que coller o coche pois quedan algo lexos para ir andando), salvo que pedisen os vestuarios da Baiuca ( neste caso quedarianche a uns 200 metros da saida). Pero xa che digo eu non son da organizacion e non teño nin idea si vai haber duchas. Un saudo |