Foros ›
Carreira Popular do Concello de Ordes... ¿faise iste ano?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CARNOCHO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/11/07
0 Carreiras
106 Mensaxes
SOBRADO DOS MONXES
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 3:56
Asunto: Re: Carreira Popular do Concello de Ordes... ¿faise iste ano?

NORABOA ós organizadores,gran traballo,con 400,300 ou os que foramos.
sobraronme 5ºC e algunha costa que me deixou escarallado.Preparación pra Betanzos.Saudos a todos
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 7:04
Asunto: Re: Carreira Popular do Concello de Ordes... ¿faise iste a

yomismo escribió:
A ver Pirindolo, si hablamos de lo mismo... tu eres el q entraste de 27, que fuimos juntos los 2 últimos kms e hicimos algún comentario del calor? y Chucho creo q es el q entró de 26, no? A mi me pasó en la recta final como una bala, y luego a ti! Ríndose

No, no, yo llegue al final, pero como nos metimos un sprint de narices pues igual era por eso, nada otro día haremos un sprint, pero en mejores condiciones,

Un saludo,
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 8:08

Bueno, al final pude ir ayer a Ordes Sorriso Tras el mes y medio de parón y el pinchazo de la media de Coruña, había que ir cogiendo ritmo.

Buena carrera, bien organizada como habeis podido ver. Yo ya había estado el año pasado y veo que mantienen el nivel. Enhorabuena a los organizadores, voluntarios y colaboradores en general.

Ánimo a Pedro Nimo; me extrañó verlo venir de vuelta cuando bajábamos justo en la salida de Ordes; supuse que había sido por su reciente lesión, y sabiendo ahora que eran "sólo" ampollas, me alegro por él, aún lamentando que haya tenido que retirarse. Ánimo, maquinote!

El calor... bueno, no comments. Yo vi 29,5º en el termómetro de mi coche a la sombra... Espero que la gente que tuvo los golpes de calor se haya repuesto pronto y totalmente. Ánimo también para ellos. Yo me considero satisfecho por acabarla; 41:48 de tiempo oficial, algo mejor que el año pasado, aunque esperaba hacer mejor tiempo, la verdad. Supongo que acusé el calor y el no estar bien entrenado.

Duda para el domingo que viene: ¿Betanzos? ¿A Silva? 21km frente a 7,5... la climatología me ayudaría a decidir, pero no sé si lo tendremos claro antes de que acaben los plazos de inscripción. Si no está claro, iré a lo menos machacante, probablemente, aún sientiendo no poder "disfrutar" por segunda vez de las Angustias y del Pazo de Mariñán... Razz Guiño

Sea donde sea, a correr, y a ver si nos vemos... Suerte a todos!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 10:26

pirindolo escribió:
yomismo escribió:
A ver Pirindolo, si hablamos de lo mismo... tu eres el q entraste de 27, que fuimos juntos los 2 últimos kms e hicimos algún comentario del calor? y Chucho creo q es el q entró de 26, no? A mi me pasó en la recta final como una bala, y luego a ti! Ríndose

No, no, yo llegue al final, pero como nos metimos un sprint de narices pues igual era por eso, nada otro día haremos un sprint, pero en mejores condiciones,

Un saludo,
Hola pirindolo, si non me equivoco , ese ultimo sprint foi conmigo. Ti creo que levabas unha camiseta roxa ou naranxa e a miña era de cor verde. Chegamos entre os ultimos da carreira e metemoslle un sprint na recta de meta como dios manda, jeje.

Bueno, pois nun principio espero que o sprint che valese mais a ti que a min, pois eu de momento non aparezco por ningun lado na clasificacion, vou tentar de solucionalo haber si consigo estar nela.
Un saludo.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 10:47

koala36 escribió:
pirindolo escribió:
yomismo escribió:

Un saludo,
Hola pirindolo, si non me equivoco , ese ultimo sprint foi conmigo. Ti creo que levabas unha camiseta roxa ou naranxa e a miña era de cor verde. Chegamos entre os ultimos da carreira e metemoslle un sprint na recta de meta como dios manda, jeje.

Bueno, pois nun principio espero que o sprint che valese mais a ti que a min, pois eu de momento non aparezco por ningun lado na clasificacion, vou tentar de solucionalo haber si consigo estar nela.
Un saludo.

Mecajoendiola...
Hai que ter coidado có chip porque poida que non "pite" a partir de 50kms por hora Payaso

afiladosrunners.wordpress.com/
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 11:43

koala36 escribió:
pirindolo escribió:
yomismo escribió:

Un saludo,

Un saludo.

Exacto, exacto, foi contigo, e xa me pareceu raro non verte na clasificacion, algo debeu de pasar, vemonos por ahí en outro sprint, pero na próxima un pouco mais adiante,

Saudos.
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 11:46

Panzudopobrense escribió:
koala36 escribió:
pirindolo escribió:
yomismo escribió:

Un saludo,

Un saludo.

Mecajoendiola...
Hai que ter coidado có chip porque poida que non "pite" a partir de 50kms por hora Payaso

Debue de ser iso, e eu como me quedei xusto nos 49 km/h, pois aparezo.
Sorriso

Saudos,
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 12:09

Panzudopobrense, vexote moi contento e frotando as mans porque ves que eu non vou puntuar en Ordes e como ti fixeches un carreiron, pois enton xa me tes mais cerca no circuito, ehhhhh pillen.
Pirindolo, pois eu tamen espero que o proximo sprint sea bastante mais adiante ca o de onte. Na proxima , falamos un pouco mais, pois onte eu tiña moita prisa e marchei rapidiño.
Por certo, panzudopobrense, o mellor ainda puntuo (pois teño como testigos a pirindolo, moran e a un tal panzudo que poden corfirmar a miña participacion nesta carreira Bailar Bailar Moi feliz Moi feliz )
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 13:16

koala36 escribió:
Panzudopobrense, vexote moi contento e frotando as mans porque ves que eu non vou puntuar en Ordes e como ti fixeches un carreiron, pois enton xa me tes mais cerca no circuito, ehhhhh pillen.
Pirindolo, pois eu tamen espero que o proximo sprint sea bastante mais adiante ca o de onte. Na proxima , falamos un pouco mais, pois onte eu tiña moita prisa e marchei rapidiño.
Por certo, panzudopobrense, o mellor ainda puntuo (pois teño como testigos a pirindolo, moran e a un tal panzudo que poden corfirmar a miña participacion nesta carreira Bailar Bailar Moi feliz Moi feliz )

Si señor, ahi estuvo Koala en Ordes y doy fe de ello Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 13:51

moran escribió:
koala36 escribió:

Si señor, ahi estuvo Koala en Ordes y doy fe de ello Guiño Guiño

A pesar de que me perjudica en la persecución a Koala en la clasificación, Demo sorrindo , constato su presencia.

Le vi en carrera
Y le vi llegando a meta

Saludos,

Última edición por Panzudopobrense o Mar, 25 Mai 2010, 7:03; editado 1 vez
AmnesicoP

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/09
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 13:53

Después de la lluvia y el barro en la última carrera (O Pino), una carrera de 9,5 km en Ordes, que para colmo empezaba a las 11:45... durísimo, correr por ese asfalto y esa calor, subidas y bajadas continuas, sin una sombra a 30 grados...

Muy dura, pero con la ventaja de que por lo menos sabías que la meta estaba cerca (no como en la Vig-Bay...), e intentando no sufrir demasiado, que con la calor, ya tenía bastante. Además venía de una gripe que tuve la semana pasada, que me dejó sin fuerzas, y probé a correr este jueves y solo puede hacer 7 km a ritmo cochinero, como dicen por el foro, porque no tenía fuerzas.

Por cierto, en mi Garmin la carrera me da 9,150, ni mucho menos 9,500, y claro por eso el ritmo tan bueno que me sale de 4:27.

Felicidades a la organización, aunque yo creo que faltó más avituallamiento, o por lo menos antes de los 6 km, y también algo de fruta, puestos a criticar Sorriso

Y nada más, a ver si mañana llueve ya, que hasta lo echo de menos.

Chauuu!
AmnesicoP

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/09
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 17:39

Por cierto, ¿no hay nadie que haya colgado fotos de esta carrera? La verdad que el día estaba más bien para estar tomando algo en terracita que haciendo fotos... Moi feliz
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 18:05

AmnesicoP escribió:
Por cierto, ¿no hay nadie que haya colgado fotos de esta carrera? La verdad que el día estaba más bien para estar tomando algo en terracita que haciendo fotos... Moi feliz

Yo vi gente sacando fotos en carrera
A ver si se animan

meixe93

Novo foreiro
Novo foreiro
27/02/10
0 Carreiras
2 Mensaxes
Ordes (A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 19:25

aaixx
o ano pasao fixen ben mellor tempo que este....
54 malditos minutos tardei
porque me sentei na cuneta a beber a auga que pensei que afogaba
Muro
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 20:28

Hola a todos, yomismo fui yo que entre de 27 y los 2 ultimos kilométros fuimos sufriendo y comentando del "fresquito" reinante en Ordes Mr. Green ...vaya tela de calor!!!, llegue sin liquido en el cuerpo, pocas veces me alegré tanto de ver meta, entre el km 3 y el 6 me ardian las zapas..la carrera me gusto 9.5km carrera divertida con ese punto de dureza para que no sea facilona, bien organizada,el clima hay que decir que no acompañó (calor sofocante) pero buen ambiente, para meterla en la agenda del año que viene Aplauso , un saludo a todos!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos