Cabuxa escribió: |
Estou mirando as webs coa información metereolóxica, e as informacións parecen bastante contraditorias entre sí... ![]() ...e xa que estamos, outra preguntiña...vos usades o guardaropa do Mapoma? Eu en principio tiña pensado achegarme á saída cun par de camisetas vellas por riba da equipación, e que despois me levasen algo á meta (non é plan de obrigar ós acompañantes a erguerse ás 6 e pico, dijo eu.. ![]() |
Cita: |
¿Erguerse ás 6 e pico? Pero, ¿a qué hora vas ir á salida? Si durmes en Madrid, colles un metro e te plantas nun pis pas en Recoletos. |
Bareixa escribió: |
Hola!! Pues ya sólo quedan tres días para el maratón!! A estas alturas el entrenamiento ya está hecho, como dijo Khene, se puede perder más que ganar. Hasta esta semana, 970 kms en 16 semanas, una media de 60. Aunque sólo un par de largos buenos (27-30 kms). Esta semana, ayer un 3-2-1 a ritmo vivo, mañana 45 minutos suaves, el sábado 30 minutos de trote y estiramientos y ya está. Banderas, creo que después del viaje en coche te convienen eso 20-30 minutos de trote para "estirar las piernas". Yo usaré el guardarropa, me han dicho de otros años que funciona bien. Espero poder ir a la kedada de 8:00 a 8:10 pero estoy con otros 10 compañeros en el hotel y no sé si me podré mover con autonomía. Suerte a todos!! |
xacobinho escribió: |
Hola!! Son correrdor popular dende algo mais de un ano e teño q dicir q estou totalmente enganchado. Vou ó grano!! Despois de acabar a vig bay sen nengun problema e moi moi descansado(lento, iso si 1:47:03) entroume o gusanillo da proba reina, pois teño amigos q a van facer, pero xa pechou a inscripcion. Como vexo q aqui vades moitos, non saberedes dalguen q teña un dorsal e non poida ir?? Moitas gracias polo voso tempo!! |
xacobinho escribió: |
MUCHISIMAS GRACIAS FER, TE ESTOY MUY AGRADECIDO, ESTOY MOVIENDO ROMA CON SANTIAGO, PERO POR AHORA NO TENGO NADA. MUCHAS GRACIAS. |